GG + aanhangers vs. Thamonster, laagland + aanhangers

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hier kan dan gewoon worden gezegt wat er gaat gebeuren en waarom iedereen zo de pest aan elkaar heeft,

ik begin ff...

ik weet niet meer wie het zei, maar dat wij de linie verdedigen en dat de moraalbrekers van fog werktuigen waren,

ten eerste zou ik nooit zo over me laten praten over werktuigen, het zijn nog steeds gewone leden die gewoon lekker het spel spelen,

en dat wij geen echte hoofdstam hebben hoeft ook niet, want bij ons zijn alle spelers belangrijk en niet 1 minder, daarom hebben we geen opleidingsstammen... dat sommige leden onder andere leden willen staan snap ik niet vaak, dat komt meestal door angst (of door overleg..oke)
maar wij zijn gewoon 3 stammen die voor elkaar strijden en gewoon bij elkaar horen, dus dan hoeven we dat gezeik van opleidingsstammen geen eens

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

en gg zei ook dit:
Misschien weet je het niet, maar er zijn nog leiders in FOG
En FOG is een stam die zijn linies niet beschermt met bg's zoals bv. TM75. Zij zijn een harde stam die aanvallen van alle kanten perfect aankunnen

En eigenlijk moet je eens goed denken wie tegen mij is, dat zijn er niet zoveel zoals jezelf denkt.
Enkelen uit HT, enkelen uit CHIQ., enkelen uit TM75 en enkelen uit ~BOD~ en misschien 1 of 2 uit U.N.
Samen zeker nog geen 50 man. Dus wees gerust de enigen die me niet hoeven zijn spelers waarvan het grootste deel over een paar maand niet eens meer bestaat.

---------------------

dat fog zijn linies niet verdedigt met stammen zoals ons?
je bent er nog geen een keer doorheen gekomen door onze linies,
dus dat is 1-0 voor mij,

en ten 2de zijn bijna heel HT, TM75 en ~bod~ tegen jouw, en dan heb je ook nog chiq en alles,
dus je lult gewoon alweer,
2-0

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16381

Guest
topic 2 hierover? dit is niet echt boeiend, je opent een topic om te bekvechten.

DeletedUser

Guest
Wat moet dit nu weer voorstellen?
Als je iets post maak het dan wel wat duidelijk he, een deftige opmaak bijvoorbeeld.
Aandacht tekort?

DeletedUser

Guest
het andere topic werd ten eerste gesloten,
en ten tweede heb ik zat aandacht bij het spel,

DeletedUser

Guest
het andere topic werd ten eerste gesloten,
en ten tweede heb ik zat aandacht bij het spel,

Ja, het werd gesloten want er was niet veel speciaals over te zeggen, wat wil jij hier gaan vertellen buiten wat gelul?

Deleted User - 73340

Guest
Ik snap het idee achter dit topic niet helemaal. Dus stuur me een PM met een uitleg als je dit topic weer open wilt.

Slotje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan