[Profiel] Gendry Baratheon

DeletedUser80918

Guest
Hi all,

Na een lange periode zonder 't spelen van browser games, ga ik op Wereld 68 weer eens beginnen met Tribal Wars. Omdat de TV serie van het moment een personage heeft dat dezelfde voornaam heeft als ikzelf, heb ik de username Gendry Baratheon geregistreerd. Helaas is dit niet het personage dat al te coole standaard plaatjes op internet heeft, waardoor ik hoop dat jullie mij van een vet profiel plaatje kunnen voorzien!

1. De tekst:
De spelersnaam 'Gendry Baratheon'. Daarnaast optioneel als extra text het motto 'Ours is the Fury'.
2. Kleurencombinatie(s): Specifieke kleuren maken niets uit. Wel de voorkeur naar lichte kleuren.
3. Thema: Het personage Gendry Baratheon in de serie Game of Thrones.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Geen voorkeur.
5. Deadline: Start Wereld 68
6. Prijs/gift: 250 PP (+150 PP als er een forum avatar wordt bijgevoegd die matcht met het profiel plaatje)
7. Favoriet tot nu toe:
index.php


Ik hoop dat mensen de tijd hebben om een mooi plaatje voor mij te maken. Ik zie de eindresultaten graag tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Gendry
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Spoiler alert...
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

DeletedUser80603

Guest
Gendry_Baratheon_1.png Gendry_Baratheon_1_Avatar.png

hoopvol dat ik op een dag tekst onder de knie krijg :))))))))))))))))))))))))))
 

DeletedUser80918

Guest
Bekijk bijlage 14480 Bekijk bijlage 14481

hoopvol dat ik op een dag tekst onder de knie krijg :))))))))))))))))))))))))))

Bedankt voor je tijd en moeite. Als favoriet gelist, niet alleen omdat het momenteel nog de enige inzending is, maar ook omdat ik hem écht goed gelukt vind.

Ik hoop dat er vandaag nog nieuwe inzending(en) erbij komen, anders maak ik je morgenochtend voor de start van W68 meteen 400 PP over voor Profiel afbeelding & Forum avatar.
 

DeletedUser80603

Guest
Bedankt voor je tijd en moeite. Als favoriet gelist, niet alleen omdat het momenteel nog de enige inzending is, maar ook omdat ik hem écht goed gelukt vind.

Ik hoop dat er vandaag nog nieuwe inzending(en) erbij komen, anders maak ik je morgenochtend voor de start van W68 meteen 400 PP over voor Profiel afbeelding & Forum avatar.

Wacht maar even op 'de rest'. @Zuur zal het vast overtreffen!
 

DeletedUser80918

Guest
Nadat het mijzelf ook al ruim 2 maanden lang niet is opgevallen, werd ik er door @Don Pablito op geattendeerd dat '' Gendry Baratheon '' verkeerd gespeld is in het plaatje. Daarom ben ik op zoek naar een nieuw plaatje, met exact dezelfde voorkeuren als eerder in de beginpost aangegeven. Plaatje zal enkel gebruikt worden op Wereld 68. Bij voorbaat dank.
 
Bovenaan