Global Stabbings

Reactiescore
117
Goedendag dames, heren en stabbend tuig.

Tot onze verbazing heeft onze ex-stamgenoot Ruvon besloten een stab te plegen door een dag na zijn vertrek al onze BG aan te vallen, dit vonden wij natuurlijk nogal een vreemde actie dus wij zijn op onderzoek uitgegaan wat hier allemaal speelde. Hier zijn wij achter meer dingen gekomen die niet bepaald bij netjes spel horen. Ruvon zou namelijk al voor langere tijd contact hebben met onze vijand Globe over een overstap naar hun stam. Deze informatie is van zijn ex-co afkomstig die heeft besloten te stoppen op het account Ruvon omdat hij zich niet kan vinden in de stabs die dit account ter uitvoering brengt. Kortgeleden hebben wij volgende screenshot ontvangen over plannen die Ruvon al een tijdje smeedde maar daarover nooit eerlijk is geweest tegen ons als wij hem daarna vroegen, in deze screenshot het plan dat Ruvon enige tijd terug beraamde met zijn co's en Globe.

Sc2.png

Goed, voor ons een hele verrassing, dit bericht staat vol met dingen waarvan die ons nooit hoogte gegeven heeft, wij waren niet op de hoogte van enig contact van Jari met Globe, buiten Predec om dan waar die persoonlijke banden mee had. Hij was twee dagen eerder nog boos dat ie niet actief genoeg kon zijn voor zijn front met Globe onder andere en daar kregen wij ook nog eens de schuld van terwijl wij praktisch de enige waren die moeite deden om deze wel voor hem te kunnen vinden.
Om nog maar niet te beginnen over het feit dat Ruvon puur bij ons zat omdat die te weinig safe had, wat imo sowieso al een vrij zwakke actie is om ons continue voor te liegen. We kregen we ook meerdere keren dit soort antwoorden als we vroegen naar zijn plannen omdat die zich vaker afzijdig hield en niet reageerde:

Sc1.png

En zelf persoonlijk aangaf dat de sfeer met Globe grimmig is en dus met ons wil blijven samenwerken:

Sc7.png

Ah er zijn dus geen plannen om naar Globe te gaan? Goed dat je eerlijk bent in je communicatie maar dan vervolgens weer in een andere chat met zoiets komt aanzetten:

Sc3.png

Zijn co sprak hem er hier op aan dat het stabben zou zijn om zijn plan door te voeren en dat het achterbaks was de manier waarop hij handelde en dat terwijl wij hem aan alle kanten holpen om co's te vinden. Hij geeft hier vervolgens aan dat hij altijd al naar Globe wou maar als wij hem erna vroegen wou die niks van Globe weten, wij wouden een stam starten met mensen die eensgezind zijn dat we samen verder wouden en het leek zolang ook alsof Jari daarbij hoorde maar blijbaar hebben hij en Globe al die tijd een plan zitten smeden waarop hij toch naar hun kon. Maar in plaats van dat het op een nette manier plaatsvind moest meneer het op deze wijze uitvoeren, zijn excuus om vervolgens deze stab uit te voeren is ook vrij grappig om te lezen, het is blijkbaar geoorloofd te stabben als je al veel geld in het spel gestoken hebt, weten we dat ook weer. Over een ding heeft die dan wel gelijk, hij is geen doorsnee TW-er te noemen maar een achterbakse kwal die aan niets buiten zijn eigen denkt en zo hypocriet is als de pest. Diplomatieke spelletjes spelen waarvan hij zelf zo schijnt te walgen:

Sc4.pngSc5.png

Ah dusja het is inderdaad lastig om te zien wat iemand nu eigenlijk zegt, het is bij Jari een soort van verkapte versie van Jeroen vd Boom zijn tophit, zeg jij nee bedoel jij ja. Als je alles in perspectief gaat plaatsen is dat precies wat hier continue gebeurd is. Je zegt geen diplomatieke spelletjes te willen spelen maar wat moet dit dan voorstellen?

