Global Stabbings

Reactiescore
306

Je hebt geen idee wat er aan de hand is binnen Globe momenteel en toch ga je iedereen die je linkt aan globe taggen? Je onderbouwd niets in je post en het enige wat je kan is schreeuwen. Doe even normaal.

Technisch gezien niet iedereen.
Hij is onze goede vriend @Omari Noonan nog vergeten :D

Maar zijn post slaagt nergens op, dus geen waarde aan hechten
 
Reactiescore
2.062
Dan praat ik liever met @Coruscant waar ik sowieso op een normaal manier een gesprek kan hebben. Ik krijg het gevoel dat jullie niet naar mij proberen te luisteren en alleen naar jullie zelf.
 
Reactiescore
306
Ik denk dat we in eerste instantie allemaal al eens rustig de statement moeten afwachten.
Hopelijk krijgt Globe deze sneller rond dan 23u vanavond.
We gooien nu al meerdere uren met modder die al door beide kampen is gegooid.

Misschien komt er duidelijkheid en is al deze heisa niet nodig
 
Reactiescore
26
Ik denk dat we in eerste instantie allemaal al eens rustig de statement moeten afwachten.
Hopelijk krijgt Globe deze sneller rond dan 23u vanavond.
We gooien nu al meerdere uren met modder die al door beide kampen is gegooid.

Misschien komt er duidelijkheid en is al deze heisa niet nodig

Wat een verstandig persoon ben je ook ^^
 
Reactiescore
2.433
Ik denk dat we in eerste instantie allemaal al eens rustig de statement moeten afwachten.
Hopelijk krijgt Globe deze sneller rond dan 23u vanavond.
We gooien nu al meerdere uren met modder die al door beide kampen is gegooid.

Misschien komt er duidelijkheid en is al deze heisa niet nodig

Geef ik je gelijk in. Ik wou even reageren op @Chicago Blackhawks omdat hij anderen ging betichten van vies spel, hoe ironisch op dit moment.
Verder ben ik blij dat @Theo Walcott. zich constructief wilt opstellen. Wij zitten gewoon met enkele vragen, hopelijk worden deze in het statement beantwoord.
 
Reactiescore
2.062
Moeten naar mijn mening ook geen zaken uit het verleden of andere werelden erbij halen. Het gaat om deze zaak en alle partijen zijn er mee eens dat er consequenties moeten komen. Ik hoop snel een uitleg van Ruvon hier te kunnen posten.
 
Reactiescore
225
Ook ik heb de situatie bekeken en aangezien ik intern Globe zit zal ik mijn mening over de situatie geven. Zelf sta ik bekend als een respectvolle speler op TW, en zal ik een dergelijke stab nooit goedkeuren. De meningen in Globe zijn inderdaad verdeeld zoals mijn maat @Coruscant al heeft aangegeven, en ik hoop dat iedereen met zn neus de zelfde kant op kan kijken. Hiervoor hebben we natuurlijk ook een respectvolle mening van Fresh, 1C en MoTR nodig.

Ik ga wat punten opsommen die ik heb gelezen / zelf heb gemaakt.

- Ja, Ruvon heeft schuld door niet voldoende door te hebben gehad (en dit dus gedeeld te hebben met globe) dat MoTr! een BG is. Maar heeft hier niet opzettelijk over gelogen, want wat zou hij hier immers mee winnen?;

Aangezien de massa is geregeld en wij een eenzijdige NAP naar MoTR hebben aangeboden, nadat we gewezen zijn op de fouten.

- MoTr! is dus niet benadeeld evenals globe hier dus geen voordeel uit heeft gehaald;

- Er zijn al excuses gemaakt door Globe en er is al een nap geregeld;

Is dit genoeg? Neen naar mijn mening niet!

Voorderest snap ik dat jullie het jammer vinden dat Ruvon naar Globe is overgestapt, maar wat is hier mis mee? Op andere werelden gebeurd dit ook meerdere keren en dit is ansich geen stab. Zeker niet als je ziet dat het oude book is opgesplits en dit meer een halve stam is. Ik zie ook weinig toekomst voor 1C, mits er een extra recruit ect bijkomt.


Conclusie: Naar mijn mening verdiend Ruvon en/of Globe een straf, want er is inderdaad fout gehandeld (waar naar mijn mening vooral een fout in de communicatie zit). De eerste stap is al gezet door de tijdelijke eenzijdige NAP. Echter vind ik een kick overbodig, aangezien er niet met intentie tot een stab is gehandeld. Wat zouden jullie voor willen zien voor Ruvon, (denk aan een periode niet meedoen aan massa's bijvoorbeeld)?

