Global Stabbings

Reactiescore
634
dat @Coruscant midden in onderhandeling met Ons een Cf bij AR legt ?

Best lachen dat jij mij tagged Frank :)
Zal maar niet beginnen over wie Frank is :)

En die CF waar jij op doelt is geheel legaal. Tenslotte was dat een dorp van een MB speler van 100.
Op verzoek van Jeroen en zelfde chat waar Roel ook in zat, zijn er geen verdere aanvallen op de MB's geweest en afgesproken dat edelen van MB's voortaan niet meer toegestaan zal zijn.

DorpPuntenOude eigenaarNieuwe eigenaarDatum/Tijd
Mind tricks dont work on me (462|490) K449,240Coruscant [MoTr!]Coruscant [MoTr!]2020-03-30 - 04:10:08
Mind tricks dont work on me (462|490) K449,264Heer skils [INCAS]Coruscant [MoTr!]2020-03-30 - 04:10:07
Mind tricks dont work on me (462|490) K441,950ba ba banana [T.K]Heer skils [100.]2020-02-09 - 12:24:10


Na de afspraak edelde Action zijn MB's op, snap daarom ook niet waarom Roel nog steeds over deze onderwerp een punt probeert te maken en her en der gaat Janken :)


Dorp
PuntenOude eigenaarNieuwe eigenaarDatum/Tijd
green.png
055| Actie-Reactie (463|491) K445,659Heer skils [INCAS]ActionReaction [100.]2020-04-01 17:16:39
green.png
054| Actie-Reactie (464|499) K442,642Heer skils [INCAS]ActionReaction [100.]2020-04-01 17:16:31
green.png
053| Actie-Reactie (465|495) K449,902Heer skils [INCAS]ActionReaction [100.]2020-04-01 17:05:57
green.png
051| Actie-Reactie (461|492) K443,998Heer skils [INCAS]ActionReaction [100.]2020-04-01 16:45:15
green.png
052| Actie-Reactie (463|490) K442,650Heer skils [INCAS]ActionReaction [100.]2020-04-01 16:14:07
green.png
050| Actie-Reactie (458|499) K441,934Heer skils [INCAS]ActionReaction2020-03-31 23:49:37
green.png
049| Actie-Reactie (460|499) K441,905Heer skils [INCAS]ActionReaction2020-03-31 22:42:52
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
767
Best lachen dat jij mij tagged Frank :)
Zal maar niet beginnen over wie Frank is :)

En die CF waar jij op doelt is geheel legaal. Tenslotte was dat een dorp van een MB speler van 100.
Op verzoek van Jeroen en zelfde chat waar Roel ook in zat, zijn er geen verdere aanvallen op de MB's geweest en afgesproken dat edelen van MB's voortaan niet meer toegestaan zal zijn.

het gaat niet over of die legaal was of niet @Coruscant dit was tijdens de onderhandelingen tussen beide stammen ;) begrijpend lezen is nooit je ding geweest;)
 

DeletedUser81766

Guest
Er komen wel veel namen voorbij wat mij aan afschot van W70 doet denken. Ik moest zelfs even kijken of ik dan wel op het W72 AF zit!

Proficiat jullie hebben me ‘gefooled’.
 
Reactiescore
26
@Predec NARCIST @.Hustler NARCIST @Insomnia Has Yoda. NARCIST @POOHBEER1 NARCIST @Thomas Shelby Jr. NARCIST @Chicago Blackhawks NARCIST

jullie allemaal hebben zo´n miezerig leven dat jullie in jullie eigen leugens geloven om zo een online spelletje proberen te winnen en dit dmv van geld en met leugens op leugens. Leer spelen-gedragen als een man niet als een bitch.

Jullie weten zelf hoe zielig jullie zijn met z´n alle daar in jullie stammetje.

Beste gaan jullie als stam gwn op delete, dan maken wij er een leuke wereld van voor iedereen

en laat me gerust weten als ik nog een NARCIST uit globe ben vergeten die zijn leugens hier ook op AF vertelt.
 
