Geweten van het forum

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Hallo waarde en vooral lieve leden,

Bij deze wil ik me graag vooruitschuiven als "geweten van het forum".

Een forum als dit heeft natuurlijk mooie wetten en regels die in de statuten en beginselen zijn opgenomen van tribalwars. Echter moeten we niet vergeten dat we hier met mensen te maken hebben!!

Het lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat we een bemiddelaar moeten hebben die een objectieve kijk kan geven op de zaken en zo het tw team kan helpen bjj jaar nobele zaak.

Ook kunnen mensen die problemen hebben die prive zijn bij mij kwijt, dan kunnen ze anoniem blijven en kan ik deze dooorspelen naar het tw team en kunnen we kijken wat we samen kunnen bereiken!

Ik zoek echter wel een vrouwelijke partner om mij hier in te ondersteunen, een man alleen zou nuet eerlijk zijn tegenover de vrouwen immers!!

Mochten jullie nog met vragen zitten, of vinden jullie dat ik nog meer functies zou moeten vervullen plaats een reactie.

Duckje en het tw team, ik kijk alvast uit naar een mooie samenwerking en de wederopbloei van dit prachtige forum

Vivat
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69459

Guest
Wanneer komt de eerste mod die dit topic gaat sluiten? Zullen we wedden? :D
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Wanneer komt de eerste mod die dit topic gaat sluiten? Zullen we wedden? :D

Er zijn mensen die hier echt behoefte hebben aan zo een medium!

Die kreet laat zich steeds harder horen vanuit de community en ik sta graag paraat deze te beantwoorden, niet iedereen kan zoals jij alles afdoen met een lach en een post en hebben behoefte aan een luisterend oor of een warm gesprek
 

DeletedUser

Guest
Ik stem voor.

Ik ken calamus nu al enkele jaren als een nobele, onafhankelijke, onbaatzuchtige en barmhartige poster die het beste met dit forum voor heeft.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik stem voor.

Ik ken calamus nu al enkele jaren als een nobele, onafhankelijke, onbaatzuchtige en barmhartige poster die het beste met dit forum voor heeft.

Gelijk een mooi voorbeeld. Senne is een persoon die ik door de jaren heen goed heb leren kennen en vaak in contact mee ben geweest, dat schept een hechte band.

Een tw team hoort als autoriteit enige afstand te hebben tussen haar leden en haarzelf als orgaan, ik sta echter midden tussen jullie in en dat verbroedert! Zon band scheot vertrouwen en dat is zeker iets waar menig poster zich sterk voor zou maken.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66220

Guest
Ik stem ook voor, hij is altijd lief voor mij en helpt mij met mijn huiswerk. Goeie jongen dus vind ik hem de persoon voor deze moeilijke en zware taak!
 
Reactiescore
746
Veel succes. Ik ben benieuwd. Echter wil ik wel zeggen dat discussie over berispingen en waarschuwingen tussen mod en de andere persoon blijft verlopen. Is namelijk verplicht voor ons, en ook voor jullie. Next to that... veel succes.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Veel succes. Ik ben benieuwd. Echter wil ik wel zeggen dat discussie over berispingen en waarschuwingen tussen mod en de andere persoon blijft verlopen. Is namelijk verplicht voor ons, en ook voor jullie. Next to that... veel succes.

Ik wil het ook zeker niet in het openbaar gooien, juist het tegenovergestelde! Nu kunnen ze naar een objectieve derde partij die kan bemiddelen

Dank voor de reactie iig poo.!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Ik wil alleen maar zeggen dat vrouwen sommige problemen enkel willen delen met vrouwen,waar ik alle begrip voot heb!
 
Reactiescore
770
mooi initiatief steun ik volledig

noah is de juiste persoon voor dit. Hij heeft duidelijk zijn roeping gevonden en ik ben er zeker van dat hij getrouw zal zijn aan ons en het forum! :)
 

DeletedUser65625

Guest
Samen kunnen de we tirannie van koning Bappos stoppen!

OT:
Prachtig initiatief, ik steun dit!
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Samen kunnen de we tirannie van koning Bappos stoppen!

Dit is geen poging tot een revolutie of iets dergelijks, laat dat voorop staan.

Ik zie er naar uit om samen met Bappos samen te gaan werken :)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Nee, puur uit liefde voor community :)
 

DeletedUser

Guest
Wat fijn om te zien dat er lichtenpunten zijn in deze wereld vol duisternis, mensen die vol amicale gedachten zitten en hun medemens een handje willen helpen. Het bemiddelende karakter van deze nobele TS is lovenswaardig en ik wil dan ook mijn hulde uitspreken voor het doen en laten van eerdergenoemde.

Ondanks dat ik het zelf lastig in te schatten vind wat er nodig is voor zo'n soort actie wil ik me graag beschikbaar stellen als hulp voor TS om zo een bijdrage te kunnen leveren aan datgene wat nodig is; zowel op persoonlijk maar misschien ook wel op assisterend gebied.

Ik hoop dat dit een succes wordt waarmee veel mensen TribalWars mogen ervaren als meer dan alleen maar een spel!

Goed werk, Calamus Incendium en wellicht spreek ik je nog wel!?

Groeten
 

DeletedUser

Guest
Dit lijkt mij een uitstekend initiatief. Het is mij opgevallen dat niemand lijkt op te komen voor de rechten van de posters en dat is een recept voor tirannie. Noah lijkt mij de perfecte kandidaat om het tegengeluid te laten horen en posters te beschermen tegen de machtsorde. Hulde Noah en succes met deze functie!
 
Bovenaan