Geweten van het forum

DeletedUser1435

Guest
Ik dacht dat er eerder ook een soortgelijk plan was gelanceerd, toen werd slaro een soort community vertegenwoordiger ofzo. Misschien kunnen we dat nieuw leven inblazen met die keer calamus als vertegenwoordiger.

de calamiteiten??
 
Reactiescore
408
Kom op gasten, laat we hier wat mee gaan doen. Ik maak me echt zorgen om het geweten van het forum.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
In ieder geval niet spammen jongens, maar ik dank jullie steun!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik bump dit omdat ik wederom deze rol op me wil nemen, mvg.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Natuurlijk ;)

Calamus mag ofwel hier ofwel via PM een constructief en duidelijk projectplan uitleggen waarna we hier zeker wat mee willen en kunnen doen. Dus ik zou zeggen let's talk ;)

Zorg daarin zeker dat je de volgende vragen beantwoord:

A/ Wat voor taken zou je opnemen?
B/ Hoe zou je bemiddeling gebeuren?
C/ Wie kan jou op welke manier contacteren? (Skype/PM/Forumdeel/IRC-chat)
D/ Wat is de "vertrouwensband" tussen jouw en de persoon die naar je toekomt: (E.G. een geheimhoudingsplicht tov derden?)
E/ Hoe ga je proberen niet enkel de forumleden te bereiken maar ook leden in het spel met problemen?
F/ Hoe zie je dit binnen 3 / 6 / 12 maanden?
G/ Waarom de vrouwelijke bemiddelaar?

We zien graag je antwoorden tegemoet.

Mvg,
Duckje

ik ga hier 6 jaar later alsnog eens antwoord op geven.

Mijn antwoord volgt nog.
 
Reactiescore
68
Ik geloof dat ik dit topic jaren geleden eens gelezen heb xD maar succes Calamus!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik geloof dat ik dit topic jaren geleden eens gelezen heb xD maar succes Calamus!

Doet me goed om gelijk de steun van de community, na al die jaren, nog steeds te hebben.
 
Reactiescore
1.803
Ik zou het niet weten ik krijg mezelf immers niet genoeg gemarteld om de hele eerste post te lezen
 
Bovenaan