Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser45033

Guest
Het is maar hoe je het bekijkt :rolleyes:
Als je maar blijft edelen !

testnmn.gif


internen bedoel je toch hé ;) maar mooi gemaakt :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45033

Guest
sommige hebben iets meer grens dan de andere zullen we het maar noemen.
Als je langer dan + 8 maanden geleden is, dat je een dorpje van de vijand hebt veroverd dan was ik al lang gestopt van verveling
 

DeletedUser

Guest
ghost de nieuwe stack n00b die niet kan stacken ?

Yeah Sure, Ik zou zeggen bekijk de defratio vanaf het moment dat jouw (edel)clears binnenlopen eens. Dan zal je zien dat er precies goed gestackt wordt hoor ;) Op welke manier dat gebeurt maakt in deze dan weinig uit. Daar de bedoeling is om je edels + clears te mollen.
 

DeletedUser

Guest
Zet dan ook je eigen troepen neer:eek:, mss is het wel een edel clear je weet het nooit...
 

DeletedUser68583

Guest
Jij een hele clear kwijt en hij 22k troepen..
Jammer maar zeker geen ramp.
Is bijna gelijk ook ;)
 
Reactiescore
323
Ik lig hire niet wakker van. Er moet trouwens vermeld worden dat voor dit rapportje er edelclears van je stamgenoot Relax aankwamen. Die dodgen we natuurlijk niet. Dat mag die noob willen :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
ghost de nieuwe stack n00b die niet kan stacken ?

+1

Ik lig hire niet wakker van. Er moet trouwens vermeld worden dat voor dit rapportje er edelclears van je stamgenoot Relax aankwamen. Die dodgen we natuurlijk niet. Dat mag die noob willen :p

Toch ben je er 8 veloren niet waar en dan ook nog niet eens snel reager met clears :rolleyes:
Vele Deff Niet DODGE en dan mij uitlachen omdat ik 1x niet een clear DODGE :p
ga fietse man
 

DeletedUser68583

Guest
Als jullie je tenminste ook maar een beetje zouden inzetten op leleke zou je zien dat die minimaal 1k clears heeft gehad van ghost.
Dus misschien reageerden ze daarom naar jouw instelling niet snel genoeg.

En maar zeiken over ghost die er 8 verliest.
Ik weet niet maar jullie stamgenoot zit al tegen de 100 aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan