Gezocht: Speedronde #3500 - Special ronde

Reactiescore
575
Speedronde #3500 - Special ronde

Beste spelers,

Het is tijd voor speedronde 3500 en dat betekent (weer) een speciale ronde! Het is de bedoeling dat op de ronde twee tot vier stammen actief zullen zijn. Een speler zal willekeurig in een van deze stammen worden ingedeeld. Deze keer zullen de dorpen worden verplaatst in een patroon. De precieze instellingen (en het gekozen patroon) worden op een later moment bepaald en aangekondigd. De datum en tijd voor de ronde staan wel vast. Suggesties van spelers voor de instellingen zijn altijd welkom.

Datum ronde: zondag 29 april 2018 14:00 - zondag 29 april 2018 21:00 (duur: 7 uur)
Vooraf aanmelden ('registreren') is vereist voor deze speciale ronde. Dit doe je door in te loggen op zaterdag 28 april 2018 tussen 19:00 en 22:00 uur. De spelers die zich geregistreerd hebben, kunnen op zondag 29 april 2018 vanaf 14:00 uur aan de ronde deelnemen.

Gezocht!
Ook voor deze ronde kunnen we niet zonder de hulp van enkele spelers. We zijn op zoek naar 2 tot 4 gemotiveerde en enthousiaste stamleiders, die elk één van de stammen kan begeleiden. Van de stamleiders vragen we een degelijke activiteit en goed doorzettingsvermogen tijdens de ronde. Houd er daarnaast rekening mee dat we de stamleiders vragen ook aanwezig te zijn op zaterdagochtend 28 april 2018 vanaf ca. 11:00 uur of zaterdagmiddag 28 april 2018 vanaf ca. 14:00 uur voor een korte uitleg en het in orde maken van de stammen.

Interesse? Dan kan je je aanmelden als stamleider via het supportsysteem. De deadline voor het aanmelden is op vrijdag 27 april 2018 21:00 uur. Vermeld (kort) waarom we jou moeten kiezen en geef ook gelijk je spelaccount door! Spelers die deze ronde graag willen spelen, hoeven zich niet op deze manier aan te melden. Dit is enkel als je graag als stamleider wilt deelnemen.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 

DeletedUser79238

Guest
Ik zou zowieso een niv 3/4 start doen, aangezien op niv 0/1/2 veel mensen niet goed kunnen starten, daarnaast lijkt het me ook leuk om er een overwinningsvoorwaarde zoals 60% werelddominantie ofzoiets aan toe te voegen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Aangezien meerdere dorpenstarts met willekeurige plaatsing altijd zorgen voor spelers met dorpen buiten het centrum is dat altijd jammer. Indien de moderatoren de tijd zouden hebben om alle dorpen te plaatsen stel ik een niv 3 voor met 3 dorpen start, 2 indien ze 3 teveel werk vinden (wat ik begrijp). Niveau 3 lijkt me inderdaad het best, dan huppelt niemand hard achter maar kan een goede speler zich alsnog onderscheiden en voor doorslag zorgen.

Overwinningsvoorwaarde is gwn grootste stam, redelijk logisch, daar zijn geen percentages voor nodig
 
Bovenaan