1. Voordat je kan participeren op het forum dien je je eerst te registreren.

Druk hier om je te registreren!
    Ontzet Notitie

[GEZOCHT] Coord imput

Discussie in 'Scripts, Tools & Projecten' gestart door Calamity., 11. sep 2018.

Deel Deze Pagina

1. Calamity.

Calamity.

Lid geworden:
    25. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    743
    Goedendag iedereen :)

Ik zoek twee tooltjes die wellicht ook wel in omloop zijn:

- Een tool waarmee je dorpen tot bepaalde groepen kunt toevoegen door middel van coordinaten in het tooltje plakken. Ik meen dat deze al bestond maar als iemand die heeft, tool doorsturen is altijd welkom! :)

- Een tool waarmee je massaal dorpen een kleur kunt geven op de kaart door middel van een coordinaten invoeren. Soms vind ik het handig bij massa's om bepaalde dorpen een bepaalde kleur te geven, maar volgens mij kan dat nu enkel dorp voor dorp of is hier tegenwoordig ook al wat op bedacht?

Mvg
    Joachim

2. Clickb*it

Clickb*it

Lid geworden:
    9. jun 2017
    Leuk Bevonden:
    400
    Ik heb die eerste wel voor je als ik thuis ben, kan je me even berichtje sturen op skype?

3. Shia LaBeouf

Shia LaBeouf

Lid geworden:
    10. sep 2016
    Leuk Bevonden:
    56
    Zijn dit geen zaken die beide door het ME script uitgevoerd (kunnen) worden?

4. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    47
    De eerste script kun je hier downloaden

dit script werkt als volgt
    je kopieert alle dorpen de coords (coordgrabber) en open het script door in de balk waar je van wereld kan wisselen/uitloggen de GP-coords aan te klikken en dan steekt het wel van zelf

de 2e vraag die je hebt is inderdaad mogelijk en is ook prima met ME te voldoen echter de massa input werkt nog niet
    volgens mij word er op dit moment ook hard aan gewerkt tot een aantal uitbreidingen van het script geen idee als ze uitkomen

ik hoop dat je er wat aan hebt
    met vriendelijke groet
    Roy de jong

Calamity. vindt dit leuk.
  5. Calamity.

Calamity.

Lid geworden:
    25. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    743
    Thanks ! :)

Ik heb nooit zo'n functie gezien op ME in ieder geval, enlighten me :eek:

6. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    Sinds wanneer host / verspreid je scripts op twscripts.nl zonder toestemming van de maker ?

7. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    47
    leg me eens uit warre

GP coords staat er al heeel lang op als je die bedoeld dan vind ik het raar waarom hij op de surver uberhoud staat wand ik heb hem niet toe gevoegd aan twscripts

maar mocht je hem er niet op willen dan zal ik zeker aan je wens voldoen en hem offline halen

ME is door martijn gemaakt te minste hij heeft hem ingestuurd en de database is op zijn naam dus als daar iets mee is dan hoor ik het graag wand het laaste wat ik wil is jou of andere scripters niet naar wens zijn

ik hoop dat je me het even uit legt wand zo ver ik weet stond GP coords al op de surver dus lijkt het mij dat je hier toestemming gegeven hebt aan henk jan om deze te laten downladen

nog maals ik wil graag ook jou wensen na komen dus zeg je offline dan zla ik hem binnen een aantal uren ofline halen

8. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    Uitleggen, uitleggen, uitleggen... Heb al genoeg aan je proberen uitleggen en tijd er in gestoken en telkens weer slaag je er in om zulke fratsen uit te halen. Je schrijft constant dat je aan "de wensen" van de scripters wilt voldoen maar toch doe je dat totaal niet. Zoals ik eerder al gezegd heb vind ik het top dat je scripts probeert aan de man te brengen... maar als je niet de nodige ervaring, tijd en wilskracht er voor hebt om dit op een deftige manier te doen doe het dan alsjeblieft gewoon niet. Ik weet niet wat mijn script nog op twscripts.nl doet, jij bent de beheerder, niet ik! Maar het feit dat dit script niet te vinden is in de open lijst op twscripts.nl zegt al genoeg lijkt me, namelijk dat die nog op jullie server staat maar nooit toestemming is gegeven voor openbaar te zetten. Beetje raar dat jij hem dan gewoon op het AF post he...

Binnen dezelfde post slaag je er verder ook nog in om credits voor een script (ME) aan iemand (Martijn) te geven die het script geript heeft van de originele maker (Sander) en plan je duidelijk deze online te zetten moest hij die willen uitbrengen. Het feit dat je niet weet dat het origineel zijn script niet is geeft alleen maar aan dat je er veel te laks mee om gaat en zonder enig respect voor de echte scripters.

Ik heb je heel wat kansen gegeven en toestemming gegeven om wat scripts van me op je site te zetten, maar als dit is hoe je er mee om gaat dan is het voor mij eenvoudig: Gelieve alle scripts die door mij gemaakt zijn (snellijst en userscripts) met onmiddellijke ingang te verwijderen van twscripts.nl. Zo wel degene die openbaar staan als andere achtergebleven scripts op de server. Dankjewel.

Mensen die scripts (van mij) zoeken weten me te vinden, wanneer de tijd rijp is post ik zo zoiso gewoon op het AF gezien hier nu de officiale lijst van script ligt.

9. zeehond

zeehond

Lid geworden:
    1. nov 2013
    Leuk Bevonden:
    47
    van ME weet ik verder niets van af wie de echte scripter is of was wel weet ik dat deze door martijn is gemaakt en dat jij de host er van doet en ik heb verder uit geen enkele kant te horen gekregen dat dit script al eerder uitgegeven is door sander dus dat zal mijn fout zijn dat ik mischien niet ver genoeg heb gezogd maar ik heb ook niets op fora gevonden er over

echter over GP coords kan ik heel simpel zijn die stond op defect maar is niet defect en het lijkt mij dat als een script op defect stond dat deze zo wie zo online op de site is geweest waarom zou er anders een verhaaltje en gegevens bij staan ?
    wand hij staat niet in de map met scripts die niet meer mogen of door de scripter niet versprijd mogen worden

maar zoals ik al zij als je wens is dat ik de rest ook ofline haal dan zal ik dit doen
    echter zal dit morgen gedaan worden ben op dit moment niet thuis en is het onmogelijk om dit te realiseren wegens ik voor een deel moet verwijderen uit de database

10. .TimeforplanB

.TimeforplanB

Lid geworden:
    11. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    1.414
    Want is niet zo'n moeilijk woord dacht ik zo.

11. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    384
    Met dit soort posts bevestig je alleen maar wat ik over je zei. Hoe kan je nu zeggen dat je iets weet en toch zo ver van de waarheid af zitten terwijl ik je de waarheid al verteld heb... Dat wilt toch gewoon zeggen dat je niet de moeite neemt om te lezen ?? Goed, ik ga nog 1 keer inhoudelijk reageren en je een paar dingen uit leggen over deze zaken, maar dat is dan ook echt de laatste keer gezien het een hopeloze zaak is...

1. "van ME weet ik verder niets van af wie de echte scripter is of was wel weet ik dat deze door martijn is gemaakt en dat jij de host er van doet" Heb jij die zin zelf wel goed gelezen ? Hoe kan je nu in 1 zin zeggen dat je er niks van weet en daarna maar ik weet het toch wel ? Verder is woordkeuze in deze heel belangrijk: "gemaakt" betekend dat je met een leeg document begint en eindigt met een script, wanneer iemand een script van een ander persoon neemt (= geen leeg document) en daar aanpassingen in maakt dan heeft die persoon dat script niet gemaakt maar heeft die het aangepast of uitgebreid. Wanneer die persoon dat doet met een script van iemand anders zonder de toestemming van de originele maker is die gewoonweg onrespectvol bezig en heet dat rippen (= werk van een ander overnemen en onder je eigen naam verder verspreiden). Tot zo ver de definities, in deze situatie is het dan alsvolgt: UnfriendlySander is de maker van ME, Martijn heeft het script geript zonder toestemming (toch in het begin, weet niet of die ondertussen wel toestemming gekregen heeft) en ik (Warre) heb er helemaal niks mee te maken (dus waar je dat hosten vandaan haalt is helemaal een raadsel).

Hoe jij jou site wilt beheren en waar jou normen en waarden liggen moet je zelf weten. Als jij geripte scripts wilt publiceren zonder toestemming van de eigenaar is dat jou zaak, maar wees daar dan ook eerlijk in. Wil jij wel met respect handelen tegenover de scripters dan kan je best als volgt om gaan met dit soort situaties: Je controleert wie ME in eerste instantie gemaakt heeft, je spreekt die persoon aan en vraagt of de andere persoon toestemming heeft om aan zijn script verder te werken en deze te publiceren, indien die ja antwoord kan je het publiceren maar raad ik alsnog aan zeker te zorgen dat de naam van de originele maker ook vermeld wordt. Zegt die persoon nee dan blijf je er best met je handen af en weiger je te publiceren. Dat is mijn mening natuurlijk, zoals ik al zei als jij gewoon zo veel mogelijk scripts er op wilt en het je niet interesseert van waar ze komen moet je dat vooral doen...