Reactiescore
306
@Predec NARCIST @.Hustler NARCIST @Insomnia Has Yoda. NARCIST @POOHBEER1 NARCIST @Thomas Shelby Jr. NARCIST @Chicago Blackhawks NARCIST

jullie allemaal hebben zo´n miezerig leven dat jullie in jullie eigen leugens geloven om zo een online spelletje proberen te winnen en dit dmv van geld en met leugens op leugens. Leer spelen-gedragen als een man niet als een bitch.

Jullie weten zelf hoe zielig jullie zijn met z´n alle daar in jullie stammetje.

Beste gaan jullie als stam gwn op delete, dan maken wij er een leuke wereld van voor iedereen

en laat me gerust weten als ik nog een NARCIST uit globe ben vergeten die zijn leugens hier ook op AF vertelt.


Snap je frustraties, maar je moet nu ook niet overdrijven.
De meeste die je opnoemt spelen met goede bedoelingen.
Normaal dat ze elkaar (proberen) steunen, maar zoals gezegd, ze komen vanavond met een statement.
Als die je niet bevalt kan je je ongenoegen weer uiten. Gelieve wel te doen op een andere manier.
 
Reactiescore
2.477
Weet niet wat jij heb yme maar moet jij niet voor al eve dimmen of moet ik je nog eve herhalen dat @Coruscant midden in onderhandeling met Ons een Cf bij AR legt ?

Het feit dat jullie zo hard tegen oude koeien uit de sloot halen zijn, waarom doe je dit dan zelf?
Iets van oude koeien en een gracht? :)
Waarom praten over reeds opgeloste problemen?
Wederom iets van oude koeien.
Iets met oude koeien en een sloot. Volgens mij is dit echt al 100 keer besproken en verschilt er onderling tussen MoTr en 100. gewoon van mening. Get over it.


het is ons wel duidelijk dat de aanvallen van @ruvon tegen over MOtr gwn vies spel is maar jullie kunnen ook wel zeiken ,
hier nog even over jullie eigen stamgenoten gesproken
dit eve op getelt zou DId ook moeten worden gekicked uit 1c omdat die goor speelt tege Darkhunter?

Heb je ons brand over de daken horen schreeuwen toen dit gebeurde nee?

Haha dat je dit aanhaalt vind ik ronduit belachelijk. Tuurlijk hebben jullie geen brand over de daken geschreeuwd wanneer dit gebeurde. Jullie waren toen met geheel 1c in gesprek over een stammenfusie, dan zouden jullie heus niet hem in een slecht daglicht gaan zetten. Ik durf wedden dat, wanneer de overstap een duidelijk NEE was geweest, jullie hierover wel brand en moord hadden lopen schreeuwen. Tevens was het een gezamenlijke actie, dus jullie zullen het echt niet zo erg gevonden hebben.

met ze alle op Globe want ja wij zijn de grootste boosdoeners hier?

Ja, jullie zijn hier de grootste boosdoeners. De recruit van ruvon stond al (minstens!) een week vast. Jullie namen hem zelf op in de planning bij een massa, notabene op zijn oorspronkelijke bg. Onze vraag luidt nog steeds; waarom lieten jullie hem in hemelsnaam nog zolang mogelijk in 1c zitten? Kom eerst met een duidelijke uitleg vooraleer jullie andere gaan blamen, aub. In mijn ogen is dit ook vies spel. Best raar dat jullie hem in 1C zolang mogelijk lieten zitten, wat naar alle waarschijnlijk was om info te vergaren.

ik kom hier niet goed praten wat ruvon doet voor jullie me verkeerd begrijpen maar het kan wel wat dimmen hier verder is globe intern bezig om te kijken wat de beste straf is voor Ruvon en jari heeft al van meerdere mensen gehoord in onze stam dat dit niet acceptabel is ?