Sc6.png

Een NAP aannemen bij de ene stam om vervolgens de andere stam te joinen puur omdat je hem alweer praktisch schijt dat je een paar dorpjes front gaat krijgen? Ohja, een BG van je oude stam aanvallen hoort dan ook bij het diplomatieke spelletje van onze beste man denk ik, want hij heeft hun geen NAP aangeboden dus er is ook geen NAP waar die zich aan moet houden, ze liggen immers op veilige edelafstand om er toch geen NAP mee te hebben.

Dan moet er vervolgens nog bijkomen dat Ruvon dorpen heeft gekregen van Devil In Disguise om front te vormen met Globe, hij is deze niet bereid terug af te staan tenzij hier iets voor terug komt in de vorm van een NAP voor hem nadat hij willens en wetens gestabbed heeft.

Ook Globe gaat in deze niet vrijuit, ze wisten van onze BG met MotR! en ze wisten dan ook dat Ruvon zou stabben mocht hij mee doen met deze aanval. Sterker nog Ruvon plande met Globe al mee aan deze aanval op het moment dat hij nog in 1C zat en toegang had tot het forum en de gedeelde chat met Motr! want eerstgenoemde screenshots waren van 4 dagen voordat hij 1C leavde waarin onder andere dit stukje vermeld wordt:

Sc8.png

Willens en wetens heeft Globe met Ruvon een massa op onze BG geplanned terwijl Ruvon nog bij ons in de stam zat, dit is niet eens meer achterbaks, dit is simpelweg stabben en een oneerlijk voordeel verkrijgen door informatie die je eigenlijk niet zou moeten hebben, je zou in feite kunnen zeggen dat er een tijdje een spion bij ons heeft gezeten want wie weet hoelang er al voor die tijd al bekokstoofd wordt over een een aanval op onze BG? Zoiets gaat niet over een simpele nacht en het is in ieder geval 4/5 dagen geweest dat Globe deze plannen al smeedde terwijl Ruvon in onze stam zat, maar waarschijnlijk veel langer. Eerder was ook al vernomen in de onderhandelingen met de stam 100. dat mensen vrij licht over het delen van bepaalde informatie gaan, ik wil niet iedereen over eenzelfde kam scheren maar er zijn behoorlijk wat leden in Globe die niet vies zijn van dit soort spel.

Dit verklaard ook wel waarom Ruvon de boot steeds afhield voor een stamaanval op Globe, echter kunnen we deze plannen nu ook wel schrappen gezien deze al bekend zijn binnen Globe, chapeau mannen!

Je moet maar willen winnen op zo'n manier, voor Globe de pech dat er op Ruvon wel mensen zaten met een eigenwaarde en enigzins een moreel waar ze op terug kunnen vallen, want dit is ronduit schandalig en zou je, je diep voor moeten schamen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Vanuit globe zal hier nog een antwoord op komen. Ik kan jullie verzekeren dat ik zie waar het fout is gegaan (en idd niet netjes is gehandeld op een punt). Ik ben ook niet blij met deze situatie en ik hoop dat het wordt opgelost.

Post als katas maken zijn ofc niet nodig, dit gebeurd zovaak op een wereld. Elke wereld gebeurd minder netjes spel express of niet express, deze wereld is juist nog 1 van de nettere werelden.
 
Reactiescore
634
Vanuit globe zal hier nog een antwoord op komen. Ik kan jullie verzekeren dat ik zie waar het fout is gegaan (en idd niet netjes is gehandeld op een punt). Ik ben ook niet blij met deze situatie en ik hoop dat het wordt opgelost.

Post als katas maken zijn ofc niet nodig, dit gebeurd zovaak op een wereld. Elke wereld gebeurd minder netjes spel express of niet express, deze wereld is juist nog 1 van de nettere werelden.

