Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Freso kon je er dan niet gewoon een fatsoenlijk topic titel van maken...
 

DeletedUser

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

Moises heeft zich nooit fijn gevoelt in Plague en is bijna direct geleaved. Vind ik geen Plague speler. En ik weet dat mensen overnemen vaak goed is, daar ben ik een meester in ;)

Maar ik ging in op het BS stukje van kids pr

Ik speel al een lange tijd op moises. Als leider van lawzzz spelend op moises heb ik altijd zeer warme gevoelens gehad met plague. Ik ben degene geweest die altijd het contact tussen beide stammen optimaal bleef. Ik aan de kant van lawzzz en Twiki aan de kant van plague.

Lawzzz viel door inactiviteit. Er was 1 optie welke ik wilde en dat is naar plague. Al snel werd me gevraagd in de adviesraad te komen, ook daarin voelde ik me goed totdat ik merkte dat er zaken langs me heen gingen.
Vervolgens is D. op moises gekomen. Na 2 weken beslist om uit plague te gaan wegens inactiviteit.

Conclusie: ik heb me fijn gevoeld in plague.. Zeg aub geen dingen die niet zo zijn H. Vind ik niet leuk, maar jou kennende zal je t misschien verkeerd opgevat hebben. Iets kwaads in je heb je niet maatje...

Laat hem toch in de Plague tijd had ik vermoedelijk ook voor zo'n titel gekozen :D

Ik heb destijds de oorlogsverklaring vanuit lawzzz en plague gedaan. Toen was het geplet fruit is niet lekker..
 

DeletedUser60153

Guest
Excuus bij deze. :)

En Jorny, Resist & Hap! VS Fruit vind ik zo lelijk eruit zien, dus vandaar.
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Gevlucht fruit proeft lekkerder.

De weg die de ex-FTNWO leden gekozen hebben is echt niet de weg van de minste weerstand. Zij hebben er bewust voor gekozen en wij hebben er bewust voor gekozen. Zij krijgen er een front bij, zoals ook wij als Fruiters er een front bij krijgen. Dat noemt men bezigheidstherapie toch. Resist krijgt nu eindelijk eens een deftige tegenstander en ik kan je verzekeren dat het een mooie strijd gaat worden aangezien Fruit net zoals resist staat als een huis.

Op mooie veldslagen en een leuke maar vooral sportieve strijd. Wellicht dat ik eens tracht om een deftig propaganda postje proberen te posten, maar dan met een fatsoenlijke topicnaam ;)

Was hier overheen gelezen, excuus. Weerstand was een woordgrap, Resistance... ;) Maar ik ben wel blij dat we nu eens een tegenstander krijgen die niet u tegen ons hoeven te zeggen. :D Ik ben benieuwd naar wat het gaat brengen, maar ik denk dat dat goed gaat komen.

De titel is nu ook fatsoenlijk, wees blij dat deze openingspost niet over jou gaat J. ;) Maar ik zou het leuk vinden als je het gaat trachten om deftig te antwoorden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik gebruik z'n eigen woorden :D

Behalve dan dat hij zegt dat hij een deftig propaganada post wilt maken en dat jij eig pracktisch zegt dat hij niet deftige antwoord en dat die dat beter wel zou doen. Zijn totaal verschillende dingen hoor ;)
 

DeletedUser60153

Guest
That's what they call propaganda son. Maar je hebt een punt. Het was een inhoudelijke sterke post.
 

DeletedUser62862

Guest
chips.jpg
 

DeletedUser

Guest
Was hier overheen gelezen, excuus. Weerstand was een woordgrap, Resistance... ;) Maar ik ben wel blij dat we nu eens een tegenstander krijgen die niet u tegen ons hoeven te zeggen. :D Ik ben benieuwd naar wat het gaat brengen, maar ik denk dat dat goed gaat komen.

De titel is nu ook fatsoenlijk, wees blij dat deze openingspost niet over jou gaat J. ;) Maar ik zou het leuk vinden als je het gaat trachten om deftig te antwoorden.

Ach al ging die post wel over mij. Niemand in mijn naaste omgeving gelooft die bs dan. Evenals dat niemand het in Plague geloofde. Dus schrijf wat je schrijven wilt, ik trek het me zelfs geeneens aan.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er genoeg in plague geweest die het WEL geloofde.Praat niet voor andere vriend!!
 

DeletedUser

Guest
Er zijn er genoeg in plague geweest die het WEL geloofde.Praat niet voor andere vriend!!

Incorrect, ik heb destijds in een stampm de zaak verteld en ze gemeld dat ze hun kritiek etc konden uitten. Alle reacties die ik via pm en op het forum kreeg waren allen in mijn voordeel ;)
 

DeletedUser60153

Guest
Sorry J., ik wist zelfs dat er mensen waren in Plague die het niet geloofde... Er gebeurt veel achter de schermen jongen.
 

DeletedUser

Guest
Kom maar met die bewijzen dan freso;) Geloof er geen zak van...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan