Global Stabbings

Reactiescore
767
Dat snap ik, als je meteen leaved wel ja. Maar wellicht moet je nu andere keuzes maken.
Ik gok dat jij ook Ja hebt gestemd Frank, maar kan ik verkeerd hebben.
weet niet wie je bent ingame maar het klopt ik heb namens kapitrein ja gevote op het feit hem te kicken dit is niet omdat ik tege de join was maar tege de manier hoe door ruvon gehandelt is. verder heb ik @Theo Walcott. het woord laten doen en me expresss stil gehouden namens Globe
 
Reactiescore
286
weet niet wie je bent ingame maar het klopt ik heb namens kapitrein ja gevote op het feit hem te kicken dit is niet omdat ik tege de join was maar tege de manier hoe door ruvon gehandelt is. verder heb ik @Theo Walcott. het woord laten doen en me expresss stil gehouden namens Globe

Ik ben Dylan, van Inevitable van de gezellige discord calls :).

Oh jij hebt gevote hem te kicken, dan kloppen mijn berekeningen niet meer. Dacht eigenlijk dat jij had gestemd hem te houden. Excuus
 
Reactiescore
767
Ik ben Dylan, van Inevitable van de gezellige discord calls :).

Oh jij hebt gevote hem te kicken, dan kloppen mijn berekeningen niet meer. Dacht eigenlijk dat jij had gestemd hem te houden. Excuus
verkeerde rekenmachine?
 
Reactiescore
286
verkeerde rekenmachine?


Het is een 4 - 4, aan het AF te zien zag het er voor mij zo uit:
Voor een kick:
WTD, IHY, AR, Thewitch

Tegen een kick:
Ruvon
Predec
Rone
Kapitrein

Maar jij weet de uitslag, Dus ben benieuwd of mensen hier gaan posten wie wat gevote heeft en waarom :).
 
Reactiescore
301
Het is een 4 - 4, aan het AF te zien zag het er voor mij zo uit:
Voor een kick:
WTD, IHY, AR, Thewitch

Tegen een kick:
Ruvon
Predec
Rone
Kapitrein

Maar jij weet de uitslag, Dus ben benieuwd of mensen hier gaan posten wie wat gevote heeft en waarom :).
Over ons heb je gelijk. Anderen ga ik noer vermelden en denk dat dat ook niet relevant is vermits er op accounts ook onderling discussie over was.
 
Reactiescore
286
Duck / yoda / AR / kapitrein voor kick
Predec/witch/GK/ rone geen kick
Ruvon niet meegestemd

Een dikke proficiat aan de 2e groep :)
Globe Was een stam met grote kans op wereldwinst, maar jullie hebben het doen floppen voor 1.5mill extra puntjes :)

Ahh zat er half naast, kwam omdat ik GK niet had mee gerekend.
Ben blij dat Ruvon geen stemrecht heeft gekregen, dat had helemaal een lachertje geweest.

Ben nog steeds benieuwd naar de beweegredenen van deze spelers, met het meest nog die van @Predec.

Ben het met je laatste zin ook volledig eens! :)
 
Reactiescore
44
Was inderdaad domme zet van ons als Globe zijnde maar wat de rest vande wereld nu doet is minstens even laf :)

Voorderest snap ik dat jullie het jammer vinden dat Ruvon naar Globe is overgestapt, maar wat is hier mis mee? Op andere werelden gebeurd dit ook meerdere keren en dit is ansich geen stab. Zeker niet als je ziet dat het oude book is opgesplits en dit meer een halve stam is. Ik zie ook weinig toekomst voor 1C, mits er een extra recruit ect bijkomt.

Wat waren de opties voor 1C?
Leden Fresh! recruiten?
Tegen Globe en Fresh vechten met een bijna 1:2 verhouding?

1C leek wel ter dood opgeschreven.
Doordat Globe er toch achter staat dat Ruvon joined (geen kick) is het hoe het is geworden.

Edit:
Het lijkt erop dat Globe van een twee strijd uitging met Fresh!. De rest boeit niet en doet niet mee.
Daar was echter geen sprake van.
 
Reactiescore
1.962
Was inderdaad domme zet van ons als Globe zijnde maar wat de rest vande wereld nu doet is minstens even laf :)

Oké dus als ik het goed begrijp.. Globe rekruteert onze stam kapot, hiermee vervalt de optie tot een vier stammen strijd met eventueel BG's. Wij gaan daarna opzoek naar een nieuw kamp om toch door de kunnen spelen op deze wereld en dat is dit ineens laf? Wat denk je nou zelf man... Oh wij recruteren een lid van 1C dan gaat de rest vast op delete zodat we nog meer gratis dorpen krijgen? Denk even na man..
 
Reactiescore
26
Mwah, jullie hadden een BG met MOTR, dit is voor niks geweest dus en afgelopen dagen hechten jullie hier heeeeeel veel waarde aan, maar schijnbaar was dat allemaal schijn. Jullie hadden op zijn minst een massa kunnen afwachten. Dit is wel heel makkelijk wat jullie nu doen haha.
 
Bovenaan