2. Wat GP coords betreft (ik noem het zo maar even omdat jij dat doet) slaag je de bal serieus mis. Ten eerste is die wel defect, of toch een stuk er van, namelijk het stuk dat de persoon die dit topic starte nodig heeft en dat jij aan hem uitgelegd hebt eerder: "je kopieert alle dorpen de coords (coordgrabber) en open het script door in de balk waar je van wereld kan wisselen/uitloggen de GP-coords aan te klikken en dan steekt het wel van zelf". Feit dat je zegt dat die het zo moet doen maar dat totaal niet werkt en je nu beweert dat het script volledig werkt zegt genoeg over hoe serieus je controleert welke scripts werken en welke niet.

Dat ter zijde genomen heb jij TWscripts opgepakt en heb jij op voorhand gezegd alles te gaan controleren, zo wel of het werkt of niet en of het nog steeds gepubliceerd mag worden van de maker. Dat is wat je in het begin tegen mij gezegd hebt dat je ging doen. Dus als dat zo is dan is de enige manier waarop een script van mij nog steeds op TWscripts staat dat ik daar toestemming voor gegeven heb aan jou. Nou maak dan maar eens een screen van waar ik dat gedaan heb dan ;) Je bent dus overgeschakeld van ik ga alle nakijken naar "ohhh dit staat er nog op dus zal wel in orde zijn"...

3. "wand hij staat niet in de map met scripts die niet meer mogen of door de scripter niet versprijd mogen worden" Deze zin op die manier formuleren werkt een hele hoop wantrouwen op bij mij. Wat je namelijk zegt is dat scripts die niet meer gepubliceerd mogen worden van de maker gewoon op de server in een mapje gestoken worden en niet volledig verwijderd worden. Waarom ? De enige reden om dat te doen is omdat je het alsnog wilt gebruiken, misschien om er zelf nog bij te kunnen, misschien om het aan je stammies toch nog te kunnen geven, of wie weet vind iemand toevallig wel de map met die scripts op de server en geraken ze zo openbaar omdat jij ze niet gewoon verwijdert.

Ik geloof echt dat jij het beste met iedereen voor hebt, maar je bent in mijn ogen gewoon niet de geschikte persoon om zo iets te leiden. Je kent er te weinig van af, mist structuur en je bent volgens mij nog enorm jong. Wie weet binnen enkele jaren...

Om ook maar even te reageren op de topic starter, want ik spam eigenlijk zijn topic onder met andere zaken :$

De eerste kan je mijn script voor gebruiken als je weet hoe die werkt en ondertussen al gedownload hebt, ik ga er echter gaan uitleg over verschaffen tot ik hem weer publiek maak. Er bestaat ook een snellijst script dat exact doet wat jij wilt en deze was dacht ik wel openbaar. Dus nog een beetje zoeken of rondvragen en je zal die wel ergens vinden (ik heb die zelf ook niet anders zou ik em je geven).

Wat het 2de betreft heb ik zelf een script waarmee je coords kan aanduiden op de kaart (hij zet er dan tijdelijk een kleurtje over heen, het is niet vast op je map via TW) maar helaas is dat een script dat ik van iemand gekregen heb en geen toestemming voor heb om verder te verspreiden. Aangezien ik zelf een goed werkend script hebt daarvoor heb ik ook geen prioriteit om er zelf 1 te maken, zal dus niet 1 van mijn werkjes worden...

Je kan wel kijken naar alternatieven, mogelijk de volgende:
    - Markeer ze door ze te claimen
    - Markeer ze op de kaart door ze een kleur te geven, mogelijk kan een beginnend scripter met een klein scriptje helpen om een coord lijst automatisch toe te voegen.
    - Gebruik de aanvalsplanner in TW om ze aan te duiden

Succes.

Laatst bewerkt: 14. sep 2018
    Calamity. vindt dit leuk.
  12. iwantwin93

iwantwin93

Lid geworden:
    1. dec 2013
    Leuk Bevonden:
    13
    Het script in dit topic deed het vroeger altijd heel goed voor mij:
    https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/s-import-groepen-functie.154616/
    Ik speel al een aardig tijdje niet meer, dus of het script nog werkt dat weet ik niet ;)

Je kunt met de eerste optie een nieuwe groep aanmaken, en als je premium hebt kun je de groep een kleur geven op de kaart, en daarmee je tweede optie vervullen ;)

13. Unidentified Black Male.

Unidentified Black Male.

Lid geworden:
    5. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    562
    Script zoals beschreven in de eerste aanvraag |

- Een tool waarmee je dorpen tot bepaalde groepen kunt toevoegen door middel van coordinaten in het tooltje plakken. Ik meen dat deze al bestond maar als iemand die heeft, tool doorsturen is altijd welkom!

Bestaat dat nog?

14. kingsdorp

kingsdorp

Lid geworden:
    12. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    199
    @Unidentified Black Male.

Code:
    javascript:
    $("#ds_body").append('<div style=\"display: block; z-index: 10000; position: fixed; width: 100px; height: 100px; white-space: nowrap; left: 554px; top: 126px\"><table class=\"vis\" style=\"background: url(\'http://cdn2.tribalwars.net/graphic/index/main_bg.jpg\'); border-top-color: rgb(128, 64, 0); border-left-color: rgb(128, 64, 0); border-right-color: rgb(128, 64, 0); border-bottom-color: rgb(128, 64, 0); border-top-width: 2px; border-left-width: 2px; border-right-width: 2px; border-bottom-width: 2px; border-top-style: solid; border-left-style: solid; border-right-style: solid; border-bottom-style: solid\"><tbody><tr><td align="right"><a href="#" onclick="javascript: void $(this).closest(\'div\').remove();">Sluiten</a></td></tr><tr><td><textarea id="DS_coords" rows="10" cols="50" onclick="this.select();">Vul hier de coordinaten in</textarea></td></tr><tr><td align="center"><input type="button" value="Aanvinken"></input></td></tr></tbody><\/table><\/div>');
    $("input[value='Aanvinken']").click(function () {
       $("tr[class*='row_']").filter(function () {
           return $("#DS_coords").val().indexOf($(this).text().match(/\d{1,3}\|\d{1,3}/)) != -1;
       }).find("input[type=checkbox]").attr("checked", true);
    });
    void(0);
    Door destewie gemaakt, heb deze uit dat topic van iwan geplukt en hij werkt nog prima.

Unidentified Black Male. vindt dit leuk.
  15. Unidentified Black Male.

Unidentified Black Male.

Lid geworden:
    5. jan 2015
    Leuk Bevonden:
    562
    Deze toevallig ook :$?

- Een tool waarmee je massaal dorpen een kleur kunt geven op de kaart door middel van een coordinaten invoeren. Soms vind ik het handig bij massa's om bepaalde dorpen een bepaalde kleur te geven, maar volgens mij kan dat nu enkel dorp voor dorp of is hier tegenwoordig ook al wat op bedacht?

16. kingsdorp

kingsdorp

Lid geworden:
    12. apr 2014
    Leuk Bevonden:
    199
    @Unidentified Black Male.

Code:
    javascript:/* Author: Dracona */ try{$("#toggle_villages_link").before("<textarea id=\"DS_data\" style=\"width:200px; height:180px;\"\/><\/textarea>");$("#add_new_village").after('<input type="button" id="export_villages" value="Export"/>');$("#DS_data").before('<input type="checkbox" id="BBexport" checked="">BB export</input>');$("#add_new_village").click(function(){if($("#add_village_x").val()==""){var c=$("#DS_data").val().match(/\d{3}\|\d{3}/g);$("#add_village_x").val(c[0].split("|")[0]);$("#add_village_y").val(c[0].split("|")[1]);$("#DS_data").val($.grep(c,function(n,i){return i==0},true).join("\n"));return false}});$("#export_villages").click(function(){var d=$("#villages").html().match(/\d{3}\|\d{3}/g);$("#DS_data").val($("#BBexport")[0].checked==true?"[village]"+d.join("[/village]\n[village]")+"[/village]":d.join("\n"))})}catch(e){alert(e)}void(0);
    Wederom weer niet zelf gemaakt.

17. .TimeforplanB

.TimeforplanB

Lid geworden:
    11. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    1.414
    Hoe werkt deze precies? :)

18. .TimeforplanB

.TimeforplanB

Lid geworden:
    11. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    1.414
    nvm, im stupid

kingsdorp vindt dit leuk.
  19. Dogbreed

Dogbreed

Lid geworden:
    15. okt 2018
    Leuk Bevonden:
    2
    Hallo, ik ben nieuw in dit soort zaken en vroeg af of u of iemand anders uiteraard me kan helpen met scripts. Even ter informatie, ik heb geen premium account en weet niet of dit van noodzaak is. Aan de hand van de informatie die ik al heb gelezen, is dit niet noodzakelijk meer, maar kan maar toch best even vragen. Alvast bedankt!

20. .TimeforplanB

.TimeforplanB

Lid geworden:
    11. aug 2014
    Leuk Bevonden:
    1.414
    Zonder pa kan je net zo goed delete drukken