Quote: "- Ja, Ruvon heeft schuld door niet voldoende door te hebben gehad (en dit dus gedeeld te hebben met globe) dat MoTr! een BG is. Maar heeft hier niet opzettelijk over gelogen, want wat zou hij hier immers mee winnen?;"

Natuurlijk heeft hij daar opzettelijk over gelogen. Het kon betekenen dat jullie hem niet bij de stam wilden halen en eerst naar buiten gingen vragen of er een BG was omdat die (zo goed als) niet bekend was voor de buitenwereld. Iedereen kon dan verontwaardigd zijn van 1c "wie heeft dat gezegd tegen Globe?!?" en er achter komen dat ruvon dat had gedaan. Zo kon ruvon geen NAPjes meer regelen tussen 26 april en 4 mei. En iedereen weet dat Ruvon een runnertje is die geen front durft te hebben (anders was die wel bij zijn eerste keus gebleven, 1c). Want laten we eerlijk zijn, de enige reden dat hij niet bij 1c blijft is uit angst voor globe en fresh. Dus een runner.

Quote: "- MoTr! is dus niet benadeeld evenals globe hier dus geen voordeel uit heeft gehaald;"

Ik snap dat je die conclusie maakt, maar je vergeet dat je in Globe zit. En dus niet kunt weten wat Motr! allemaal heeft moeten doen en plannen op voorbereiding voor jullie massa en wat de gevolgen van een 5 daagse uitstel voor Motr! kan zijn, als in minder goed voorbereid kunnen zijn als die eerste massa bijvoorbeeld (;

Quote: " Echter vind ik een kick overbodig, aangezien er niet met intentie tot een stab is gehandeld. Wat zouden jullie voor willen zien voor Ruvon, (denk aan een periode niet meedoen aan massa's bijvoorbeeld)?"

Niet mee doen met massas voor een periode is een goed begin van een nieuwe straf, maar je vergeet dat zijn deff door alle NAP's nu gewoon aan het front van Motr! kan liggen en hij dus alsnog zijn troepen tegen zijn oude BG gaat gebruiken. Ook zou een uitsluitsel van zijn Deff bij het front van Motr dan een extra toevoeging moeten zijn dus. (want ja wij van motr hebben net 50 clears van hem dood moeten laten lopenm, heeft dus eigenlijk al meegedaan aan die massa op motr, alleen dan 5 dagen eerder XD).
Ook geen OS van stamgenoten mogen krijgen voor een bepaalde periode zou een extra toevoeging kunnen zijn (voor vermijding van kick, wat jullie graag willen).


Moeten naar mijn mening ook geen zaken uit het verleden of andere werelden erbij halen. Het gaat om deze zaak en alle partijen zijn er mee eens dat er consequenties moeten komen. Ik hoop snel een uitleg van Ruvon hier te kunnen posten.

Een uitleg van ruvon? serieus? again? XD
Jari kan niks meer uitleggen, we kunnen alle woorden uit het woordenboek gaan bestuderen om deze Stab te kunnen weglullen met Fancy woorden. Dat doet niks aan de zaak veranderen dan dat Globe een duidelijke vijand van 1c is en dus de overloop van ruvon van 1c naar Globe een stab ook richting 1c is.

(niet met agressieve intenties geschreven dit alles)
 
Reactiescore
301
Quote: "- Ja, Ruvon heeft schuld door niet voldoende door te hebben gehad (en dit dus gedeeld te hebben met globe) dat MoTr! een BG is. Maar heeft hier niet opzettelijk over gelogen, want wat zou hij hier immers mee winnen?;"

Natuurlijk heeft hij daar opzettelijk over gelogen. Het kon betekenen dat jullie hem niet bij de stam wilden halen en eerst naar buiten gingen vragen of er een BG was omdat die (zo goed als) niet bekend was voor de buitenwereld. Iedereen kon dan verontwaardigd zijn van 1c "wie heeft dat gezegd tegen Globe?!?" en er achter komen dat ruvon dat had gedaan. Zo kon ruvon geen NAPjes meer regelen tussen 26 april en 4 mei. En iedereen weet dat Ruvon een runnertje is die geen front durft te hebben (anders was die wel bij zijn eerste keus gebleven, 1c). Want laten we eerlijk zijn, de enige reden dat hij niet bij 1c blijft is uit angst voor globe en fresh. Dus een runner.

