Geschiedenis W16 spelers

DeletedUser

Guest
Door de "5-jaar" acties en de geschiedenis van de spelers in het TWw te posten leek het me wel een leuk idee om hier, op het AF als w16 speler je geschiedenis te posten.

Enkel van W16 of in z'n geheel, eens kijken waar het meeste animo voor is (en of er wel überhaupt animo voor is^^). Dan komen de sappige, gouwe-ouwe-verhalen weer naar boven, altijd leuk om te lezen! :cool:

(Hier mijn post)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser59624

Guest
Als Gig Graham II nu eens zijn eerste account is en dus zijn geschiedenis?

Ik wil met alle plezier dit topic openhouden hoor :) maar dan wil ik verhalen zien in plaats van TWstats die iedereen op kan zoeken. Maak er een geschiedenis topic van of niks ;)
 

DeletedUser

Guest
Er was is een topmod, en die heette Just Awesome. <3 Dit is dan de geschiedenis van een W16 mod. :p
 

DeletedUser

Guest
5 April 2009.

"Bam! Tweede dorp overgenomen!!", hoorde ik ineens van een kameraad van me toen we in de zon op het terras zaten.

"Wtf heb je het over?"
"Tribalwars, kijk maar..".


En toen werd ik geïntroduceerd met Tribalwars..
Na een paar uur erover gepraat te hebben besloot ik om het eens te proberen, "wat een grafspel" dacht ik nog:eek:.


Toen ik 's avonds laat thuis kwam maakte ik nog meteen een account aan met de naam loth, op natuurlijk dezelfde wereld als mijn kameraad (Tobiiii12 ofzo), wereld 11. Onwetend als ik was kwam ik per abuis vlak bij hem te liggen, perfect! Dit was meteen mijn eerste nacht als nachtbraker op tw, en ik kon al snel farmen en mijn dorp uitbouwen. Mijn eerst overgenomen dorp was een barbarendorpje welke ik ook razendsnel probeerde uit te bouwen. Mijn 3e dorp was van ene: generaal skywalker.

Na een paar maandjes was ik al even groot als Tobi, het viel me op dat ik vele malen actiever als hem was, ik groeide namelijk verhoudingsgewijs veel sneller.


22 Juli 2009.

Ik geraakte in mijn eerste stam: -SE- (Sharp Eagle), ikzelf had op dat moment 26,077 punten, het was een nieuw opgericht stammetje waar al snel 40 leden in zaten. Ik groeide sneller dan mijn stamgenoten en geraakte ook telkens een rang omhoog. Het viel de anderen ook op, en ik heb daar toen de nodige complimenten voor gekregen wat enkel mijn motivatie om te groeien stimuleerde.


14th December 2009.

Ik verliet mijn stam met 234,179 punten, ik was bijna een factor 10 gegroeit in de periode Juli-December, een prima prestatie vond ik zelf. Ik ben verhuist naar de stam "Forza Vendetta", dit omdat mijn stamgenoten me aanvielen. Ze vonden me een bedreiging - ik groeide namelijk te snel in vergelijking met hunzelf en dachten aan "robot-scripts". F.V. bleek echter met enorme interne problemen te zitten omdat ze ge-owned werden door een vijandelijke stam, en viel dus al snel uit elkaar.


01st December 2009
Wereld 16, een nieuwe wereld. Ik was actief genoeg, dus ik wilde het eens proberen. Het is en was immers een compleet ander systeem als dat W11 is. Weeral speelde ik op loth, en lag in de core, in K36. Ik geraakte meteen in een stam; genaamd Creed., we groeiden met een "hecht" groepje door in verschillende stammen.


26th December 2009.
Wereld 11, Forza Vendetta was uitelkaar gevallen toen het ongeveer 5 miljoen punten had. Ik ben een tijdje stamloos gebleven om te kijken naar de ontwikkelingen, ze gingen naar mijn mening te snel om een vaste stam te hebben. Ik had echter wel oorlog met een gehele stam: genaamd ~ND~ (New Day), welke al bijna een jaar samen was. Dáár wilde ik in geraken, het was immers een stabiele stam welke al een jaar bestond.

Ongeveer 20 tegen 2, ik had namelijk een maatje welke tevens mijn buurman was. Nadat hij ge-owned werd was het volle kracht op mij. Dat waren zware tijden voor me, géén OS ontvangen van je stamgenoten en geen vv's die voor je gedraait werden. Doordat ik enorm actief was en vooral 's nachts kon toehappen kon ik het redelijk lang volhouden, daar zag ~ND~wel iets in en besloot me aan te schrijven of ik een eventuele recruit in hun stam niet zag zitten.


08th January 2010.
Wereld 16, een incomming van een stamgenoot. 2 inc's, 3 inc's, 4 inc's, 5 inc's, allemaal van verschillende spelers uit mijn stam. Achteraf bleken deze 4 spelers altijd samen te spelen en dit dus al gepland te hebben in het vroege begin. 4 dorpen vs. 1 dorp, dit heb ik een korte tijd tegen kunnen houden, het was enkel een kwestie van tijd.


18th January 2010
Wereld 16, ik ben opnieuw begonnen en wilde weer zo snel mogelijk groeien. Weer werd ik door tegenslag extra gemotiveerd, zoals altijd, en begon als een gek te farmen en actief te lopen doen:p.


17th February 2010.
Wereld 11, Ik had een nieuwe stam, ~ND~. Ik raakte hier snel met iedereen bevriend en groeide weer richting de top van de stam. Een stamgenoot,theF4F, vroeg me of ik met hem wilde fuseren. Hij was iets groter als mij dus we besloten om op zijn account te gaan spelen. Ik bleef op mijn eigen account spelen tot ik overgenomen was, zo was de bedoeling.

We geraakten wat in gesprek met de stam LIEF. Ze zagen er wel iets in om ons te recruiteren, we waren immers goede deffers en groeiden redelijk snel.


27th March 2010.
Ik raakte in de stam Loyal, in het noord-oosten van wereld 16 op dat moment had ik 22,835 punten. Ik werd eerst door ze aangevallen, echter kon ik met precies genoeg troepen een edel slopen van een tegenstander van me. Als ik 4 speer minder had gehad dan was de edel er doorgekomen, hierna werd ik door ze gerecruiteerd. Wat een mazzel:eek:.

Loyal lag in oorlog, met High five. We werden compleet van de mat gespeeld, ik wist niet wat ik meemaakte. Wat een niveauverschil zat er tussen beide stammen, High five was vele vele malen beter. Dat leek me wel wat, High five.. Loyal, mijn stam viel. Dat was duidelijk, enkel een kwestie van tijd. Dus ik knoopte een gesprek aan met de diplomaat (Crash) van High five, nu spelend op Beguiling.

Ik was gemotiveerd, enthousiast, maar noob. De spelers van High Five waren vele klasses hoger als dat ik toendertijd was. Na een tijdje besloot ik een motivatie-/sollicitatiebrief te schrijven aan High five. Alle leiders van High five waren tegen, enkel Crash was voor en heeft het er voor gezorgd dat ik in High five kwam te spelen. Ik begon helemaal op de bodem van de ledenlijst, maar het motiveerde me om telkens een speler in te halen en dus op jacht te gaan naar een snelle groei. Dit lukte, ik haalde de spelers boven me stuk voor stuk in en groeide al snel richting het midden van de ledenlijst. Omdat Triplexxx wilde stoppen kon ik dorpen van hem overnemen, het was immers mijn buurman en ik lag compleet alleen. Ik was een soort van uitstulping van het cluster van high five, en dit heb ik mogen weten.

