Gezocht: Speedronde #2900 - Special ronde

Reactiescore
575
Speedronde #2900 - Special ronde

Beste spelers,

Ja ja, speedronde 2900 komt eraan en dat betekent traditioneel een speciale ronde! Het is de bedoeling dat op de ronde bij voorkeur vier stammen actief zullen zijn. Een speler zal willekeurig in een van deze stammen worden ingedeeld. De dorpen zullen deze keer wel worden verplaatst in een patroon. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen voor de functie van stamleider, zal het aantal stammen, de precieze instellingen en het patroon worden bepaald en aangekondigd. Daar kunnen we nu dus nog geen uitspraken over doen, de datum en tijd voor de ronde staat wel vast. Suggesties van spelers voor de instellingen en/of het patroon zijn altijd welkom.

Datum ronde: zondag 12 maart 2017 14:00 - zondag 12 maart 2017 22:00 (duur: 8 uur)
Vooraf aanmelden ('registreren') is vereist voor deze speciale ronde. Registreren doe je door in te loggen op de ronde zodra deze geopend op vrijdag 10 maart 2017 tussen 21:00 en 23:00 uur. Deelnemen doe je door in te loggen vanaf zondag 12 maart 2017 14:00 uur.

Gezocht!
Ook voor deze ronde kunnen we niet zonder de hulp van enkele spelers. We zijn op zoek naar 4 gemotiveerde en enthousiaste stamleiders, die elk één van de stammen kan begeleiden. Van de stamleiders vragen we een degelijke activiteit en goed doorzettingsvermogen tijdens de ronde. Houd er daarnaast rekening mee dat we de stamleiders vragen iets eerder voor de start aanwezig zijn, d.w.z. op vrijdagavond 10 maart vóór de start van de registratieperiode, voor een korte uitleg.

Interesse? Dan kan je je aanmelden als stamleider via het supportsysteem. De deadline voor het aanmelden is op donderdag 9 maart 2017 20:00 uur. Vermeld (kort) waarom we jou moeten kiezen en geef ook gelijk je spelaccount door! Spelers die deze ronde graag willen spelen, hoeven zich niet op deze manier aan te melden. Dit is enkel als je graag als stamleider wilt deelnemen.

Wij wensen jullie alvast veel plezier en succes met deze speciale ronde.

Met vriendelijke groeten,
Jullie tribalwars.nl speedteam
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Geen idee, heb me opgegeven maar krijg geen bevestiging, zou handig zijn mocht ik het allicht te weten zou komen. Kwestie van mijn vrijdagavond in te plannen
 

DeletedUser78024

Guest
Geen idee, heb me opgegeven maar krijg geen bevestiging, zou handig zijn mocht ik het allicht te weten zou komen. Kwestie van mijn vrijdagavond in te plannen
De ronde is pas zondag he schat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Vrijdag is toch prereg? Betekend stamleiders moeten net voor prereg forum enzo indelen dat er kan gepland worden. Maar het zou leuk zijn mocht ik toch 24uur op voorhand weten of ik er effectief moet zijn of niet
 
Reactiescore
575
Vrijdag is toch prereg? Betekend stamleiders moeten net voor prereg forum enzo indelen dat er kan gepland worden. Maar het zou leuk zijn mocht ik toch 24uur op voorhand weten of ik er effectief moet zijn of niet
Alle aanmeldingen hebben een reactie gehad op de supportaanvraag. Als je niet uitgekozen bent, mag je altijd als back up beschikbaar blijven.
 
Bovenaan