Gelukkig Nieuwjaar:p

DeletedUser

Guest
Gelukkig nieuwjaar w28

Enige goede voornemens?

misschien een voor durante (Minder failen op w28)
 

Deleted User - 487958296

Guest
MINDER BARBS NOBLEN!!
Maak er wat leuks van jongen :O
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig nieuwjaar w28

Enige goede voornemens?

misschien een voor durante (Minder failen op w28)

Ook een gelukkig nieuwjaar voor iedereen :p

en welke fail heb ik al begaan?

de enigste fail die ik ken is dat jij nu op theBarnacle speelt :)
 

DeletedUser

Guest
Ook een gelukkig nieuwjaar voor iedereen :p

en welke fail heb ik al begaan?

de enigste fail die ik ken is dat jij nu op theBarnacle speelt :)

was maar een grap kareltje:D

maar is dat een fail voor mij of een fail voor thebarnacle:S
 

DeletedUser65376

Guest
Ook namens mij een gelukkig nieuw jaar, maak er wat moois van mensen!
 

DeletedUser

Guest
achja aan alles komt een eind..
misschien te snel maar wat me op viel was dat cervix won en NS toen ook 12 geheimen had al 4 uur lang..
 

DeletedUser

Guest
We hebben het 12de geheim maar ook genomen.
Nadat jullie de wereld eindigden.
Om toch maar te laten zien aan iedereen dat wij OOK konden winnen, maar dit niet hadden gedaan op de
manier waarop cervix het deed.
Wij houden ons aan afspraken.
 

DeletedUser71152

Guest
Ik wist dat dit zou gaan gebeuren al een half jaar geleden. Toen Cervix de 12 geheimen had was het een kwestie van tijd dat Cervix de wereld zou beëindigen.

Wat best wel triest is precies als ook de oorlog tussen NG en Cervix zou gaan komen. Resist won ook terein op Cervix. Beetje jammer dat ze dan de wereld beëindigen.

Cervix jullie zijn kortom ziele poten :D
 
Reactiescore
323
Ik wist dat dit zou gaan gebeuren al een half jaar geleden. Toen Cervix de 12 geheimen had was het een kwestie van tijd dat Cervix de wereld zou beëindigen.

Wat best wel triest is precies als ook de oorlog tussen NG en Cervix zou gaan komen. Resist won ook terein op Cervix. Beetje jammer dat ze dan de wereld beëindigen.

Cervix jullie zijn kortom ziele poten :D

Uhm nee er zou geen oorlog tussen Cervix en NG komen. Er zou vermoedelijk wel oorlog komen tussen NG en Thebarnacle, een individuele speler uit Cervix die gemaakte afspraken niet respecteerde.

Ook won Resist geen terrein op Cervix. Mss hadden jullie een mbaccje dat onder vv stond geedeld.. :eek: We hadden een massa in de planning die helaas werd verstoord door het beëindigen van W28 :D:D
 
Bovenaan