Quote: "- MoTr! is dus niet benadeeld evenals globe hier dus geen voordeel uit heeft gehaald;"

Ik snap dat je die conclusie maakt, maar je vergeet dat je in Globe zit. En dus niet kunt weten wat Motr! allemaal heeft moeten doen en plannen op voorbereiding voor jullie massa en wat de gevolgen van een 5 daagse uitstel voor Motr! kan zijn, als in minder goed voorbereid kunnen zijn als die eerste massa bijvoorbeeld (;

Quote: " Echter vind ik een kick overbodig, aangezien er niet met intentie tot een stab is gehandeld. Wat zouden jullie voor willen zien voor Ruvon, (denk aan een periode niet meedoen aan massa's bijvoorbeeld)?"

Niet mee doen met massas voor een periode is een goed begin van een nieuwe straf, maar je vergeet dat zijn deff door alle NAP's nu gewoon aan het front van Motr! kan liggen en hij dus alsnog zijn troepen tegen zijn oude BG gaat gebruiken. Ook zou een uitsluitsel van zijn Deff bij het front van Motr dan een extra toevoeging moeten zijn dus. (want ja wij van motr hebben net 50 clears van hem dood moeten laten lopenm, heeft dus eigenlijk al meegedaan aan die massa op motr, alleen dan 5 dagen eerder XD).
Ook geen OS van stamgenoten mogen krijgen voor een bepaalde periode zou een extra toevoeging kunnen zijn (voor vermijding van kick, wat jullie graag willen).




Een uitleg van ruvon? serieus? again? XD
Jari kan niks meer uitleggen, we kunnen alle woorden uit het woordenboek gaan bestuderen om deze Stab te kunnen weglullen met Fancy woorden. Dat doet niks aan de zaak veranderen dan dat Globe een duidelijke vijand van 1c is en dus de overloop van ruvon van 1c naar Globe een stab ook richting 1c is.

(niet met agressieve intenties geschreven dit alles)

Eindelijk een goede post, die inzicht vanuit de twee kanten geeft. Hartelijk bedankt hiervoor! Hier kunnen we mee werken en verder aan de slag.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Oh, dus MoneyTrain mag ineens niet meer meepraten omdat meneer Rene vindt dat het onthullen van de BG met 1C, het versturen van de 50+ clears (massa gestopt, maar die clears kwamen alsnog gewoon aan), en het onthullen van een aanvalsplan niet spannend genoeg is?

Maar als jij dat zo wil, Rene, prima. Maar ik kan je verzekeren dat 1C nooit en te nimmer zal toestaan dat Ruvon gesaved zal worden.
Rene zegt niet dat jullie niet mogen meepraten, maar dat enkel Globe en 1C uitspraken vanuit binnenuit kunnen maken aangezien dit de meest betrokken partijen zijn.

Jammer dat je BG inderdaad nu onthult is dat is inderdaad zuur en hou je soms liever geheim.

De 50 clears kan je niet over zeuren tbh om een paar redenen.
- Er is direct een nap aangeboden door Globe.
- Je wist dat er geen opvolging zou komen qua edels or meerdere aanvallen.
- Je kon de aanvallen dodgen aangezien de schade aan de gebouwen binnen de tijd van de NAP makkelijk teruggebouwd zouden zijn.
- Evt hadden jullie de clears nog goedkoop geblockt met mega stacks en had je Ruvon meteen lam gelegd qua offensieve krachten.

Dat het aanvalsplan onthult/bekend werd is ook bij Globe gebeurt doordat de clears van Ruvon dus al op het target liepen? Ook wordt het plan van de massa nu geheel gecanceled en wordt er een NAP gegeven waardoor de stam geheel stilstaat. Besef dat heel Globe heeft opgespaard voor deze massa en de troepen nu staan te niksen.

Verder kan je er vanuit gaan dat Rene er alles aan zal doen om een geschikte oplossing te vinden. Een verbod op het actief deelnemen aan het Motr! front in de vorm van aanvallen en ondersteuning is een mogelijkheid zoals Inev zojuist aangeeft.
 
Reactiescore
117
Weet niet wat jij heb yme maar moet jij niet voor al eve dimmen of moet ik je nog eve herhalen dat @Coruscant midden in onderhandeling met Ons een Cf bij AR legt ?

Dan nog eve terug komen op @Sjondeertrekker

het is ons wel duidelijk dat de aanvallen van @ruvon tegen over MOtr gwn vies spel is maar jullie kunnen ook wel zeiken ,
hier nog even over jullie eigen stamgenoten gesproken

65130d206e9f818351dffa7272e6ac64.png


5f85a6e5f0d679e0601fd3a4bbbd6387.png



6f8423ab9992c2d1a79c954084f5c3ba.png



dit eve op getelt zou DId ook moeten worden gekicked uit 1c omdat die goor speelt tege Darkhunter?

