1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Gezocht: Rooftochten script

Discussie in 'Scripts, Tools & Projecten' gestart door Hopeful, 24. jun 2018.

Deel Deze Pagina

1. Hopeful

Hopeful Tribal Wars Team Forum Mod

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    3.519
    Hallo af’ers

Ik ben opzoek naar een script dat je troepen verdeelt over de rooftochten en zorgt dat ze allemaal even lang weg zijn.

Er zijn al twee scripts die soortgelijke dingen doen, maar dat is net niet wat ik zoek (wel erg handig!). Het script wat ik heb vult standaard 500/750/1500/rest in, alleen de rest is nooit optimaal. Ik zoek een script dat de verhoudingen correct invult, ongeacht je aantal troepen.

Dus 100/150/300/600 (of wat de verhoudingen ook zijn), etc. Een script dat dus al je troepen goed verdeelt, of het er nou 1000, 2658 of 6500 zijn.

Laatst bewerkt: 24. jun 2018
  2. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    Ik heb zo een flauw vermoeden dat dit nog wel eens zou kunnen uitkomen binnenkort... :oops:

En die laatste zin zou ik maar snel verwijderen of ze ontslaan je nog als mod, je zou toch moeten weten dat het niet toegestaan is om te betalen voor scripts :$ tenzij je in natura vergoed natuurlijk, dat mag wel <3

3. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    729
    Mag je er ni voor betalen?
    @Duckje onze roaming mod kent de regels ni!

4. romulusdutch

romulusdutch

Lid geworden:
    17. dec 2013
    Leuk Bevonden:
    46
    Ik zal het eens vragen bij onze stamscripter :)

5. Hopeful

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    3.519
    Ik betaal in likes :oops:

6. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    Likes of likjes ? :$

7. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    729
    Hij s homo. Likes dus
    Of zuigjes

8. Hopeful

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    3.519
    Altijd weer net een stap te ver he jij :p

Ik hou van Vitabiskoeken vindt dit leuk.
  9. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    729
    T spijt me <3
    Kon m echt niet laten :D

10. Heer Wiranto

Heer Wiranto

Lid geworden:
    29. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    18
    https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/rooftochten-snellijstscript.200274/

Zou reeds bestaan maar willen niet delen. De formule is wel zichtbaar. Ik gebruik een rekenblad . Ook als ik maar 2 of 3 rooftochten heb.

11. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    705
    Dat script van Warre doet dit toch al?

12. Ik hou van Vitabiskoeken

Ik hou van Vitabiskoeken

Lid geworden:
    20. apr 2018
    Leuk Bevonden:
    368

13. Hopeful

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    3.519
    Nee, dat heeft met looptijden te maken, niet met troepenaantallen.

14. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    705
    Dat is een minder efficiënte manier om rooftochten te gebruiken though.

15. Hopeful

Lid geworden:
    24. okt 2016
    Leuk Bevonden:
    3.519
    De 1/13 en dan de formule manier is de meest efficiente manier as far as I know.

Het script van warre berekent hoeveel troepen je moet sturen als je ze 4:00:00 weg wil hebben bijvoorbeeld, en dat zoek ik niet.

16. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    @Cryptic @Hopeful

De methode die mijn script gebruikt is helemaal niet minder efficiënt... het is misschien minder efficiënt voor jullie situatie (online tijden, wereld gerelateerde redenen) maar niet per definitie minder efficiënt. In dat topic gaf ik al enkele voorbeelden van waarom en wanneer die methode efficiënter is dan degene waar jullie nu naar op zoek zijn. Namelijk begin werelden waar je altijd een snelle aanval moet verwachten en je zo afhankelijk van de afstand tot je dichtsbijzijnde vijand je rooftochten korter of langer kan laten duren (voorbeeld: je hebt 1 dorp en dichtste vijand die een trein heeft ligt op 03:30 lopen, dan stuur je jou rooftochten 3 uur weg zodat zelfs bij incommings ze steeds op tijd thuis zijn). Maar ook iets later in de wereld wanneer je solo speelt en je weet dat je nu tijd hebt, dan 4 uur weg bent, dan weer effe op pc zit en dan weer weg moet. Dan zend je je rooftochten 4 uur weg, en wanneer je terug tijd hebt stuur je ze terug weg voor de tijd dat je dan weer weg bent of snachts voor 7 uur als je slaapt oid. De methode die jullie zoeken is enkel interessanter als je meer safe ligt of met offence rooftoch of een groter account hebt en je heel de dag online bent om herhaaldelijk je rooftochten te sturen (gezien ze allemaal op andere tijdstippen klaar zijn zou je wanneer je niet heel de dag opnieuw kan doen zo meer GS mislopen doordat je ze maar 1 keer ipv 2 kan versturen.

Zoals ik eerder al zei, 1 met jullie methode zal nog wel publiek gaan komen. Gewoon wat geduld hebben dus!

17. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    705
    Ik ben net een voorstander van degene met tijd als variabele, aangezien het runs makkelijker maakt om te timen en je niet inconsistente runs hebt qua duur.
    Verder heb ik wel een documentje gemaakt waarmee je zou kunnen berekenen hoeveel troepen je moet meegeven, had gewoon even de percentages opnieuw moeten berekenen.

18. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    Ohw verkeerd begrepen dan je eerdere reactie :D Documentje voor die andere methode bedoel je ?

19. Cryptic

Cryptic

Lid geworden:
    1. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    705
    Ja, voor op basis van troepen te berekenen hoeveel het per niveau is. Dan kan dat eventueel gebruikt worden door zij die willen.

20. Heer Wiranto

Heer Wiranto

Lid geworden:
    29. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    18
    Maakt geen verschil of je ze nu per uur of per gelijke looptijd verstuurd. De restjes komen ook gans de dag terug. Voor spelers welke hun troepen in de nacht willen versturen, of juist willen dat ze terug zijn voor het avondeten zou je het kunnen aanpassen door in de instellingen een uur in te geven. In de plaats van de looptijd geef je dan de naam Rovers terug voor ontbijt. Of rovers terug voor avondmaal. Ik kon dit aanpassen voor mijn behoeften maar mooi ziet het er niet uit omdat ik niet kan programmeren. Als ik ze terug wil om 08:15 uur moet ik ingeven 8.25. Ook komen ze niet juist aan, soms een verschil van max 14 min. Maar anders is het wel gemakkelijk je moet niet altijd zelf uitrekenen hoe lang ze mogen wegblijven.

Toch bedankt dat we het kunnen gebruiken. Nakal