Global Stabbings

Reactiescore
634
Anders even Paal van W74 lenen ?
Niet om te nagelen, maar een erop te zetten ?
 
Reactiescore
2.064
Statement Ruvon

Bij deze wil ik, Jari, als leider van het account ruvon de verantwoordelijkheid opnemen en mijn verontschuldigingen aanbieden aan bepaalde mensen.

Eerst en vooral wil ik een korte schets geven met wie je te maken hebt.

Ik speel al sinds enkele jaren TW en dit is mijn eerste account waar ik ook mij compleet voor gegeven heb. Daarnaast ben ik ook niet de doorsnee TW-speler, ik ben rechtdoorzee en zal dus mezelf nooit kunnen verwijten nergens eerlijk over te zijn. Ik heb nergens de intentie gehad een stab te plegen, ligt gewoon niet in mijn aard. Al sinds het begin van W72 heb ik 90 procent van dit account op mijn eentje gedraaid. De tijd die ik hier ingestoken heb is echt belachelijk veel om eerlijk te zijn en dat is waarom ik zoveel spijt heb van deze shitshow.

Dat brengt me dan bij mijn eerste punt, de overstap naar Globe. Wij zijn altijd voorstander geweest van een merge tussen Globe en 1C. Dit ging toen niet door middel van het front dat we zouden krijgen. Ik had duidelijk gecommuniceerd toen naar de leden van 1C. De overstap naar Globe was dus een kwestie van tijd.
In mijn ogen is de overstap naar Globe al zeker geen fout geweest en wil hier graag tot het einde blijven, mits toestemming uiteraard.

Waar ik wel in de fout ben gegaan is het niet serieus nemen van de BG tussen Motr! en 1C. Ik was wel degelijk op de hoogte van een skypegroep tussen Motr! en 1C. Ik was wel degelijk op de hoogte van een gedeeld forum. Maar er was nergens een officiele verklaring van regels of dergelijke van die BG, laat staan dat het in de diplomatie stond van de stam 1C waar we toen vertoefden. In de voorbereidingen naar de overstap is me gevraagd geweest of die er wel was, waarop ik negatief antwoordde. Dit is waar ik in de fout ben gegaan. Ik had de BG serieuzer moeten nemen en dit uitgebreider aangekaart hebben.

Ik wil hiervoor mijn excuses bieden naar de gehele wereld toe. Vooral naar de leiding van Motr! en zijn leden, netzelfde als naar 1C. Al zeg ik er wel bij dat deze verontschuldigingen zijn voor het begaan van een onbewuste fout, niet voor een opzettelijke stab. Ik geef toe dat het vrij "onprofessioneel" was de BG niet serieus te nemen, wat ook geleid heeft tot een wereld in rep en roer.

Ik herhaal, ik bied mijn oprechte verontschuldigingen aan aan de gehele stam van Motr! en 1C. Maar ook aan Globe. Ik was echt sterk verbaasd van de ophef die de overstap creerde op het AF, maar was nog meer verbaasd hoe sterk en hard sommige mensen uit Globe reageerden. En terecht ! STABBEN IS NIET OK. Maar ik kan niet meer doen dan me openlijk te verontschuldigen aan de personen die zich geraakt voelen.

Ik wil ook zeker de mensen bedanken die het voor me opnamen. Zij hoefden dit zeker niet te doen maar deden het wel. Enorm hard bedankt hiervoor.

Kijk, excuses nogmaals aan iedereen die hier schade, stress of iets aan overhield. Het was niet met opzet, en snap dat ik de gevolgen moet dragen. Toch wil ik vragen een 2de kans te krijgen met ruvon.



Hierbij zou ik graag het volgende willen toevoegen. Wij hebben een de lopende massa op MoTR gecanceld en een tijdelijke eenzijdige NAP aangeboden. Ik snap dat dit nog niet genoeg is voor de stammen die zich benadeeld voelen. Ons voorstel naar jullie is om een eenzijdige NAP voor enkel Ruvon naar MoTR van 6 weken aan te bieden. In deze 6 weken mag Ruvon dus MoTR niet aanvallen. Graag hoor ik jullie reactie hierop.


To do list:
- met 1C om te tafel zitten om de dorpen die zijn geruild tussen ruvon en 1C. Hier moeten duidelijk afspraken over gemaakt worden en misschien wat dorpsveranderingen komen. Dit gaat dus eventueel (was echter wel na de datum dat ruvon en globe onderhandeld hadden) ook nog bij de consequenties komen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
634
@Theo Walcott.

Waarom zou je iemand die heeft gestabt en later in de screens ook nog eens flink heeft zitten te liegen in de stam willen hebben ?
Met alle opties ga je nu zo een account alsnog hetgeen geven wat hij wilt, namelijk met zijn STAB/Leugens alsnog weg zien te komen.

*Update.

