Geweldige rapportjes/enorme faalacties

DeletedUser63354

Guest
Ik wilde er al niks van zeggen aangezien ik zoiets al dacht :p Daarnaast was de afspraak nog niet bevestigd dus had San Holo sowieso het recht om de boer te kata'en als zij dit graag zo wilden.
 

DeletedUser71655

Guest
Als jullie alsnog met kata's willen spelen kan dat geregeld worden. Dit keer heb ik zelf de regel ingesteld, zonder ook maar een mening te vragen, dat wij ingaan op stammen die een kata regeling voorstellen. Dit heb ik nog specifiek gequote naar Jan.

Wel jammer dat jullie het zien als een vorm van een laffe daad.. Maargoed als we weer geen afspraken wilden maken was het natuurlijk ook niet goed geweest, ofwel? :)

Ach ik wil best met katas spelen, zolang het niet in grote mate gebeurd vind ik het wel prima, natuurlijk liever zonder, maar ik vind ook dat spelers die in het verleden zo fan waren van katas het ook een keer terug mogen krijgen om ze eens te laten zien hoe klote het deffen is met alle smids/boertjes op 1;)
Als de kata nap er komt kan ik dat -helaas- niet doen bij spelers zoals FTB, als die er wel komt spelen we hem wel op de gewone manier weg, al zal het deffen wat makkelijker zijn voor hem dan.

Niet direct, we hadden het toch wel verwacht.
Maar zeg nou zelf, het is toch enigsinds opvallend dat we destijds met BaBe te horen kregen dat de frontspelers zonder katas wilden spelen, en de safe spelers wilden met katas spelen.
Nu zitten een hoop safe spelers van BaBe ook in Daap, en plots willen ze een kata nap? Vreemd toch?
 

DeletedUser63354

Guest
Ze hebben atm niet de keus gehad die ze in Babe wel hadden. Ik heb gewoon gezegd: kata-afspraken. In Babe hele discussies.

Overigens is de Kata dinges nu wel officieel bevestigd door Jan vanmiddag.
 

DeletedUser71655

Guest
Ah zo, ach zo zie ik het ook liever.:D
Ben benieuwd als die Chris van FTB zich er aan gaat houden iig.

Slechte leider die Jan, aangezien ik nog nergens iets van vernomen heb:mad:
 

DeletedUser63354

Guest
Ja maar dat zou betekenen dat het account geen permanente ban heeft, tenzij de moderators opeens gevoel voor humor hebben gekweekt.
 

DeletedUser71655

Guest
Acc speelt ook nog op w46, en groeit daar ook nog, dus kans is groot dat ze op w46 de naam veranderd hebben.

En als je naar dit linkje kijkt, klopt de naam wel iig:eek:
2700 punten binnen een halve week..
 

DeletedUser63354

Guest
Zal wel de account eigenaar zijn. Die gooide er zoveel pp tegenaan
.
 
Reactiescore
1.149
Twan ga nou eens weg hier met al dat gespam van je.
 
Reactiescore
1.149
Nelis doe jij eens nuttig met die waardeloze AF-naam van je :(. Ik vind Dialga zeker een vette pokemon, maar Dialgaman? Neem op zijn minst een avatar :mad:!

Als jij even een leuke regelt :D

7 jaar geleden was pokemon gewoon een vet spel oke :mad:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik kijk het soms ff op Netflix:D:D
 

DeletedUser63354

Guest
Gen 4 Diamond & Pearl toch? Ik vond Gen 3 ook nog wel oké btw.
 
Bovenaan