Gezocht: Speedronde #4000 - Special ronde

Reactiescore
575
Speedronde #4000 - Special ronde

Beste spelers,

Speedronde 4000 is in aantocht en dat willen we op een speciale manier met jullie vieren! Het is de bedoeling dat op de ronde meerdere (bij voorkeur twee) stammen actief zullen zijn. Een speler zal willekeurig in een van deze stammen worden ingedeeld. De dorpen zullen worden verplaatst in een patroon. De precieze instellingen worden op een later moment bepaald en aangekondigd. De datum en tijd voor de ronde staan wel vast. Suggesties van spelers voor de instellingen zijn altijd welkom.

Datum ronde: zondag 17 maart 2019 14:00 - zondag 17 maart 2019 21:00 (duur: 7 uur)
Vooraf aanmelden ('registreren') is vereist voor deze speciale ronde. Dit doe je door in te loggen op zaterdag 16 maart 2019 tussen 19:00 en 23:00 uur. De spelers die zich geregistreerd hebben, kunnen op zondag 17 maart 2019 vanaf 14:00 uur aan de ronde deelnemen.

Gezocht!
Ook voor deze ronde kunnen we niet zonder de hulp van enkele spelers. We zijn op zoek naar meerdere gemotiveerde en enthousiaste stamleiders, die elk één van de stammen kan begeleiden. Van de stamleiders vragen we een degelijke activiteit en goed doorzettingsvermogen tijdens de ronde. Houd er daarnaast rekening mee dat we de stamleiders vragen ook aanwezig te zijn op zaterdagochtend 16 maart (in overleg) voor een korte uitleg en het in orde maken van de stammen.

Interesse? Dan kan je je aanmelden als stamleider via het supportsysteem. De deadline voor het aanmelden is op vrijdag 15 maart 2019 21:00 uur. Vermeld (kort) waarom we jou moeten kiezen en geef ook gelijk je spelaccount door! Spelers die deze ronde graag willen spelen, hoeven zich niet op deze manier aan te melden. Dit is enkel als je graag als stamleider wilt deelnemen.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 
Reactiescore
575
We hebben helaas nog geen aanmeldingen ontvangen voor de functie van stamleider.

Als je interesse hebt, horen we dat graag zo snel mogelijk via het support systeem :)
 
Reactiescore
575
We hebben nog (steeds) geen aanmeldingen ontvangen voor de functie van stamleider.

Als we morgenochtend (zaterdag) vóór 10:00 uur niet voldoende aanmeldingen hebben, zal de ronde met aanmelding vooraf geen doorgang kunnen vinden. We zullen dan een alternatieve ronde aanbieden op zondag.

We hopen uiteraard dat het niet zover hoeft te komen.
 

DeletedUser49199

Guest
Kunnen we niet geewoon normale rondes komen? Die speciale rondes zijn toch niet zo interessant
 
Reactiescore
133
Reactiescore
575
We hebben nog (steeds) geen aanmeldingen ontvangen voor de functie van stamleider.

Als we morgenochtend (zaterdag) vóór 10:00 uur niet voldoende aanmeldingen hebben, zal de ronde met aanmelding vooraf geen doorgang kunnen vinden. We zullen dan een alternatieve ronde aanbieden op zondag.

We hopen uiteraard dat het niet zover hoeft te komen.
We hebben helaas geen aanmeldingen voor de functie van stamleider ontvangen. Dit betekent dat de aanmelding vooraf vanavond geen doorgang zal vinden.

We zullen morgen 14:00 tot 21:00 uur een alternatieve speciale speedronde aanbieden zonder vooraf ingedeelde stammen. De aankondiging zal vanavond of morgenochtend op het forum worden geplaatst.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Heb het al vaker gezegd, maak gewoon 2 stammen aan, er hoeft echt geen leider te zijn op een special round. Dit is zowat het enige puntje dat .fr ooit beter heeft gedaan dan .nl
 

DeletedUser80615

Guest
Ben het hier met Tim eens, stamleiding ben je toch alleen maar in naam voor zover ik weet gezien de stammen toch al op voorhand verdeeld zouden zijn... Wel jammer dat het niet doorgaat dit is mijn favoriete type speedronde... :(
 

DeletedUser80615

Guest
Dat gezegd zijnde ben ik ook maar een recent teruggekeerd speler en... Heb nog niet veel stam-gebonden speedronden gespeeld. (En de gelijkaardige speedronden die ik heb gespeeld zijn al lang geleden).

En welja ik snap ook wel dat iemand het forum i.o. moet houden maar ik ben zelf vroeger stamleiding geweest in hattus op w14 (die op dat moment 600 leden telde of zoiets ridicuul en geloof me je kan me niet overhalen om stamleiding te zijn voor een stam van gelijkaardige grote in een speedronde... .
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Stamleiders die zich aanbieden zijn meestal de betere spelers, die gaan echt geen forum opkuisen tijdens een ronde. Verder is enkel organisatie mogelijk indien er een registratie periode vooraf gebeurd waarin spelers 2-3 uur op de speed het forum kunnen lezen zonder dat de speed zelf al start.

Een speed gaat te snel, een groot deel van de spelers vraagt onrealistisch deff aan en snapt niet wat dodgen is, het idee van een stamleider is absurd zolang er geen basis level skill aanwezig is. Je kan de vissen in je aquarium ook niet allemaal dezelfde kant laten opzwemmen.

Enige wat er op zo'n rondes nodig is is een chat met de spelers waar je echt iets aan hebt :p
 
Bovenaan