Geweten van het forum

DeletedUser72568

Guest
Ikzelf had het liefst ook gehad dat het doorliep zonder plots een gat waar je dan weer wel kunt aanvallen...
Dagje langer was ook leuk geweest. :D
 
Reactiescore
1.075
ik had persoonlijk ook het liefst gewoon vanaf 24 dec tot 2 januari aanvalspauze hoor :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Bedankt voor alle steun mensen! Ik kijk uit naar een reactie van nog meer teamleden

Verder mensen dit is niet het discussieforum voor de aanvalsstop, im sorry! Alsnap ik de verontwaardiging
 
Reactiescore
1.075
eerlijk dacht ik eerder dat dit als grap was bedoeld, maar als het wat serieus blijkt te zijn is het zeker een mooi idee.
 
Reactiescore
2.490
Natuurlijk ;)

Calamus mag ofwel hier ofwel via PM een constructief en duidelijk projectplan uitleggen waarna we hier zeker wat mee willen en kunnen doen. Dus ik zou zeggen let's talk ;)

Zorg daarin zeker dat je de volgende vragen beantwoord:

A/ Wat voor taken zou je opnemen?
B/ Hoe zou je bemiddeling gebeuren?
C/ Wie kan jou op welke manier contacteren? (Skype/PM/Forumdeel/IRC-chat)
D/ Wat is de "vertrouwensband" tussen jouw en de persoon die naar je toekomt: (E.G. een geheimhoudingsplicht tov derden?)
E/ Hoe ga je proberen niet enkel de forumleden te bereiken maar ook leden in het spel met problemen?
F/ Hoe zie je dit binnen 3 / 6 / 12 maanden?
G/ Waarom de vrouwelijke bemiddelaar?

We zien graag je antwoorden tegemoet.

Mvg,
Duckje
 

DeletedUser24056

Guest
Ci lijkt me een van de minst geschikte personen voor deze taak. Dat is geen belediging.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben eventueel wel bereid om als liaison te functioneren tussen het community-management en het Geweten van het Forum - een soort extra barrière die de veiligheid en vertrouwelijkheid van informatie moet garanderen. Ik zie het Geweten van het Forum ook als een soort klokkenluider die de signalen vanuit de community opvangt en kan articuleren, daarom lijkt me dat wel op zn plaats. Laat maar weten of er behoefte aan is, ben altijd bereid mn plicht te vervullen.
 

DeletedUser

Guest
Als Senne de persoon in kwestie vertrouwd geloof ik t tbh wel.


Maar jij lieflap :p noh noh noh :D
 

DeletedUser1435

Guest
ik ben altijd bereikbaar voor goeden raad en adviezen dus calamus zal er nooit alleen voorstaan. Hij heeft een heel netwerk waardoor hij elk probleem weet om te zetten naar een oplossing
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Bedankt voor de reactie Duckje, antwoord komt weldra, nu natuurlijk druk met de kerstdagen etcetera!

Overigens wil ik vooral aan Rukurt mededelen dat ik zijn commentaar snap, maar ik hem graag wil overtuigen van zijn ongelijk.
 
Bovenaan