Gezocht: Speedronde #3200 - Special ronde

Reactiescore
575
Speedronde #3200 - Special ronde

Beste spelers,

Binnenkort komt speedronde 3200 komt eraan. Het is de bedoeling dat op de ronde bij voorkeur vier, of anders minimaal twee, stammen actief zullen zijn. Een speler zal willekeurig in een van deze stammen worden ingedeeld. De dorpen zullen deze ronde niet worden verplaatst. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen voor de functie van stamleider, zal het aantal stammen, de precieze instellingen worden bepaald en aangekondigd. De laatste edities wijzen erop dat dit beter werkt in plaats van alles van tevoren reeds aankondigen. De datum en tijd voor de ronde staat wel vast. Suggesties van spelers voor de instellingen zijn altijd welkom.

Datum ronde: zondag 8 oktober 2017 14:00 - zondag 8 oktober 2017 22:00 (duur: 8 uur)
Vooraf aanmelden ('registreren') is niet vereist voor deze speciale ronde. Deelnemen doe je door in te loggen vanaf zondag 8 oktober 2017 14:00 uur.

Gezocht!
Ook voor deze ronde kunnen we niet zonder de hulp van enkele spelers. We zijn op zoek naar 4 gemotiveerde en enthousiaste stamleiders, die elk één van de stammen kan begeleiden. Van de stamleiders vragen we een degelijke activiteit en goed doorzettingsvermogen tijdens de ronde. Houd er daarnaast rekening mee dat we de stamleiders vragen ook aanwezig zijn op zondagochtend 8 oktober 2017 vanaf 10:30 uur voor een korte uitleg.

Interesse? Dan kan je je aanmelden als stamleider via het supportsysteem. De deadline voor het aanmelden is op zaterdag 7 oktober 2017 20:00 uur. Vermeld (kort) waarom we jou moeten kiezen en geef ook gelijk je spelaccount door! Spelers die deze ronde graag willen spelen, hoeven zich niet op deze manier aan te melden. Dit is enkel als je graag als stamleider wilt deelnemen.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl team
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.062
Ik hoop mee te doen.., iemand die wilt co'en??

Oja ik hoop met slaapmodus Robby?
 
Reactiescore
575
We hebben nog geen aanmeldingen voor de rol van stamleider gehad. Aanmeldingen kunnen nog tot morgenavond via het supportsysteem. Bij voorbaat dank!
 
Reactiescore
2.062
Sorry, maar ik heb echt geen heel weekend de tijd om dit te doen.. :(
 

DeletedUser68400

Guest
In principe zou je zo'n ronde ook is kunnen proberen door gewoon 4 random accounts in te laten loggen (of automatisch, zal vast kunnen) en die allemaal op de gewenste plek leggen. Deze 'leider' accounts laat je dan gewoon onbemand en doe je niets mee. Een stamleider heb je in dit soort rondes toch vrijwel niks aan. Er zijn altijd spelers die deze taken overnemen (voor zover dat mogelijk is op zo'n hoge snelheid :D ) Ik zou zeggen: het is het proberen een keer waard mochten er geen leiders gevonden worden. Ik zou best mee willen doen zaterdag indien ik tijd heb namelijk.
 
Reactiescore
30
Kan je geen ingame bericht sturen dat er een speciale ronde aankomt? (Mocht dit nog niet gedaan zijn)

Dan zal er wellicht meer animo voor zijn.
 
Reactiescore
575
In principe zou je zo'n ronde ook is kunnen proberen door gewoon 4 random accounts in te laten loggen (of automatisch, zal vast kunnen) en die allemaal op de gewenste plek leggen. Deze 'leider' accounts laat je dan gewoon onbemand en doe je niets mee. Een stamleider heb je in dit soort rondes toch vrijwel niks aan. Er zijn altijd spelers die deze taken overnemen (voor zover dat mogelijk is op zo'n hoge snelheid :D ) Ik zou zeggen: het is het proberen een keer waard mochten er geen leiders gevonden worden. Ik zou best mee willen doen zaterdag indien ik tijd heb namelijk.
Bedankt voor de suggestie, maar we geven er toch de voorkeur aan om de stammen op te richten met spelers die gelijk als stamleider kunnen optreden.

Wegens gebrek aan animo voor de rol van stamleider heb ik besloten om de ronde in te korten naar zondag 8 oktober 14:00 tot 22:00 uur. De ronde zal dus niet morgen (zaterdag) om 14:00 uur beginnen. We hebben signalen ontvangen dat er wel spelers bereid zijn om als stamleider te fungeren als de ronde alleen op zondag plaatsvindt. In dat kader vragen we deze spelers zich te melden via het supportsysteem op de in beginpost beschreven wijze. Aanmelden voor de rol van stamleider is mogelijk tot morgenavond (zaterdag) 20:00 uur. We vragen deze stamleiders dan om zondagochtend omstreeks 10:30 uur aanwezig te zijn voor een korte instructie.

Ik zal de beginpost aanpassen. We hopen hiermee tegemoet te komen aan de mogelijke knelpunten.
 

DeletedUser70854

Guest
Me2 Rens
Maar heb wedstrijd om 10u dus tja ik zal een beetje later zijn waarschijnlijk...
 

DeletedUser78501

Guest
leuk idee voor speed ronde 3200

ik zelf wil best stam leider zijn maar ik ben om 15:30 pas echt zeer actief dus ja dan is dat niet handig maar ik ga zeken mee doen aan de speed


mocht supp nu niemand vinden dan wil ik mij best er voor in zetten
ze kunnen mij bereiken via het @mail justinjan96@gmail.com waar ik vanavond en morgen ochtend meerdere keren zal bekijken als er een mailtje is

ook op dit topic kunnen ze me natuurlijk er voor vragen
 
Bovenaan