Heb je ons brand over de daken horen schreeuwen toen dit gebeurde nee?
kortom ik vind het heel leuk dat gejank van 1c zijnde zeker nu jullie weer de Moraalridder kunnen uithangen met ze alle op Globe want ja wij zijn de grootste boosdoeners hier?

ik kom hier niet goed praten wat ruvon doet voor jullie me verkeerd begrijpen maar het kan wel wat dimmen hier verder is globe intern bezig om te kijken wat de beste straf is voor Ruvon en jari heeft al van meerdere mensen gehoord in onze stam dat dit niet acceptabel is ? maar het is en blijft een spel waar mensen fouten kunnen maken voor zover ik weet is na de join(waarvoor ik me never ga voor verantwoorden want het is geen stab) de aanval op Motr! de enigste fout die hij deze wereld heeft gemaakt? zo niet correct me eve?

Dit is wel een beetje mosterd naar de maaltijd niet? Wij zijn hier nooit op aangesproken en ik weet ook niet wat DID heeft afgesproken met anderen, daar kan ik geen uitspraken over doen, daarvoor moet je bij DID zijn. Wat ik me dan wel afvraag is waarom Ruvon in eerste instantie is aangenomen als jullie vonden dat hij en DID zich niet aan de afspraken hielden? Of geld het in dit geval enkel voor DID omdat Ruvon jullie ondertussen al gejoined is, dat is hem al vergeven? Beetje appels met peren vergelijken dit, gaat totaal niet op.

Maar wat heeft dit een hemelsnaam te maken met deze situatie? Did doet zich niet anders voor dan hij werkelijk is en heeft ook zeker niet nog 10 dagen in Book gezeten om ons informatie te geven over zijn oude stam. ;) Jullie zijn inderdaad de grote boosdoener in dit verhaal, als je dat niet kan inzien zou ik een bezoekje aan de opticien adviseren want dit hele topic gaat over jullie. Daarbij reageer ik gewoon op wat leden van Globe hier zeggen, ik leg het er zelf niet nog eens dik op maar lever simpelweg repliek op wat jullie zeggen, wat is daar mis mee?

Inderdaad de join zelf is niks mis mee enkel had je deze moeten uitvoeren wanneer er sprake was van een join, als je niet kan of wil inzien dat dit er verdacht uitziet voor de rest van de wereld dan heeft het voor mij ook geen zin om met jou een discussie over aan te gaan.
 
Reactiescore
805
Of geld het in dit geval enkel voor DID omdat Ruvon jullie ondertussen al gejoined is, dat is hem al vergeven?
Wil hier gewoon op reageren om je correcte info te geven over een nutteloos punt.
Ruvon had toen een andere einddatum dan DiD.
DiD had dat zelf niet door en daardoor inderdaad een 3 tal dagen te vroeg aangevallen.

Voor de rest nutteloos om oude koeien uit de gracht te halen en als verdediging te gebruiken voor anderen hun acties.
 
Reactiescore
117
Wil hier gewoon op reageren om je correcte info te geven over een nutteloos punt.
Ruvon had toen een andere einddatum dan DiD.
DiD had dat zelf niet door en daardoor inderdaad een 3 tal dagen te vroeg aangevallen.

Voor de rest nutteloos om oude koeien uit de gracht te halen en als verdediging te gebruiken voor anderen hun acties.

Ah dat wist ik niet, ik zag staan dat de NAP bij Ruvon was aangesloten dus ging ervan uit dat ze dit voor hun beiden gold.

Voor de rest wel eens dat dit hier verder niks mee te maken heeft, vandaar dat ik er ook op reageerde.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.150
Daarmee hebben we inderdaad gewoon een fout gemaakt, ik was zelf ook in de heilige overtuiging dat we toen goed zaten. Beercules wees me er pas weken later op.

Niet dat het iets goed maakt,maar pfff drkhunter was ook wel echt een pain the ass weet iedereen die rond dat gebied zat. Als de wereldafpraken heel hard werden nageleefd als het ging om CF's pakken had IHY wss heel zijn acc al gehad :p

Dat terzijde ben ik benieuwd idd naar reactie van Globe, kan me vinden in veel van de frustratie, maar reacties als die van ACAB lijken me niet nodig. Zijn ook veel spelers binnen globe die ik ken wat gewoon eerlijke en prima spelers zijn en ik denk dat er best een prima statement gaat komen straks.
 
Reactiescore
26
Wat ben jij dan voor staats*****
Beter pak je je bezem en vlieg je zelf weg van dit AF, genoeg nare mannetjes al op dit forum en het wordt er niet beter van.
Ik heb mensen uit de stam gezegd stoppen met posten die hier gewoon beter niet hun frustraties kunnen uiten, hoop dat iemand van MoTR dit ook bij jou doet.