Hieruit blijkt maar weer dat jullie gewoonweg niet adequaat kunnen handelen en hard optreden. Jullie keuren nu gewoon zo'n stabacties goed en dan je blijven afvragen waarom we jullie als de grootste boosdoeners zien? Jullie zijn de enige, echt de enige stam op de gehele wereld waar reeds problemen mee zijn geweest. Stabs, CF's het komt allemaal ter sprake. Eens zeggen: 'he jari, maat (;)), kan niet he! Volgende keer niet meer doen!',gaat niet alles oplossen, sorry.


aar het is en blijft een spel waar mensen fouten kunnen maken voor zover ik weet is na de join(waarvoor ik me never ga voor verantwoorden want het is geen stab) de aanval op Motr! de enigste fout die hij deze wereld heeft gemaakt? zo niet correct me eve?
Ik wil je gerust even correcten hoor, geen probleem. Wat denk je van het continue liegen tegen 1C? 'Nee maat, geen gesprekken me Globe, ben ik niet van plan' Ondertussen, naar alle waarschijnlijkheid, info van 1C vergaren? Gaan solliciteren bij Fresh!, niet met de gedachte om te joinen, maar om er een NAP met 3 accounts uit te slepen? Ook gewoon zielig asf. Maar dat zal jij vast anders vinden aangezien je wel van NAP's houdt , als het jou maar goed uitkomt ( w69) :rolleyes2:


EDIT: Grammaticale fout.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.064
Ook ik heb de situatie bekeken en aangezien ik intern Globe zit zal ik mijn mening over de situatie geven. Zelf sta ik bekend als een respectvolle speler op TW, en zal ik een dergelijke stab nooit goedkeuren. De meningen in Globe zijn inderdaad verdeeld zoals mijn maat @Coruscant al heeft aangegeven, en ik hoop dat iedereen met zn neus de zelfde kant op kan kijken. Hiervoor hebben we natuurlijk ook een respectvolle mening van Fresh, 1C en MoTR nodig.

Ik ga wat punten opsommen die ik heb gelezen / zelf heb gemaakt.

- Ja, Ruvon heeft schuld door niet voldoende door te hebben gehad (en dit dus gedeeld te hebben met globe) dat MoTr! een BG is. Maar heeft hier niet opzettelijk over gelogen, want wat zou hij hier immers mee winnen?;

Aangezien de massa is geregeld en wij een eenzijdige NAP naar MoTR hebben aangeboden, nadat we gewezen zijn op de fouten.

- MoTr! is dus niet benadeeld evenals globe hier dus geen voordeel uit heeft gehaald;

- Er zijn al excuses gemaakt door Globe en er is al een nap geregeld;

Is dit genoeg? Neen naar mijn mening niet!

Voorderest snap ik dat jullie het jammer vinden dat Ruvon naar Globe is overgestapt, maar wat is hier mis mee? Op andere werelden gebeurd dit ook meerdere keren en dit is ansich geen stab. Zeker niet als je ziet dat het oude book is opgesplits en dit meer een halve stam is. Ik zie ook weinig toekomst voor 1C, mits er een extra recruit ect bijkomt.


Conclusie: Naar mijn mening verdiend Ruvon en/of Globe een straf, want er is inderdaad fout gehandeld (waar naar mijn mening vooral een fout in de communicatie zit). De eerste stap is al gezet door de tijdelijke eenzijdige NAP. Echter vind ik een kick overbodig, aangezien er niet met intentie tot een stab is gehandeld. Wat zouden jullie voor willen zien voor Ruvon, (denk aan een periode niet meedoen aan massa's bijvoorbeeld)?
 
Reactiescore
2.064
@Predec NARCIST @.Hustler NARCIST @Insomnia Has Yoda. NARCIST @POOHBEER1 NARCIST @Thomas Shelby Jr. NARCIST @Chicago Blackhawks NARCIST

jullie allemaal hebben zo´n miezerig leven dat jullie in jullie eigen leugens geloven om zo een online spelletje proberen te winnen en dit dmv van geld en met leugens op leugens. Leer spelen-gedragen als een man niet als een bitch.

Jullie weten zelf hoe zielig jullie zijn met z´n alle daar in jullie stammetje.

Beste gaan jullie als stam gwn op delete, dan maken wij er een leuke wereld van voor iedereen

en laat me gerust weten als ik nog een NARCIST uit globe ben vergeten die zijn leugens hier ook op AF vertelt.

Wat ben jij dan voor staats*****
Beter pak je je bezem en vlieg je zelf weg van dit AF, genoeg nare mannetjes al op dit forum en het wordt er niet beter van.
Ik heb mensen uit de stam gezegd stoppen met posten die hier gewoon beter niet hun frustraties kunnen uiten, hoop dat iemand van MoTR dit ook bij jou doet.
 
Reactiescore
161
Ook ik heb de situatie bekeken en aangezien ik intern Globe zit zal ik mijn mening over de situatie geven. Zelf sta ik bekend als een respectvolle speler op TW, en zal ik een dergelijke stab nooit goedkeuren. De meningen in Globe zijn inderdaad verdeeld zoals mijn maat @Coruscant al heeft aangegeven, en ik hoop dat iedereen met zn neus de zelfde kant op kan kijken. Hiervoor hebben we natuurlijk ook een respectvolle mening van Fresh, 1C en MoTR nodig.

Ik ga wat punten opsommen die ik heb gelezen / zelf heb gemaakt.

- Ja, Ruvon heeft schuld door niet voldoende door te hebben gehad (en dit dus gedeeld te hebben met globe) dat MoTr! een BG is. Maar heeft hier niet opzettelijk over gelogen, want wat zou hij hier immers mee winnen?;

Aangezien de massa is geregeld en wij een eenzijdige NAP naar MoTR hebben aangeboden, nadat we gewezen zijn op de fouten.

- MoTr! is dus niet benadeeld evenals globe hier dus geen voordeel uit heeft gehaald;

- Er zijn al excuses gemaakt door Globe en er is al een nap geregeld;

Is dit genoeg? Neen naar mijn mening niet!

Voorderest snap ik dat jullie het jammer vinden dat Ruvon naar Globe is overgestapt, maar wat is hier mis mee? Op andere werelden gebeurd dit ook meerdere keren en dit is ansich geen stab. Zeker niet als je ziet dat het oude book is opgesplits en dit meer een halve stam is. Ik zie ook weinig toekomst voor 1C, mits er een extra recruit ect bijkomt.


Conclusie: Naar mijn mening verdiend Ruvon en/of Globe een straf, want er is inderdaad fout gehandeld (waar naar mijn mening vooral een fout in de communicatie zit). De eerste stap is al gezet door de tijdelijke eenzijdige NAP. Echter vind ik een kick overbodig, aangezien er niet met intentie tot een stab is gehandeld. Wat zouden jullie voor willen zien voor Ruvon, (denk aan een periode niet meedoen aan massa's bijvoorbeeld)?

Ruvon kick, opedelen en klaar. Meer niet. Behoeft verder geen reactie lijkt mij.
 
Reactiescore
2.064
Ruvon kick, opedelen en klaar. Meer niet. Behoeft verder geen reactie lijkt mij.

Tja, dat is wel heel makkelijk gezegd. Als je niet eens een gesprek hierover op een normale manier aan kan gaan, dan prima. Hoop dat ik met de leidingen van de stammen snel een gesprek aan kan gaan. Wanneer de leidingen mij niet kunnen contacteren, vraag iemand binnen je stam maar naar rene, of stuur me een PBtje.
 
Reactiescore
2.477
- Ja, Ruvon heeft schuld door niet voldoende door te hebben gehad (en dit dus gedeeld te hebben met globe) dat MoTr! een BG is. Maar heeft hier niet opzettelijk over gelogen, want wat zou hij hier immers mee winnen?;

Ik snap echt oprecht niet hoe je in hemelsnaam NIET kunt hebben door gehad dat er een BG was. Gedeeld forum, een skypechat, we stonden bij elkaar als bondgenoot? Ga je me echt proberen wijsmaken dat hij hier overal over heeft gekeken? Dat hij MoTr! op de kaart niet in het lichtblauw heeft zien staan? Hij geeft zelf toe dat er een samenwerking was, wat wil je nog meer? Hij wist wel degelijk van de BG en hij/jullie willen nu alle puntjes en komma's gaan opzoeken om de stab goed te praten. Pff, triest.