O², een vijandelijke stam viel me aan. Ik heb ongeveer 8 maand constant onder aanval gelegen, hulp was er, maar niet ongelovelijk veel omdat high five met meerdere stammen in oorlog lag, natuurlijk een kleinere proportie als vandaag de dag. Maar de inspanningen waren desalniettemin niet veel minder. Ik lag tegen Baddream aan, een waardig tegenstander welke momenteel bij me in de stam zit. Baddream en ik gingen redelijk gelijk op, alleen kon O² zich volledig op mij richten, mijn ligging was zoals eerder gezegd ontzettend moeilijk te verdedigen.


Op 04th August 2010.
W11, ik speelde hier nogsteeds, maar kreeg steeds meer zin in W16 en vond het een wereld met veel meer skills dan op W11 aanwezig was, ik zat toen in de stam LIEF welke momenteel een nette nummer drie positie op W11 bezit. Toch besloot ik te stoppen op W11 om bovengenoemde, ik wenste theF4F veel geluk en plezier met mijn dorpjes toe en hield contact met hem omtrent de ontwikkelingen.


W5, hier ben ik.

Tijdens de oorlog met O² ben ik gevraagd om op wereld 5 te gaan spelen, dit omdat men redelijk onder de indruk was van mijn getoonde def-skills. Ik heb gespeeld op Eric de viking waar ik veelal de vv van vulcan draaide. Toen het drukker en drukker werd met High5² en W16 heb ik besloten om na ongeveer 4 maand te stoppen in .Kiwi op W5.


11 April 2011.
High five en O² besloten om te fuseren. We waren redelijk gelijk aan elkaar, maar High five nam langzaam maar zeker toch de overhand in de oorlog. Alvorens zich dit duidelijk kon uitdrukken in de stats besloten we om te fuseren tot High5². We hebben de fusie als langst van alle stammen op w16 volgehouden, maar bleken toch (te grote) meningsverschillen te hebben om samen verder te kunnen.


Wereld 5, ik mis je.

Echter, mistte ik W5 toch wel een beetje, ik lag namelijk regelmatig onder aanval en kon veel vv's draaien - dat beviel me wel. Elke keer nieuwe situaties waar je elke keer weer van leert en beter wordt. Toen heb ik besloten om weer eens te polsen of er nog wat vrij was op W5 in High5² (waar vele W5 speelden), ik kon terecht op Zuiphoek in de stam HRS, hier heb ik een redelijke lange tijd gespeeld en een leuke tijd gehad (veel deffen, veel-vv's).


Lil-john.

Wegens edelrichtingen en een stoppende speler werd mij gevraagd om te switchen van account. Na vele wikken en wegen heb ik besloten om het te doen, en kwam ik dus op Lil-john waar ik sinds de 1,5 miljoen (ongeveer) speel. Blijkbaar heeft het goed uitgepakt;)! Ook hadden we een NAP met Nilva, wat zich uiteindelijk heeft uitgedrukt in een bondgenootschap.


Amat Victoria Curam.

Toen heb ik besloten samen met T. van beguiling om een nieuwe stam op te richten, genaamd Amat Victoria Curam. Wegens privé redenen was mijn medeleider na een week plots verdwenen van de aardbodem en heb ik Curam tot een hoger niveau getild. Diplomatisch is en was Curam altijd het sterkst (volgens andere stammen), wat een compliment is, maar helaas win je er de wereld niet mee. Mocht dit niet lukken - dan hoop ik een leuke tijd te hebben gehad op W16. Ik speel ook op 6 werelden waar ik al een tijdje nachtvv'er ben.

We kregen later oorlog met Astra* welke wat ex-stamleden waar we in oorlog mee lagen recruiteerden, ook hielpen we Nilva met de oorlog en hebben we enorm veel clears gedoneert, vv's gedraait en ondersteuning geleverd. Echter gingen alle Astra*frontspelers welke met Curam front hadden op delete of verlieten Astra* weer, weg front! Deze spelers welke nog over waren internden de grijze spelers en zitten nu weer terug in High5² waar we tikkertje mee aan het spelen zijn en dorpjes van snoepen -)


(van maand april 2009 tot maand juli 2012)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zo, nu is die af. Best wel leuk om overal aan terug te denken zeg.. :D
Maar best wel veel tekst ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64444

Guest
helaas beetje vele teks maar heb alles gelezen en wel leuk ;)!
 

DeletedUser64444

Guest
nog een keer helemaal gelezen en het laatste stuk is het mooist :p!
 

DeletedUser

Guest
Misschien ben ik idd wel de enige die de moeite voor wil nemen, maar dat geeft niet. Ik heb het nu wel op een rij staan - dat wilde ik altijd al, haha!

Mocht ik ooit stoppen op TW post ik alles, hihi :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga nog wat wachten met de mijne te posten :p

Momenteel is het met een slechte afloop, maar aangezien ik terug op W16 kom spelen gaat het verhaal weer verder :D

Leuk initiatief trouwens :D
 

DeletedUser59624

Guest
Jongens, mits jullie nu niet met een verhaal op de proppen komen of hier in dit topic oude koeien uit de sloot halen sluit ik dit topic, tot nu toe doet Loth een poging om iets leuks te verzinnen, nu is het jullie beurt :)
 

DeletedUser

Guest
Nou op aanvraag van Just Awesome zal ik ook mijn geschiedenis posten. Mijn excuus voor de ontbrekende data, ik heb geen tw dagboek naast mijn bed liggen. Het zal wel allemaal op chronologische volgorde zijn, enkel de tijdsruimte zal een beetje natte vinger werk wezen.

Nu kent iedereen me als .Totally Spies en oud leider van Astra*. Enkel heb ik voor w16 nog een aantal werelden gekent als Groot Khan.

Ik ben gestart op mijn school, hoe tragisch een verslaving op school krijgen. En nee het was helaas niet studeren dan had het me nog geld opgeleverd, nu kost het me enkel geld met PA kosten. Ik ben dus op school gestart met een aantal medeleerlingen. Hier ben ik begonnen in de rim van wereld 3, ook al was ik beter dan mijn medestudenten. Echt ownen kon ik het nog niet noemen, met 260 K ben ik als rimnoob gestopt ik vond er eigenlijk geen zak aan namelijk, slechte graphics slechte tjaah alles.

Een aantal maanden later starte ik weer ditmaal in de core van w8. Het niveau was velen malen hoger en ik had het serieus zwaar. Met een beetje hulp van mijn omgeving heb ik het tot 500 K gered, daarna zag ik incommings van de nummer 1 van 1.5 mill. En heb ik de eer aan mezelf gehouden. Tot zover mijn noobfase, een w3 waar ik een rimnoobje was en w7 waar het redelijk ging maar nog niet met de top kon meedraaien.

Een jaar na dit alles werd mijn interesse toch weer gewekt, ik weet het ik had een moment van zwakte. Ik starte in de semi rim van w13 in het continent C67. Op deze wereld ben ik gebokt en gebazeld tot de speler die ik nu ben. In deze wereld ben ik voor het eerst stamleider geworden.
Ik starte met de stam Lava, deze stam wilde eerst de controlle over C67 verkrijgen, dit lukte mede door een tactische fusie en de stam Dark Lava was geboren. W13 is een van mijn grootste faal werelden, dit gezien ik net niet goed genoeg was. Ik kreeg een aanvaring met de nummer 1 stam en een gemene oorlog was geboren. Heel gerafineert werden onze bondgenoten afgekocht en werd het net rond onze stam gedicht. Mijn grootste vijand was daarin Just Me genaamd Allison. Deze speler heeft mij en mijn stam het leven zuur gemaakt met spionen, diplomatieke valstrikken en gerichte aanvallen op zwakkere spelers uit mijn team. Mijn stam viel enkel niet, ik speelde het spel mee werd sterker de nummer 2 stam Fresh kreeg ik spionen binnen. Toen ik 1 miljoen punten had fuseerde ik enkel met mijn medestamleider Heavy1 en hier komt een groot punt. Ik ging op zijn account spelen omdat ik tijd te weinig had. Hij stopte enkel binnen 2 weken en ik was alweer solo. Terwijl in het zuiden van mijn stam een ban oorlog bezig was waar in totaal 3 spelers werden gebanned van mijn stam. Had ik besloten de speler Ghost of Carlo op mijn account te laten. Toen ik 3 weken pauze nam ivm mijn studie was ik enkel mijn eigen account kwijt aan Carlo. Dit bleek hij naderhand gedaan te hebben met mijn grote vijand Just me en een aantal kernspelers van mijn stam. Mijn stam werd opgebroken en ik accountloos, w13 eindigde voor mij in een drama.