Rene,

Natuurlijk gebeurd er in elke wereld vaker zaken die net in grijze zone valt, of juist soms door een grote misverstand.
Helaas gebeurd dit nu te vaak en te snel achter elkaar bij jullie.

Vandaar dat er ook op een hele andere manier gereageerd wordt op het geheel.
 
Reactiescore
455
Oude statement maar verwijderd? Mooi dat jullie erachter kwamen dat het vol onwaarheden zat.

Zoals ik aan haalde was ik zelf niet betrokken bij de besprekingen. Toch heb ik namens de stam een post eruit gebracht waar ik zelf op paar punten al mijn twijfels over had. Na jullie post sta ik er zelf niet meer volledig achter, dus heb ik deze inderdaad terug getrokken ja.
 
Reactiescore
161
Vanuit globe zal hier nog een antwoord op komen. Ik kan jullie verzekeren dat ik zie waar het fout is gegaan (en idd niet netjes is gehandeld op een punt). Ik ben ook niet blij met deze situatie en ik hoop dat het wordt opgelost.

Post als katas maken zijn ofc niet nodig, dit gebeurd zovaak op een wereld. Elke wereld gebeurd minder netjes spel express of niet express, deze wereld is juist nog 1 van de nettere werelden.

Mee eens met dat 'katas maken niet nodig' gedeelte, maar des te minder eens met "dit gebeurd zovaak... Elke wereld.. Is niet netjes gehandeld op een punt.."

Get your balls out. Niet verslappen nu!
 
Reactiescore
286
Zoals ik aan haalde was ik zelf niet betrokken bij de besprekingen. Toch heb ik namens de stam een post eruit gebracht waar ik zelf op paar punten al mijn twijfels over had. Na jullie post sta ik er zelf niet meer volledig achter, dus heb ik deze inderdaad terug getrokken ja.

Respect voor het erop terug komen hoor!
Ik ben ook benieuwd naar de volledige reactie van jullie nu hierop, maar dat je het ongelijk van je post kan toegeven vind ik goed en knap! Kunnen nog vele van leren.
 
Reactiescore
215
Nja, ik zal deze speler mijden als de plaag in welke setting dan ook. Het zeer korte contact wat ik heb gehad met deze speler was zo beroerd dat ik mijn mede stamleiding gevraagd heb het contact over te nemen met mij had dat geen zin.

Ik roep globe op deze speler af te staan en zijn acc in stukken te verdelen zodat alle benadeelde partijen er een stuk van adelen. en daarna verder spelen alsof deze draak nooit bestaan heeft.

Dimi komaan deze aktie is niet te rechtvaardigen. Dit kunnen we beter, laten we het leuk houden met elkaar op deze wereld dit is echt een draak 1ste klasse.
 
Reactiescore
455
Dimi komaan deze aktie is niet te rechtvaardigen. Dit kunnen we beter laten we het leuk houden met elkaar op deze wereld dit is echt een draak 1ste klasse.

Dimi is hierin nergens betrokken, hem kun je geen blaam geven! Ik ben wel van het acc Yoda inderdaad ja. Heb Dimi net zelf ingelicht over deze situatie.
 
Reactiescore
760
ik comfirm eigelijk wel wat rene zegt (de stam leave van ruvon ga ik niet bespreken ) maar dat die vervolgens een BG aanvalt (waarvan Globe slecht op de hoogte was) gaan wij wel wat aan doen hierbij ga ik ook graag in gesprek met Motr om dit optelossen
 
Reactiescore
286
ik comfirm eigelijk wel wat rene zegt (de stam leave van ruvon ga ik niet bespreken ) maar dat die vervolgens een BG aanvalt (waarvan Globe slecht op de hoogte was) gaan wij wel wat aan doen hierbij ga ik ook graag in gesprek met Motr om dit optelossen

Top dat je dit zo wilt doen! Respect daarvoor.