Nu nog eens terug gelezen te hebben, staat zijn Statement ook vol leugens.
Hij wist van dit en dat, krijgt massaplanning doorgestuurd, blijft wel tot laatste moment in 1C :)

*Update.
Kan nergens terug lezen wie ruvon de massa planning had gestuurd en waarom hij zolang moest wachten met joinen ?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.477
Wat een waardeloze hoop woorden.

laat staan dat het in de diplomatie stond van de stam 1C waar we toen vertoefden.
Dit is gewoon fout. Er is met screens aangetoond dat we wel degelijk bij elkaar als bondgenoot erin stonden. Verder was er een stemming waar jij zelf op de optie BG met Motr! hebt gestemd. Hoe kan je blijven volharden dat het niet in de diplomatie stond?

Ik zou je er ook graag op iets willen duiden; Het is niet omdat je geen intentie hebt een stab te plegen, dat je deze niet daadwerkelijk hebt gepleegd.

Verder vraag ik me nog steeds af waarom je (minstens!) een week nog in 1c hebt gezeten, alvorens over te stappen. Ook vind ik het apart dat er niet wordt gepraat over het toch wel smerige spel naar Fresh! toe. Daar solliciteren met de bedoeling er een NAP met 3 accounts uit te krijgen? Yeah right.

Er komen alleen maar excuses en geen deftige verantwoordingen. Hebben we hier echt 2/3 dagen op zitten wachten? Dit had ik op welgeteld 3 minuten kunnen neer typen. Ben ook benieuwd naar het statement van Globe zelf, of was deze waardeloze tekst alles?
 
Reactiescore
634
Mark, ik vind voor 1 keer in waarschijnlijk alle eeuwigheid 1 post van je "leuk". Met andere woorden ben er mee akkoord.

Stiekem vind je mij leuker dan dat je doet laten blijken Beertje van me.

Je eerste like was trouwens:

POOHBEER1 reageerde op jouw bericht in topic Wereld afspraken met Leuk Leuk.
maandag om 21:42
 
Reactiescore
44
Dan moet er vervolgens nog bijkomen dat Ruvon dorpen heeft gekregen van Devil In Disguise om front te vormen met Globe, hij is deze niet bereid terug af te staan tenzij hier iets voor terug komt in de vorm van een NAP voor hem nadat hij willens en wetens gestabbed heeft.
Ruvon biedt zijn excuses nu voornamelijk aan MoTR en geef zijn fout daar aan toe.
Echter vind ik dit net zo of zelfs kwalijker als de stab r/ MoTR.
MoTR word er een eenzijdige nap aangeboden. Hoop dat er bij de consequenties ook zo iets dergelijks geacht wordt: eenzijdige nap van 6 weken tussen Ruvon en 1C + dorpen terug, dan ben ik er met de rest ook nog eens dat dit een kick moet zijn. Het recruiten van spelers is niet fout, maar als je dan achter komt wat deze speler heeft gedaan om zich bij je toe te voegen.. Het is maar of in zee wilt blijven gaan met deze speler.

______________________________________________________________

met 1C om te tafel zitten om de dorpen die zijn geruild tussen ruvon en 1C. Hier moeten duidelijk afspraken over gemaakt worden en misschien wat dorpsveranderingen komen. Dit gaat dus eventueel (was echter wel na de datum dat ruvon en globe onderhandeld hadden) ook nog bij de consequenties komen.

Wat wordt er met de laatste zin bedoeld?
Hoe ik het nu interpreteer:
Ruvon edelde dorpen @Devil in Disguise (om zijn front tegen Globe te versterken) terwijl hij ondertussen onderhandelde met Globe.

Als ik nu terug kijk naar de timing van het internen van dorpen staat een ding wel vast:
Mocht het zo zijn dat de intern van dorpen @Devil in Disguise ging om front Globe te vormen. Vond dit als laatst plaats op 12-04.

Op 15-04 (3 dagen later) heeft hij dan bij Fresh! proberen te solliciteren.

En dan ook nog dit:
De overstap naar Globe was dus een kwestie van tijd.

Geldt overgins het zelfde voor Tiranu als hij Devil in Disguise ook internde om front te bouwen terwijl hij ondertussen contact had met Globe.

Dit is geen juiste manier van spelen en/of handelen. Er is bij deze speler (Ruvon) aan alle partijen oneerlijk, achterdochtig en vies gehandeld.
Hoop niet dat dit de nieuwe trend wordt: S2W.
______________________________________________________________
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
399
Dit scheelt mij persoonlijk ook niks, maar dit maakt jouw statement gewoon echt compleet bullshit '' Ik heb nergens de intentie gehad een stab te plegen, ligt gewoon niet in mijn aard ''

Je wil Fresh joinen, maar in uit je whatchapp/discord berichten blijkt dat dit puur is om een nap te krijgen zodat je veilig kan overstsappen.

Zeg gewoon eerlijk dat je een NAP wil om te kunnen overstappen, wss had je die ook nog wel gehad ipv van zo'n achterbakse manier.

Wil je verder veel succes wensen binnen Globe ik hoop dat het in de toekomst qua transparantie beter gaat:)
 
Reactiescore
286
Ik denk dat al genoeg mensen deze post hebben weerlegd en ik ga mij daar dan ook niet in mengen.

Ik zal wachten tot Globe met een statement komt vanuit Globe, met antwoord op onze vragen.
 
Bovenaan