Boos op mijn stam boos op alles ben ik gestart op w14 en w15. W14 heb ik een tijd top 5 gestaan en ben ik gestopt omdat ik met vakantie ging. En in w15 rimde ik onder de naam Play master samen met een goede vriend van w13. Op w15 heb ik gespeeld tot de 300 K, tijdens het spelen op w15 had ik namelijk met 3 medeleden bedacht om te starten op w16. Na een goede brainstorm kwam de naam .Totally Spies de namen van de spelers Wouter, Sven en Robbie. Door het naderende succes op w16 stopten we op w15 en gaven het account aan Uprising Barracuda.

Op w16 lagen we in continent 55, midden tussen de naar onze mening sterke spelers. We gingen in de fun stam smurf waar we tot de 4 K gespeeld hebben. Daarna zijn we stamloos verder gegaan tot ons een goed aanbod werd gedaan. We kwamen in contact met de stam Astra*, enkel vond ik Astra* niks ik wilde naar Modus. Astra* had namelijk 2 spelers op 20 blokjes afstand liggen wat ik maar niks vond. Ik wilde graag 1 speler nog killen genaamd Reconquista en als het dan moest oke, dan gingen we daarna wel naar Modus. Enkel werd ik overruled door mijn co's en heb ik me dus niet verder verzet bij de beslissing om naar Astra* te gaan. Met 10 K was ik dus een speler van Astra*. Astra* was enkel een stam vol ego's waar soms een nare sfeer heerste, mijn buurman is tussen de periode van 10 K tot 100 K wel 4x uit de stam gestapt. De laatste keer dat hij vertrok wilde hij enkel ook stoppen, mijn co Sven zou naar Reconquista overstappen en we zouden daarna fuseren. Mijn medespeler deed dit enkel niet en ging direct naar Reconquista. Bam ban 30% inleveren jongens, enkel bleek dit niet alles Reconquista werd door de evil co Boxmeer aan mijn vijanden van ~Troy gegeven. Hierna heb ik Sven bedankt voor zijn gedane werk en hem buiten de poorten van het .Totally Spies account gezet.

~Troy was de continentstam van C55 en nadat Reconquista een top 10 account in hun handen viel was mijn gehele front 3 kwart. Enkel bleek de nieuwe speler op Reconquista een rare te wezen, zo vond hij het leuk om zijn eigen stamleider die hij al 3 jaar kon van w1 een lesje te leren. Tjaah dan kun je zeggen nee ik wil het fair doen. Maar als pas gebackstabde speler mag het je ook wel eens meezitten. Als eerste bood ik Reconquista een plaatsje in mijn team aan op .Totally Spies, zo zette ik Reconquista dus om in intern. Verder wilde ~Troy mij uit de weg hebben doormiddel van offensieven, dit voorkwam ik steeds door hun gemaakte aanvalsplannen op het fora door te pm'en naar de front spelers. Deze blufpoker heeft ervoor gezorgt dat in totaal 0 vegen op het .Totally Spies account aankwamen. Nadat ik enkel Reconquista had geinternt en had verteld dat hij niet welkom was op mijn account gezien hij totaal niet betrouwbaar en eervol was naar zijn stamleider kwam ik in aarmerking met de stam Post. Post had als stamleidster Abdelya. Post en ~Troy hadden een bondgenootschap en wilde dus beiden tegen Astra* vechten. Waar ik dus eerder nog ~Troy solo met spion tegen me had, kreeg ik nu Post en ~Troy zonder spion op mijn dak. Enkel hadden ~Troy en Post een zwakte en dit was dat beide stamleiders totaal niet met elkaar overweg konden. Nou na wat leuke pm's met Abdelya te hebben gehad had ik een sterke bg en een heerlijke oorlog tegen ~Troy die ik glansrijk won. Nadat ~Troy uit de orde was recruiten mijn stam de speler TurboTurbo. Deze zuidgelegen speler gaf ons direct front met de stam M!LF de tegenhanger van Astra*. Enkel was mijn groeirichting door die recruit geheel geblokkeerd. Na afspraken te hebben gemaakt kwamen we tot de beslissing dat TurboTurbo en ik op termijn zouden fuseren als onze beide accounts totale rust hadden. Hier is het nooit tot gekomen.

Terwijl mijn boontjes allen gedopt ging het noord dramatisch interne strubbelingen zorgden dat 5 van onze 20 accounts op delete gingen. De stamleiding zocht naar nieuwe recruits en dacht deze te vinden in Royal. Op mijn aanvraag is er enkel gekeken naar een mogelijke fusie met Unum, iedereen weet hoe die fusie is gegaan. En mijn weg naar stamstrateeg was open, later volgde nog enkele recruits als Abdelya, Plaagbeest en Anthar. Deze speurt naar voren van Astra* zorgde enkel niet alleen dat Astra* zelf vele vijanden kreeg als Prik, O2 en 40+. Ik kreeg zelf ook concurrentie intern, mijn stamleider Veduki was namelijk het diplomatieke talent die zich door mijn aanwezigheid bedreigd voelde.

De eerste bloedige revolutie vond plaats na de fusie met Unum. Enkele stamspelers van Unum botste met die van Astra*. Ook werd de speler Gerasimos van de kaart geveegd door 40+. Hierop heb ik de frontspelers van 40+ geraadpleegd en ze het Gerasimos account aangeboden in ruil voor een toetrede tot Astra*. Dit heb ik allen gedaan als privé adviseur van Hermansprong de destijdige hoofdleider van Astra*. Enkel waren hiermee de grote ruzies niet opgelost, terwijl Beautje30 vertrok en Hermansprong op het punt van stoppen stond. Hebben ik en Abdelya aan de noodrem getrokken, we hebben nieuwe verkiezingen tot stamleiders gevraagd die later kwamen. Ik en Hedzer werden hoofdstamleiders van Astra*. Deze periode was enkel niet bevredigend, de oud stamleider Veduki die totaal onder de plak zat van H5 zat het vuurtje verder en verder op te stoken. Veel van zijn zeur pm's waren tegen mij gericht gezien ik Astra* afhankelijk van H5 wilde maken. Na veel gezeur ben ik wel tijdelijk gestopt samen met Hedzer. Hiervoor heb ik enkel Abdelya en Darkruler09 naar voren geschoven, spelers die meer tijd hadden dan mij, maar mijn visie volledig deelde. In die tijd gebeurde enkel wel iets triest, onze nummer 1 Hermansprong ging op delete, gezien Hermansprong een buurman was van Veduki. Maakte Veduki hier een goed moment van door over te stappen naar H5, het werd weer eens chaos in Astra*. Door mijn stappen uit het leidersteam waren mijn banden met Veduki enkel redelijk hersteld. Zo wist ik zijn plan om half Astra* naar H5 mee te nemen. Hier opvolgend ben ik naar mijn stamleiders gestapt en heb ik openbaar de discussie open gebroken. Hierna volgde 1 van de 10 gewenste spelers Veduki naar H5.

Deel 2 volgt later nog wel eens ;)
 

DeletedUser

Guest
Bij deze ook maar even mijn geschiedenis posten nu ik terug ben.


Voor mij begon het allemaal toen mijn neef me vertelde over een nieuw spel dat hij speelde, tribalwars. Hij vroeg me om ook een accountje aan te maken zodat we samen konden spelen wat ik toen ook heb gedaan. Kwam in de rim in C23 terecht waar ik als noobje begon te spelen. In het begin speelde ik samen met mijn neef in een stam maar gezien we erg ver uit elkaar lagen ging ik op zoek naar een andere stam. Kwam uiteindelijk in de opleidingsstam van ~GS~ (toenmalige nummer 8 stam) terecht. Na een tijdje ben ik deze ook gaan hervormen en leiden. Via het ~GS~ forum alle basiszaken meegekregen en daardoor werd ik al wat beter. Na een poosje heb ik toen bij SoS gesolliciteerd, dat toen op nummer 1 in C23/C24 stond en vijfde oid op de werekdranglijst, wat eigenlijk al lang mijn doel was. Kort daarna inactief geworden wegens gebrek aan motivatie en gequit.


Toen eigenlijk redelijk lange pauze gehouden en daarna op w12 begonnen, wederom in de diepe rim omringt door spelers die vele malen groter waren dan ikzelf. Uiteindelijk gefuseert met freek5023 doordat ik hen van mijn kwaliteiten kon overtuigen door dorpen af te snoepen (terwijl ik zelf vijf dorpen had :p). Daarna nog een poosje blijven spelen en uiteindelijk ook gestopt, vond de kerk maar niets. Daarna op w16 solo gestart in de core, waar ik top 40 stond aan de start. Dat farmen etc was nieuw voor me maar het ging best lekker. Nadat ~WAL~ viel ben ik naar Post. overgestapt waar ik lange tijd heb gezeten en uiteindelijk ook geleid. Lag in C56/C55 aan de grens met ~Troy en daar heel wat van genobelt. Uiteindelijk viel Post. door een laaghartige backstab van een deel van de leden, waarna we nog een tijd de overgbleven accounts probeerden te verdedigen maar gezien die zo afgelegen lagen was er weinig aan te doen. Had intussen al enkele contacten gelegd met .Totally spies en Marscalcus en kon samen met Abdelya naar Prik of Astra* overstappen. Robbie heeft me uiteindelijk overtuigd om naar Astra* te gaan waar ik tot mijn stop ben gebleven.


In Astra¨oorlog gevoerd teen Prik en later ook Mental waartegen ik mooie resultaten neerzette. Uiteindelijk een jammere ban opgelopen en beslist om verder te gaan op Dylanf3 en leider geworden. Daarna eigenlijk wat rondgedoold op Astra* accounts die me nodig hadden (the infinity, sjeff en dan weer dylanf3) en uiteindelijk gestopt. Nu weer terug en we zullen zien hoe het verdergaat :)


Intussen was ik ook op w18 begonnen, kwam daar in |P| terecht waar ik nu nog steeds speel onder de naam Ernaldaes. Heel fijne wereld waar ik leuk oorlog heb kunnen voeren tot nog toe, ook een poosje leiding gegeven maar daar ben ik na enkele maandjes weer mee gestopt omdat ik het te druk had IRL. Heel veel gedefft op deze wereld, voornamelijk via gek veel VVs maar intussen is het wat rustiger geworden. Nu naar het front met de nummer drie stam aan het groeien. Daarna ook op w22 begonnen, daar in Modus gespeeld en top 10 geraakt maar gezien we normaal met drie zouden spelen maar ik eigenlijk alles alleen deed snel weer gestopt vanwege tijdsgebrek. Daarna nog w24 gespeeld waar ik Sweet 16 oprichtte en samen met Dead end Division top 5 geraakt. Na enkele maanden ook weer gestopt omdat de wereld te saai werd. En als laatste nog op de eerste classic bij DeD gaan coen waar we als nummer drie eindigden in de nummer 1 stam :)


En dat is het zo'n beetje ^^
 
Bovenaan