Gevlucht fruit smaakt lekkerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik zal eens wat aanvalletjes sturen om dat te testen :p
Moet er alleen voor zorgen dat ze niet allemaal in de kerststop aankomen, zoals op Dread :(
 

DeletedUser

Guest
Dat zal best zijn, echter is er toch een degelijk verschil tussen jullie in ODA :p

:eek::eek: tja, ik had afgelopen 2 maanden misschien 1 keer vaker de claers eruit moeten gooien :D
en ik had met 1000 clears misschien niet 2miljoen ODA moeten halen bij jorn :p
 

DeletedUser

Guest
:eek::eek: tja, ik had afgelopen 2 maanden misschien 1 keer vaker de claers eruit moeten gooien :D
en ik had met 1000 clears misschien niet 2miljoen ODA moeten halen bij jorn :p

Mwah niet overdrijven he heb het geteld was 6 miljoen ODA op al die clears die je stuurde naar mij :D Pech gehad poss^^ je kwam als eerste aan en ging als eerste op de dodelijke stacks dood haha
 

DeletedUser

Guest
:eek::eek: tja, ik had afgelopen 2 maanden misschien 1 keer vaker de claers eruit moeten gooien :D
en ik had met 1000 clears misschien niet 2miljoen ODA moeten halen bij jorn :p

Denk dat Ghost ook de eerste is die in een oorlog ooit meer dan 100 mil aan verslagen tegenstanders als aanvaller heeft gehaald op W21.

Wat dat betreft zijn jullie waarschijnlijk even offensief ingesteld, echter is het een feit dat Ghost momenteel effectiever met zijn clears omgaat omdat hij meer oda behaald heeft.
 

DeletedUser71860

Guest
Speeders zou beter wat aanvallen ipv constant honderden PA punten er tegen aan te gooien om weer maar eens de naam van het account te veranderen :eek:

The Unknown Frost Pirate vond ik trouwens beter dan Joking Lord Sunny. Tha hell? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Speeders zou beter wat aanvallen ipv constant honderden PA punten er tegen aan te gooien om weer maar eens de naam van het account te veranderen :eek:

The Unknown Frost Pirate vond ik trouwens beter dan Joking Lord Sunny. Tha hell? :rolleyes:

Ja hij vertoont een beetje homotrekjes de laatste tijd :p Dus hij moest zijn naam toch wat aanpassen he xD
 

DeletedUser60153

Guest
Zo zo, ik was bijna in jullie propaganda getrapt. Hier en daar wat teruglezen geeft het beeld af alsof Fruit Resist helemaal in de pan hakt. Muay-ray zou dik dorpen verliezen, Monsigneur, oh oh oh, met die vent zou het nooit meer goed komen. Fruit daarentegen beukt hard door en laat niets liggen. Ik merkte dat ik gefrusteerd raakte, Resist, de stam die zo goed stond op het moment van verlaten is toch niet murw gebeukt? Gaan we nou die irritante, arrogante fruiters de kans geven om zich te vereeuwigen? Toen bedacht ik me dat posters als Speeders het nooit juist konden hebben en logte ik maar weer eens in op skype.

Verrast werd ik. Overdonderd. Deze "murw" gebeukte ploeg verloor enkel dorpen op Mons en Muay, waar er ondertussen de accounts weer goed stonden. Daarnaast verloor die hard beukende, onoverwinnelijke stam nog steeds dorpen aan Resist en ook niet zo'n klein beetje. Het front bij Stecol liet gaten vallen waar zelfs Muay-ray u tegen zegt, Aleksandrakos staat nog steeds niet, na meer dan een maand dorpen verlies. Oh wat was ik blij om een (oud)resister te zijn!

Stats van de afgelopen maand:

5WcY7.png
Stats van afgelopen week:

5Wd1z.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan