Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat maakt nog steeds niet uit je komt hier grappig doen met je 100-200 clears "goedkoop" geblockt maar neem dan ook mee wat er de afgelopen weken daar gebeurt is en dat doe je niet om er beter uit te komen en zo werkt het niet ;)
 

DeletedUser

Guest
Enerzijds zijn er gewoon veel clears in het achterland gesloopt, die vaak al een hele dag lopen om het front te bereiken en waaraan je dus minder hebt dan jouw frontclears.
Anderzijds zouden er met die clears in feite niets gedaan worden. Muay was toch inactief. Dus of die clears gesloopt worden en dan opgebouwd werden of gewoon heel de tijd bleven staan, er zou geen verschil zijn geweest. Dat is anders met jouw (front)clears, waarmee sowieso wel iets gedaan zou worden. Die zouden bv. ingezet kunnen worden op muay, maar dat kon dus niet meer, omdat je ze allemaal lekker liet doodlopen. Dat is dus wel degelijk een groot verschil. Zelfs met de gesloopte clears in mind, is het nog steeds slecht van jou.
 

DeletedUser

Guest
jij gaat er dus vanuit dat ik alleen met front clears heb aangevallen? :rolleyes: Zou dus betekenen dat mijn hele account front is, weer is wat anders dan dat gezwets van je :p Je blijft me wel slecht aftekenen terwijl je zelf geen hol kan op TW enigste wat je doet is wat rondhangen en een kleine 250 aanvallen in een stop aan laten komen, Dat is pas slecht van jou. Dus bereik zelf eerst iets voordat je iemand anders naar beneden probeert te halen...
 

DeletedUser

Guest
Ik zet front toch tussen haakjes? :rolleyes:
Sja, die aanvallen in de kerststop is idd jammer :( Anderzijds heb ik er niet veel tijd in gestoken + heb ik ze gewoon terug nu.
 

DeletedUser

Guest
Maareuh, voor de rest stonden jouw co en ik tegen jouw stam en haar BG wel 230 dorpen voor ofzo hé, dus ik heb wel degelijk iets gedaan hier.
 

DeletedUser62436

Guest
Enerzijds zijn er gewoon veel clears in het achterland gesloopt, die vaak al een hele dag lopen om het front te bereiken en waaraan je dus minder hebt dan jouw frontclears.
Anderzijds zouden er met die clears in feite niets gedaan worden. Muay was toch inactief. Dus of die clears gesloopt worden en dan opgebouwd werden of gewoon heel de tijd bleven staan, er zou geen verschil zijn geweest. Dat is anders met jouw (front)clears, waarmee sowieso wel iets gedaan zou worden. Die zouden bv. ingezet kunnen worden op muay, maar dat kon dus niet meer, omdat je ze allemaal lekker liet doodlopen. Dat is dus wel degelijk een groot verschil. Zelfs met de gesloopte clears in mind, is het nog steeds slecht van jou.

Dat het een inactief account was vind ik een zeer slecht excuus. als resist zijnde moeten jullie ervoor zorgen dat alle front accounts gewoon actief bemand zijn of dat er anders een VV'er is als de speler(s) zelf er niet kunnen zijn.
Als jorn dan wat ODA behaalt mag hij daar gewoon blij mee zijn en is dat hartstikke verdiend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan