Global Stabbings

Reactiescore
215
Dimitri is op geen enkel moment in deze wereld stamleider geweest van noch Globe noch 100.

In de tijd van 100. zijn @.Hustler en mezelf dat geweest en hebben daarin een stap opzij gezet toen we Globe gejoind zijn.

Bedankt voor de opheldering.

Gaf Dimitri ook geen blaam was een oproep tot rechtvaardigheid en weet dat hij daar voor te bereiken is. Bij velen heb ik dat gevoel verloren.
 
Reactiescore
225
Waarom zit ruvon er nog?
Stab toegeven, maar niks doen.

Gooi die gast er uit. Anders is respect echt verloren. Na 100, is er wat vertrouwen gegroeid in jullie handelen. Maar toch gebeurt alles maar weer half.
Ik neem dat een 5 daagse eenzijdige nap niet genoeg is.

Ruvon kan er zo gemakkelijk niet mee wegkomen...
 
Reactiescore
455
Om terug te komen op gisteren, heb ik onze volledige discord van de afgelopen weken terug gescrolld om alle berichten te vinden welke ik hierna ga tonen. Ik ben nog steeds van mening dat wij van Globe niks wisten van de BG tussen MoTr en 1C en dus het hele gebeuren om het aanvallen van een BG na het leaven van een stam. Het enige punt wat ik hier dan ook wil maken, is om aan te tonen dat wij vanuit Globe fair hebben getracht te handelen. Meerdere malen de vraag gesteld of er geen verbanden zijn die mogelijk geschonden zouden worden etc. Daarnaast staan er berichten bij van Ruvon, gecommuniceerd naar ons. Hier wil ik niet over oordelen, de ene zal het dom en onwetend vinden, de ander zal het liegen vinden. Ieder mag daar zijn eigen mening over vormen. Daarnaast zullen jullie een hoop namen geblurd zien of berichten tussen door. Dit is omdat dit gevoelige informatie over de massa bevat welke ik hier niet wil tonen, of omdat ik het niet van belang vind wie die berichten gezonden heeft.

Ruvon 2.png
Ruvon 3.png
Ruvon 4.png
Ruvon 5.png
Ruvon 6.png
Ruvon.png
Ruvon 7.png
 
Reactiescore
1.962
Een gedeeld forum en een gezamenlijke Skype chat plus er werd gesproken over een gezamenlijke aanval. Denk je dat we dat voor de lol aanmaken om een beetje te spammen ofzo? Natuurlijk is dat duidelijk een bg dat kan een blinde nog zien.
 
Reactiescore
225
Mooie post!

Maar wij maken Globe niet uit voor samenzweering en backstabben met Ruvon onder jullie volle bewustzijn.
Want dat was wel duidelijk met de Eenzijdige Nap van 5 dagen (tot welk tijdstip is niet algemeen bekend?)

Wij maken nu op dit moment nog een punt van het feit dat jullie Ruvon in de stam houden puur omdat jullie je eigen hagje willen proberen te redden als stam. Een makkelijkere wereldwinst willen pakken met die 181 dorpen op een strategisch goede locatie.

En dat maakt dus de reden waarom dat iedereen jullie hier op dit moment nog aan het aanvallen is ;)
 
Reactiescore
349
Leuk ook dat er vermeld wordt dat Ruvon 1/5 over komt en vervolgens nog een paar dagen planning mee krijgt!
 
Reactiescore
286
Om terug te komen op gisteren, heb ik onze volledige discord van de afgelopen weken terug gescrolld om alle berichten te vinden welke ik hierna ga tonen. Ik ben nog steeds van mening dat wij van Globe niks wisten van de BG tussen MoTr en 1C en dus het hele gebeuren om het aanvallen van een BG na het leaven van een stam. Het enige punt wat ik hier dan ook wil maken, is om aan te tonen dat wij vanuit Globe fair hebben getracht te handelen. Meerdere malen de vraag gesteld of er geen verbanden zijn die mogelijk geschonden zouden worden etc. Daarnaast staan er berichten bij van Ruvon, gecommuniceerd naar ons. Hier wil ik niet over oordelen, de ene zal het dom en onwetend vinden, de ander zal het liegen vinden. Ieder mag daar zijn eigen mening over vormen. Daarnaast zullen jullie een hoop namen geblurd zien of berichten tussen door. Dit is omdat dit gevoelige informatie over de massa bevat welke ik hier niet wil tonen, of omdat ik het niet van belang vind wie die berichten gezonden heeft.

Bekijk bijlage 20132
Bekijk bijlage 20133
Bekijk bijlage 20134
Bekijk bijlage 20135
Bekijk bijlage 20136
Bekijk bijlage 20137
Bekijk bijlage 20139

Bedankt voor het posten hiervan Jeroen,

Alleen vraag ik mij af hoeveel braincells Jari heeft, als er een gezamenlijke aanval gepland staat, gedeeld forum is en een skype chat. Puur voor de funs?
 
Reactiescore
225
Schermafbeelding 2020-05-05 om 5.49.21 PM.png

@ruvon Even voor jou he. Dat je geen intentie hebt op iets betekent nog niet dat het in werkelijkheid dus ook niet zoiets zal zijn LOL. :confused2:
 
Reactiescore
455
Zie tijden die erbij staan... Knap knip- en plakwerk ook..

Dit is gewoon hoe discord berichten onder elkaar zet als je zoekt enkel op berichten van één persoon? Wat zou ik er aan hebben dit te bewerken? Dan zou ik toch uberhaupt nooit terug komen met screens om bepaalde dingen aan te tonen? Sorry Julian, maar come on.
 
Reactiescore
161
Ik gebruik geen discord, maar ik geloof jou op je woord dat je het niet bewerkt hebt. Geloof je mij dan op mijn woord dat jullie met de billen bloot moeten en ruvon gewoon voor de leeuwen moeten gooien nu?
 
Reactiescore
349
Dit is gewoon hoe discord berichten onder elkaar zet als je zoekt enkel op berichten van één persoon? Wat zou ik er aan hebben dit te bewerken? Dan zou ik toch uberhaupt nooit terug komen met screens om bepaalde dingen aan te tonen? Sorry Julian, maar come on.

De echt niks valt nu uit de context, als je het leest lees je het namelijk vanaf boven :)
 
Reactiescore
222
Weet nergens van
5b5a8efcff1a1d7fe7704eac5dbc0c5e.png
 
Bovenaan