[Gimp Tut] Blokjes Effect

DeletedUser

Guest
Kvind het wel spijtig/lame dat je geen vermelding geeft naar mij aangezien ik het jou heb geleerd. Ik ga er zeker geen drama rond maken, maar wil het wel even vermelden.
 

DeletedUser

Guest
Vind ik ook, maar zo'n blokjes zijn makkelijker te maken als je beginner bent.

Grote blokjes = Filters - Vervormingen -> Mozaiek -> Vierkanten -> Met de balken schuiven
 

DeletedUser

Guest
Als je de blokjes onder je render wilt kun je toch gewoon de blokjes-laag verschuiven tot onder de render-laag??
 

DeletedUser

Guest
Als je de blokjes onder je render wilt kun je toch gewoon de blokjes-laag verschuiven tot onder de render-laag??

ik heb t als volgt gedaan:

je heb 2 lagen :
1 met je render/complete afbeelding
en 1 met de blokjes
je klikt op je laag met de blokjes en zet hem op overheen leggen en dan hoe jij hem mooi vind

dan gum je simpwelweg de blokjes over je render weg en je bent klaar
 

DeletedUser

Guest
Jha dat kan ook, maar als je misgumt wordt het al minder...

Ik bedoel van als je zoiets hebt:

Laag-Blokjes
Laag-Render
Laag-Achtergrond

Als je dan je blokjes onder je render maar boven je achtergrond wil, kun je hem toch gwn verplaatsen??
 

DeletedUser27023

Guest
Jha dat kan ook, maar als je misgumt wordt het al minder...

Ik bedoel van als je zoiets hebt:

Laag-Blokjes
Laag-Render
Laag-Achtergrond

Als je dan je blokjes onder je render maar boven je achtergrond wil, kun je hem toch gwn verplaatsen??

Dat kan ook ja ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan ook je blokjes groter maken, door bij de stap.

Artsitiek - Kubisme, Te zorgen dat dei dingen groter worden. En dan gewoon verder gaan met de stappen ;)

Ook zou ik in plaats van bij het begin Plasma te doen, Gewoon Solid Noise kiezen, dan heb je die lelyke kleuren niet ;)
 

DeletedUser27023

Guest
Je kan ook je blokjes groter maken, door bij de stap.

Artsitiek - Kubisme, Te zorgen dat dei dingen groter worden. En dan gewoon verder gaan met de stappen ;)

Ook zou ik in plaats van bij het begin Plasma te doen, Gewoon Solid Noise kiezen, dan heb je die lelyke kleuren niet ;)

Idd, dat kan ook.

ik had net die grijze gedaan, das wel eits mooier ja, maar als je overlay doet zijn de kleuren niet veel zichtbaar meer ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is ook waar en met jou stap zou je ook nog verkleuren kunnen doen, en iets kiezen wat je mooi vind ;)
 

DeletedUser27023

Guest
Dat is ook waar en met jou stap zou je ook nog verkleuren kunnen doen, en iets kiezen wat je mooi vind ;)

ja.

en 2stappen zijn neit eens nodig zag ik zojuist..

het enige is dat renderen en pixelseren en dan randen. =/
 
Bovenaan