Gister harry potter gekeken met je papie en mamie?

En ik zeg waar het op staat, kunnen jullie veel van leren. Ben niet van de gay gesprekken zoals jullie die voeren. Probleem mee? sluit jezelf op in een kast of wordt een man..

Begrijp niet waarom de meeste hier allemaal jankends zijn die niet een directe post kunnen hendelen...
Nooit iets meegemaakt in jullie leventje? Of allemaal zo netjes

Niemand zeg mij wat te doen batiboi
 
Reactiescore
805
Gister harry potter gekeken met je papie en mamie?

En ik zeg waar het op staat, kunnen jullie veel van leren. Ben niet van de gay gesprekken zoals jullie die voeren. Probleem mee? sluit jezelf op in een kast of wordt een man..

Begrijp niet waarom de meeste hier allemaal jankends zijn die niet een directe post kunnen hendelen...
Nooit iets meegemaakt in jullie leventje? Of allemaal zo netjes

Niemand zeg mij wat te doen batiboi
Stop alstublieft gewoon met praten en laat de volwassenen hier praten. Dat doe ik ook. ;)

Je maakt jezelf EN je stam momenteel alleen maar belachelijk.
 
Reactiescore
1.962
Gister harry potter gekeken met je papie en mamie?

En ik zeg waar het op staat, kunnen jullie veel van leren. Ben niet van de gay gesprekken zoals jullie die voeren. Probleem mee? sluit jezelf op in een kast of wordt een man..

Begrijp niet waarom de meeste hier allemaal jankends zijn die niet een directe post kunnen hendelen...
Nooit iets meegemaakt in jullie leventje? Of allemaal zo netjes

Niemand zeg mij wat te doen batiboi

Ik dacht dat Omari Noonan in Globe speelde maar toen ik dit las begon ik daar meteen aan te twijfelen manman
 
Reactiescore
760
Dit is wel een beetje mosterd naar de maaltijd niet? Wij zijn hier nooit op aangesproken en ik weet ook niet wat DID heeft afgesproken met anderen, daar kan ik geen uitspraken over doen, daarvoor moet je bij DID zijn. Wat ik me dan wel afvraag is waarom Ruvon in eerste instantie is aangenomen als jullie vonden dat hij en DID zich niet aan de afspraken hielden? Of geld het in dit geval enkel voor DID omdat Ruvon jullie ondertussen al gejoined is, dat is hem al vergeven? Beetje appels met peren vergelijken dit, gaat totaal niet op.

Maar wat heeft dit een hemelsnaam te maken met deze situatie? Did doet zich niet anders voor dan hij werkelijk is en heeft ook zeker niet nog 10 dagen in Book gezeten om ons informatie te geven over zijn oude stam. ;) Jullie zijn inderdaad de grote boosdoener in dit verhaal, als je dat niet kan inzien zou ik een bezoekje aan de opticien adviseren want dit hele topic gaat over jullie. Daarbij reageer ik gewoon op wat leden van Globe hier zeggen, ik leg het er zelf niet nog eens dik op maar lever simpelweg repliek op wat jullie zeggen, wat is daar mis mee?

Inderdaad de join zelf is niks mis mee enkel had je deze moeten uitvoeren wanneer er sprake was van een join, als je niet kan of wil inzien dat dit er verdacht uitziet voor de rest van de wereld dan heeft het voor mij ook geen zin om met jou een discussie over aan te gaan.
Kom hier later op terug ;)
 
Reactiescore
222
Stop alstublieft gewoon met praten en laat de volwassenen hier praten. Dat doe ik ook. ;)

Je maakt jezelf EN je stam momenteel alleen maar belachelijk.
Aangegeven aan stijn dat het geen slimme manier van praten is hier op het AF.
Om even uit te leggen. Stijn heeft een aparte manier van praten. Komt soms raar over.

Maar als je hem leert kennen. Dan is het echt een geweldige gast, kun je enorm om lachen en juist de manier hoe hij is en praat kan je dag maken.
 
Reactiescore
805
Aangegeven aan stijn dat het geen slimme manier van praten is hier op het AF.
Om even uit te leggen. Stijn heeft een aparte manier van praten. Komt soms raar over.

Maar als je hem leert kennen. Dan is het echt een geweldige gast, kun je enorm om lachen en juist de manier hoe hij is en praat kan je dag maken.
Zoals in PM al aangegeven naar Anonymous vind ik homofoob gedrag gewoon nooit lachwekkend, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk aangezien ik in 2020 leef. ;)
 
Bovenaan