Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57071

Guest
Nee ik ben geen quiter :eek:. Soms speel ik wat minder. Maar als 't goed is komt steven binnenkort met een gescheidenis topic. Dus als je af en toe checkt vindt je het allemaal in een topic. maar een kleine samenvatting; Alleen resist en fruit zijn nog over.
 

DeletedUser

Guest
He melroy lang niet gesproken dacht dat jij ook gestopt was maar wie kan me even een update geven

Vraag eens aan de spelers die hier rondlopen die respect voor je hebben. Ow wacht, dan mag je nog lang op je update wachten. Vermoedelijk krijg je die zelfs nooit :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Iets zegt me dat niemand je mag gozert... Dat je het nog blijft proberen is helemaal triest :rolleyes:
 

DeletedUser62436

Guest
Aangezien je mijn reden zo graag wilt weten hier komt ie:

1. Je bent een totale noob als het gaat om tw, iig verpeste je het accie wat je bij ons kreeg.
2. Je bent hartstikke arrogant en wilt maar niet in zien dat je vrij weinig waarde toevoegd aan w21.
3. Je hebt echt ziek lage dingen gedaan omtrent jack zijn RL, Je blijft daar gewoon uit en gaat geen dingen lopen rond strooien overal, dat is gewoon triest.
Dus van mij mag je meteen weer vertrekken.
 
Reactiescore
768
Aangezien je mijn reden zo graag wilt weten hier komt ie:

1. Je bent een totale noob als het gaat om tw, iig verpeste je het accie wat je bij ons kreeg.
2. Je bent hartstikke arrogant en wilt maar niet in zien dat je vrij weinig waarde toevoegd aan w21.
3. Je hebt echt ziek lage dingen gedaan omtrent jack zijn RL, Je blijft daar gewoon uit en gaat geen dingen lopen rond strooien overal, dat is gewoon triest.
Dus van mij mag je meteen weer vertrekken.

Full-Time is noob :eek:
 

DeletedUser

Guest
Is leuk ODD halen Philips, cadeau van Fruit. :p Grapje natuurlijk :D

@patrickverhoef oftewel camilio maselando, ga aub ergens anders heen. Je zou je moeten schamen om je eigen gedrag op dit forum. Wat ik me nog wel herinner van jou is dat je met je noob aanvalsstijl 30 halve clears op 1 dorp gooide van mij toen, wat natuurlijk vol stond. En dat deed je keer op keer, toen had je een grote bek, nu ook.

Dus ga aub weer weg zodat het af niveau toch weer wat opgekrikt wordt. Wat betreft het uitschelden van mij voor een downie vind ik het zeer respectloos, je kent me niet eens dus kan je ook niks zeggen over mij! Niks verandert merk ik al.. Gelukkig dat jij niet meer speelt, zonder jou erbij is er tenminste nog enig respect tussen Fruit. en Resist.
 

DeletedUser60153

Guest
Is leuk ODD halen Philips, cadeau van Fruit. :p Grapje natuurlijk :D

@patrickverhoef oftewel camilio maselando, ga aub ergens anders heen. Je zou je moeten schamen om je eigen gedrag op dit forum. Wat ik me nog wel herinner van jou is dat je met je noob aanvalsstijl 30 halve clears op 1 dorp gooide van mij toen, wat natuurlijk vol stond. En dat deed je keer op keer, toen had je een grote bek, nu ook.

Dus ga aub weer weg zodat het af niveau toch weer wat opgekrikt wordt. Wat betreft het uitschelden van mij voor een downie vind ik het zeer respectloos, je kent me niet eens dus kan je ook niks zeggen over mij! Niks verandert merk ik al.. Gelukkig dat jij niet meer speelt, zonder jou erbij is er tenminste nog enig respect tussen Fruit. en Resist.

Ik ben het totaal met je post eens buiten dat je hier laat zien dat jij niet de reden weet waarom iedereen hem haat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan