Gezocht sectie toevoegen in discord

Reactiescore
429
Beste allemaal,
Zoals sommigen van jullie wel gezien hebben, heb ik zelf vandaag een oproep gedaan voor extra mensen omdat we die zoeken op CL2

Linkje naar topic
Nu steeds meer mensen beginnen te switchen naar de discord, omdat het daar lekker druk wordt en er steeds meer 'Features' worden toegevoegd aan de discord.
Lijkt het mij ook handig en meer toegankelijk als er ook in de discord een sectie komt waar je kan plaatsen als je spelers zoekt
Of als je je wilt aanbieden, bijvoorbeeld als jouw wereld bijna gaat eindigen of als je meer spanning en uitdaging zoekt.
Misschien handig om daar wel een zekere 'filter' op te zetten zodat er ook echt enkel en alleen serieuze berichten in komen
en dat er ook actief naar gekeken wordt of een account daadwerkelijk nog mensen zoekt.
misschien dat als een post 7 dagen oud wordt dat er even gechecked kan worden of hij nog up to date is ?
(dit kan ook als voorwaarde gedaan worden, dat de post schrijver elke 5 dagen even het berichtje aanpast ('nog steeds geldig 22-09-2022' onderaan de post of iets dergelijks)

Ik hoor graag wat anderen hiervan denken, en uiteraard of iemand nog iets wilt toevoegen!
 
Upvote 23
Reactiescore
234
de community wordt kleiner, dus zorg dan dat het makkelijker wordt deel te worden van de diehards hier op tribalwars.
je mag van mij roepen wat je wilt, en zovaak 'gestopt' in je handtekening als dat je nodig acht, maar steun dan wel de mensen zich wel willen inzetten om de server nog actiever (weer actief?) te maken!

de discord joinen kan via het linkje die verwerkt is in dit forum
1667335010899.png

Of via dit linkje

Wat is discord precies?

Discord is een soort skype, alleen dan met een hoop meer mogelijkheden zo kan je er gemakkelijk bots toevoegen waarmee je muziek kan afspelen en nog veel meer
Het wordt de laatste tijd heel veel gebruikt omdat je gemakkelijk mensen kan onderverdelen met 'rollen' waardoor mensen een andere kleur gegeven kan worden.
Als het goed is, en je klikt deze link aan
Tribalwars discord
dan wordt je doorgestuurd naar de discord, het is net als skype een praat programma
iedereen krijgt bij het aanmelden op discord een TAG (je naam die je kiest, met een #1234 erachter, de cijfers kunnen willekeurig zijn)
mijn tag is bijvoorbeeld
Kapiteinterreur#9102
Als je naar vrienden toevoegen gaat, daar mijn tag plaats, op toevoegen drukt dan krijg ik het verzoek dat iemand mij wilt toevoegen en kan je met elkaar in prive praten
als mensen het niet hebben uitgezet, dan kan je met mensen die in dezelfde groep zitten (groep wordt op discord server genoemd)
dan kan je elkaar altijd in prive berichten, anders moet je vrienden met elkaar zijn voordat je iemand direct kan benaderen.

als je vragen hebt stel ze gerust!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
Beste allemaal,
Zoals sommigen van jullie wel gezien hebben, heb ik zelf vandaag een oproep gedaan voor extra mensen omdat we die zoeken op CL2

Linkje naar topic
Nu steeds meer mensen beginnen te switchen naar de discord, omdat het daar lekker druk wordt en er steeds meer 'Features' worden toegevoegd aan de discord.
Lijkt het mij ook handig en meer toegankelijk als er ook in de discord een sectie komt waar je kan plaatsen als je spelers zoekt
Of als je je wilt aanbieden, bijvoorbeeld als jouw wereld bijna gaat eindigen of als je meer spanning en uitdaging zoekt.
Misschien handig om daar wel een zekere 'filter' op te zetten zodat er ook echt enkel en alleen serieuze berichten in komen
en dat er ook actief naar gekeken wordt of een account daadwerkelijk nog mensen zoekt.
misschien dat als een post 7 dagen oud wordt dat er even gechecked kan worden of hij nog up to date is ?
(dit kan ook als voorwaarde gedaan worden, dat de post schrijver elke 5 dagen even het berichtje aanpast ('nog steeds geldig 22-09-2022' onderaan de post of iets dergelijks)

Ik hoor graag wat anderen hiervan denken, en uiteraard of iemand nog iets wilt toevoegen!

Op .NET gebruiken ze dit ook en in de praktijk zie ik veel berichten daar verschijnen van spelers die een account zoeken en accounts die spelers zoeken, wat mij betreft dus zeker een goede toevoeging!
 
Reactiescore
234
Op .NET gebruiken ze dit ook en in de praktijk zie ik veel berichten daar verschijnen van spelers die een account zoeken en accounts die spelers zoeken, wat mij betreft dus zeker een goede toevoeging!

17 upjes
We komen er wel
 
Reactiescore
326
Nog steeds een kutidee jammer dat het doorgevoerd is maar je kan niet alles hebben in het leven helaas
 
Bovenaan