Nog steeds wachten we op een antwoord, waarom is Ruvon niet gelijk gejoind? Waarom eerst nog (minstens) een week in 1c laten zitten? Ipv om alles omheen te praten kunnen jullie misschien hier een deftige verklaring over geven?
 
Reactiescore
2.064
Ik snap echt oprecht niet hoe je in hemelsnaam NIET kunt hebben door gehad dat er een BG was. Gedeeld forum, een skypechat, we stonden bij elkaar als bondgenoot? Ga je me echt proberen wijsmaken dat hij hier overal over heeft gekeken? Dat hij MoTr! op de kaart niet in het lichtblauw heeft zien staan? Hij geeft zelf toe dat er een samenwerking was, wat wil je nog meer? Hij wist wel degelijk van de BG en hij/jullie willen nu alle puntjes en komma's gaan opzoeken om de stab goed te praten. Pff, triest.

Nog steeds wachten we op een antwoord, waarom is Ruvon niet gelijk gejoind? Waarom eerst nog (minstens) een week in 1c laten zitten? Ipv om alles omheen te praten kunnen jullie misschien hier een deftige verklaring over geven?

Zoals ik al zei, contact me op skype of discord, (laat de leiding dit doen, en dan komt alles goed)
 
Reactiescore
161
Tja, dat is wel heel makkelijk gezegd. Als je niet eens een gesprek hierover op een normale manier aan kan gaan, dan prima. Hoop dat ik met de leidingen van de stammen snel een gesprek aan kan gaan. Wanneer de leidingen mij niet kunnen contacteren, vraag iemand binnen je stam maar naar rene, of stuur me een PBtje.

Ha Rene. Anders lees je even al mijn andere comments, en die van mijn stamgenoten. Ik ben het roerend met ze eens en hier past geen andere 'straf'. Het is gewoon tijd voor een kick, net zoals toen met SBL gedaan is die zich misdragen heeft. Zo'n kick doe je niet ten faveure van globe, maar ten faveure van de wereld en de benadeelden.


Edit: ik wil dit graag publiekelijk zien, achterkamertjes politiek past niet in deze situatie.
 
Reactiescore
805
@Predec NARCIST @.Hustler NARCIST @Insomnia Has Yoda. NARCIST @POOHBEER1 NARCIST @Thomas Shelby Jr. NARCIST @Chicago Blackhawks NARCIST

jullie allemaal hebben zo´n miezerig leven dat jullie in jullie eigen leugens geloven om zo een online spelletje proberen te winnen en dit dmv van geld en met leugens op leugens. Leer spelen-gedragen als een man niet als een bitch.

Jullie weten zelf hoe zielig jullie zijn met z´n alle daar in jullie stammetje.

Beste gaan jullie als stam gwn op delete, dan maken wij er een leuke wereld van voor iedereen

en laat me gerust weten als ik nog een NARCIST uit globe ben vergeten die zijn leugens hier ook op AF vertelt.

Je hebt geen idee wat er aan de hand is binnen Globe momenteel en toch ga je iedereen die je linkt aan globe taggen? Je onderbouwd niets in je post en het enige wat je kan is schreeuwen. Doe even normaal.
 
Reactiescore
2.064
Ha Rene. Anders lees je even al mijn andere comments, en die van mijn stamgenoten. Ik ben het roerend met ze eens en hier past geen andere 'straf'. Het is gewoon tijd voor een kick, net zoals toen met SBL gedaan is die zich misdragen heeft. Zo'n kick doe je niet ten faveure van globe, maar ten faveure van de wereld en de benadeelden.


Edit: ik wil dit graag publiekelijk zien, achterkamertjes politiek past niet in deze situatie.