Ik wil erbij wel even aanduiden dat ik oprecht geloof dat jullie als Globe niet van alles af wisten, maar ik kan er niet bij dat @Predec Dit niet wist.
Jullie zijn close maatjes en ik kan mij niet voorstellen dat Ruvon niets tegen jou heeft gezegd over de MOTR! & 1C situatie.
Ik zou ook graag zien dat Predec zijn verantwoordelijkheid neemt, want hij is in mijn ogen wel betrokken bij de stab van Ruvon. ( Niet Globe)
Vooral als Game mod vind ik dat behoorlijk schandalig.
 
Reactiescore
455
Ik zie dimitri als de stamleiding bij globe, en deze speler als een lid van globe.

Dimitri is deze wereld zeker geen stamleider bij Globe!

Voor iedereen een korte update, er is momenteel vanuit Globe een pm uit gegaan naar MoTr. De massa is gecancelled, verder laat ik het nu ingame aan de leiders om elkaar te spreken en hoop dat zij met een statement uiteindelijk hier op het AF komen over de oplossing.
 
Reactiescore
301
Ik zie dimitri als de stamleiding bij globe, en deze speler als een lid van globe.

Binnen globe is er momenteel geen vaste stamleiding. Ik heb momenteel de eerste stap genomen om een gesprek te syarten met MoTr. Dit is in onze ogen de enige echt benadeelde kant ivm het verbeken van de BG en het direct aanvallen.
 
Reactiescore
117
Er zijn overduidelijk meerdere accounts in Globe hierbij betrokken geweest, iedereen bij jullie weet van de stammassa en als op 30 April al bekend is dat Ruvon mee doet heeft iemand hem targets gegeven waar die op moet sturen wat erin heeft geresulteerd dat hij eerder leavde omdat die anders zijn targets niet meer optijd kon halen, een beetje een jammere zaak van jullie stamleiding. Daarbij vraag ik me af wat er te vertrouwen is wat Jari wel en niet verteld heeft, als die al schijt heeft aan het aanvallen van een ex-BG binnen een dag dan schat ik hem niet al te hoog in vertrouwelijk.
 
Reactiescore
455
Er zijn overduidelijk meerdere accounts in Globe hierbij betrokken geweest, iedereen bij jullie weet van de stammassa en als op 30 April al bekend is dat Ruvon mee doet heeft iemand hem targets gegeven waar die op moet sturen wat erin heeft geresulteerd dat hij eerder leavde omdat die anders zijn targets niet meer optijd kon halen, een beetje een jammere zaak van jullie stamleiding. Daarbij vraag ik me af wat er te vertrouwen is wat Jari wel en niet verteld heeft, als die al schijt heeft aan het aanvallen van een ex-BG binnen een dag dan schat ik hem niet al te hoog in vertrouwelijk.

De targets zijn uiteindelijk aan Ruvon gegeven na meerdere keren gevraagd te hebben of er geen sprake is van schending van banden met MoTr. Op het moment van doorgeven van de targets en dus het plannen van de massa waren wij volledig onwetend over de BG.
 
Reactiescore
117
De targets zijn uiteindelijk aan Ruvon gegeven na meerdere keren gevraagd te hebben of er geen sprake is van schending van banden met MoTr. Op het moment van doorgeven van de targets en dus het plannen van de massa waren wij volledig onwetend over de BG.

Zou je dit ook kunnen aantonen dat dit gebeurd is? Jullie geloven ons niet zonder dat er bewijs wordt geleverd dus wij verwachten van jullie hetzelfde. Wie waren dan wel betrokken met de gesprekken met Ruvon, deze spelers hebben hem toegedicht mee te doen met een massa?
 
Reactiescore
455
Zou je dit ook kunnen aantonen dat dit gebeurd is? Jullie geloven ons niet zonder dat er bewijs wordt geleverd dus wij verwachten van jullie hetzelfde. Wie waren dan wel betrokken met de gesprekken met Ruvon, deze spelers hebben hem toegedicht mee te doen met een massa?

Yes, zodra ik de juiste info te pakken heb, laat ik het weten!
 
Bovenaan