1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

Gezocht; GS aanvragen script?

Discussie in 'Scripts, Tools & Projecten' gestart door Unidentified Black Male., 13. nov 2018.

Deel Deze Pagina

1. Unidentified Black Male.

Unidentified Black Male.

Lid geworden:
    5. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    517
    Hallo scripters! :)

Vanmorgen in de stam hadden wij t over het idee dat een script wat het gs aanvragen makkelijker zou maken een uitkomst zou zijn.

Bestaat er zoon script?

Momenteel moet je als je GS aanvraagt per dorp 2 x klikken. Tevens staan alle dorpen waar 1.2.3 handelaren aanwezig zijn en alle dorpen zonder gs ook in de lijst wat het onoverzichtelijker maakt.

Een script wat je alle gs in 1 klik laat aanvragen met filters als; “alle dorpen behalve die met minder dan 20 handelaren aanwezig” en bijv; “alle dorpen behalve die met minder dan 10k gs each aanwezig”.

Hoor graag of iets dergelijks mogelijk zou zijn.

Groetjes!

2. tim19

tim19

Lid geworden:
    8. jun 2011
    Leuk Bevonden:
    51
    Ik ken geen scripts die van die filters hebben. Ze zijn allemaal gericht op het slaan van goudmunten (dus gs verhouding etc.)

3. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    46
    het is niet toegestaan om alles in 1x aan te vragen volgens mij wel om alles in 1x te openen en gs in te vullen

scheelt je als nog een hoop klikjes maar dat is niet wat je wilde toch ?

4. Calamity.

Calamity.

Lid geworden:
    25. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    607
    Waarom maak je niet wat extra dynamische groepen daarvoor? :p

Beste script dat ik ken vult de aantallen in in goudmunten verhouding, en je kunt een sneltoets eraan verbinden en ingedrukt houden en hij stuurt ze er achter elkaar uit.

5. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    46
    ik hoop morgen even tijd te vinden om je te helpen heb wel een idee hoe ik dat zou kunnen maken voor je

echter het in 1x aanvragen van alle grondstoffen is verboden omdat het meer dan 1 interactie met de game heeft

kun je mij uitleggen wat de verdeling van de grondstoffen moet worden ?
    wil je alles het zelfse of juist van 1 soort meer dan de andere soorten ?

6. Unidentified Black Male.

Unidentified Black Male.

Lid geworden:
    5. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    517
    Sorry voor het late antwoord!

Als alles in 1x aanvragen niet mogelijk is zou het snelste zijn een script die het max beschikbaar aantal handelaren invult het snelste zijn :)

Met een aanvraag knop volgend,

“Klik” vult het aantal gs in wat max gedragen kan worden uit t doep (liefst vanaf 10 handelaren om te kleine transporten re vermeiden) > “klik” aanvragen.

7. Heer Wiranto

Heer Wiranto

Lid geworden:
    29. nov 2017
    Leuk Bevonden:
    15
    Verhouding voor munten. (1 handelaar)
    (hout/338
    (leem/361
    ijzer/301

Geloof dat er een uitzondering gemaakt is voor versturen van grondstoffen. Maar het werkt niet. Ik los het op (Probleem zal bij de computer of verbinding liggen)
    Dorpen per pagina: 5 Dan nog handelt hij soms niet alle dorpjes af, nog eens klikken is voldoende.

Bron; https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/gm-muntenaanvragen-marktplaats.201008/

8. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    46
    bedankt voor de info :)

en betreft de munt kost laat ik het script gewoon rekenen