De bespreking lijkt me het meest handig om via skype te doen, waarom? Dan kan er het snelst tot een uitspraak komen die we dan op het AF kunnen zetten. Hier is het alleen maar modder gooien naar elkaar.

Zelf heb ik op deze wereld al 2x meegemaakt dat er een kick nodig is, maar persoonlijk ervaar ik dat nu niet. Leuk dat jullie vanaf buitenaf dit komen schreeuwen, maar MoTR is totaal niet benadeeld door de situatie.(massa is gelijk gecanceld). Alleen 1c en Globe kunnen hier vanaf binnenuit uitspraken over doen.
 
Reactiescore
2.477
Leuk dat jullie vanaf buitenaf dit komen schreeuwen, maar MoTR is totaal niet benadeeld door de situatie.(massa is gelijk gecanceld). Alleen 1c en Globe kunnen hier vanaf binnenuit uitspraken over doen.

In mijn optiek wel, op ons gedeelde forum stond een plan die we nu in de vuilbak kunnen gooien, congratz!
 
Reactiescore
2.064
In mijn optiek wel, op ons gedeelde forum stond een plan die we nu in de vuilbak kunnen gooien, congratz!

Geloof me, ik ben voor consequenties en als hier een kick uitkomt prima. Maar laten we dit eerst rustig met elkaar bespreken. Dit soort uitspraken zit ik niet op te wachten. Ik wacht nog steeds op iemand van MoTR die rustig een gesprek aan kan gaan met me
 
Reactiescore
161
De bespreking lijkt me het meest handig om via skype te doen, waarom? Dan kan er het snelst tot een uitspraak komen die we dan op het AF kunnen zetten. Hier is het alleen maar modder gooien naar elkaar.

Zelf heb ik op deze wereld al 2x meegemaakt dat er een kick nodig is, maar persoonlijk ervaar ik dat nu niet. Leuk dat jullie vanaf buitenaf dit komen schreeuwen, maar MoTR is totaal niet benadeeld door de situatie.(massa is gelijk gecanceld). Alleen 1c en Globe kunnen hier vanaf binnenuit uitspraken over doen.

Oh, dus MoneyTrain mag ineens niet meer meepraten omdat meneer Rene vindt dat het onthullen van de BG met 1C, het versturen van de 50+ clears (massa gestopt, maar die clears kwamen alsnog gewoon aan), en het onthullen van een aanvalsplan niet spannend genoeg is?

Maar als jij dat zo wil, Rene, prima. Maar ik kan je verzekeren dat 1C nooit en te nimmer zal toestaan dat Ruvon gesaved zal worden.

Wat een klassieke zwakke reactie, vind ik dit. Misschien moet je trouwens intern eens het draagvlak voor een 'stay' van Ruvon polsen. Het probleem ligt niet bij MoTr of bij 1C.
 
Reactiescore
2.477
Geloof me, ik ben voor consequenties en als hier een kick uitkomt prima. Maar laten we dit eerst rustig met elkaar bespreken. Dit soort uitspraken zit ik niet op te wachten. Ik wacht nog steeds op iemand van MoTR die rustig een gesprek aan kan gaan met me

Wij kunnen gerust rustig het gesprek aangaan hoor. We proberen al effetjes het gesprek aan te malen zoals je vast kon lezen afgelopen dagen. Echter komen er op de vragen die we stellen geen antwoord en wordt er telkens omheen gepraat.
 
Reactiescore
161
Geloof me, ik ben voor consequenties en als hier een kick uitkomt prima. Maar laten we dit eerst rustig met elkaar bespreken. Dit soort uitspraken zit ik niet op te wachten. Ik wacht nog steeds op iemand van MoTR die rustig een gesprek aan kan gaan met me

Ik wil best een gesprek aangaan. Maar ik denk dat onze mening niet onder stoelen of banken gestoken is en ik voel niet dat die veranderlijk is. En dat hoeft dat niet tot het kinderachtige aan toe te zijn.
 
Bovenaan