Gelukkig Nieuwjaar:p

DeletedUser68047

Guest
Ook won Resist geen terrein op Cervix. Mss hadden jullie een mbaccje dat onder vv stond geedeld.. :eek: We hadden een massa in de planning die helaas werd verstoord door het beëindigen van W28 :D:D

Zou ik ook zeggen als ik jullie was xD
 

DeletedUser

Guest
Uhm nee er zou geen oorlog tussen Cervix en NG komen. Er zou vermoedelijk wel oorlog komen tussen NG en Thebarnacle, een individuele speler uit Cervix die gemaakte afspraken niet respecteerde.

Ook won Resist geen terrein op Cervix. Mss hadden jullie een mbaccje dat onder vv stond geedeld.. :eek: We hadden een massa in de planning die helaas werd verstoord door het beëindigen van W28 :D:D

Even niet veel zeggen he maar Resist won wel degelijk gebied ze hadden het pech dat carribien stopte

Het enigste is dat niemand iets tegen resist deed en dat de aanvallen van de spelers aan de andere kant van de wereld moesten komen daardoor stonden al wat spelers in resist leeg maar niemand die het edelde.

daarom kon resist blijven groeien en dat was de fout van de inactieve cervix leden

En kon jij de afspraken wel respecteren?

Was er geen afspraak van " Wij zullen deze wereld nooit beeindigen met geheimen maar met dominatie"
die is dan ook wel eerder gemaakt maar, dan nog vind ik dat 10x erger?Xd
 
Reactiescore
323
Even niet veel zeggen he maar Resist won wel degelijk gebied ze hadden het pech dat carribien stopte

Het enigste is dat niemand iets tegen resist deed en dat de aanvallen van de spelers aan de andere kant van de wereld moesten komen daardoor stonden al wat spelers in resist leeg maar niemand die het edelde.

daarom kon resist blijven groeien en dat was de fout van de inactieve cervix leden

En kon jij de afspraken wel respecteren?

Was er geen afspraak van " Wij zullen deze wereld nooit beeindigen met geheimen maar met dominatie"
die is dan ook wel eerder gemaakt maar, dan nog vind ik dat 10x erger?Xd

Waar wonnen ze dan terrein? :D Onze spelers aan het front daar waren lame, dat klopt.. maar ze verloren niet toch? :p

Jij als leider had dan de verantwoordelijkheid namens Cervix om Dutch bijvoorbeeld te kicken en de rest van w28 een pm te sturen van 'er is niks aan de hand'. Maar dat deed je niet. En mij boeide w28 niet zo veel. Ik was er zat van en ik kan 500 pp altijd wel gebruiken, zeker nu ik op w21 al een tijdje onder aanval lig :D

Mja. Iig moet je als leider het goede voorbeeld geven. En dat deed je niet door meteen na de opzegging van de nap al aanvallen te versturen.


Helaas was onze Rick zelf leider en kon hij niet gekicked worden :p

Zou ik ook zeggen als ik jullie was xD

Hehehe :D
 

DeletedUser69112

Guest
Ook won Resist geen terrein op Cervix. Mss hadden jullie een mbaccje dat onder vv stond geedeld.. :eek: We hadden een massa in de planning die helaas werd verstoord door het beëindigen van W28 :D:D

Haha episch,
jullie plannen een massa terwijl jullie zelf de wereld ervoor beëindigen? :D
Zonder overleg de wereld beëindigd ofzo :rolleyes:
 
Reactiescore
323
Haha episch,
jullie plannen een massa terwijl jullie zelf de wereld ervoor beëindigen? :D
Zonder overleg de wereld beëindigd ofzo :rolleyes:

Het laatste geheim belandde uiteindelijk in Cervix na 'een toevalligheid':D
Als je een week geleden had gezegd: over een week is w28 beëindigd door Cervix, had ik je keihard uitgelachen.

Maargoed :p
 

DeletedUser

Guest
Waar wonnen ze dan terrein? :D Onze spelers aan het front daar waren lame, dat klopt.. maar ze verloren niet toch? :p

Jij als leider had dan de verantwoordelijkheid namens Cervix om Dutch bijvoorbeeld te kicken

Het heeft nut om te kicken als jullie bedreigde anders als nog te leaven en de wereld te beeindigen?
 

DeletedUser

Guest
Het laatste geheim belandde uiteindelijk in Cervix na 'een toevalligheid':D
Als je een week geleden had gezegd: over een week is w28 beëindigd door Cervix, had ik je keihard uitgelachen.

Maargoed :p

"Toevallig"

Ik edel een geheimdorp met het laatste geheim LALALALA = toevallig?
nee, = dom zijn, niet goed kunnen zien, of analfabeet zijn.
want er staat wel duidelijk op
DUBBELE BOEKHOUDING
 
Reactiescore
323
"Toevallig"

Ik edel een geheimdorp met het laatste geheim LALALALA = toevallig?
nee, = dom zijn, niet goed kunnen zien, of analfabeet zijn.
want er staat wel duidelijk op
DUBBELE BOEKHOUDING

Dorp werd niet geedeld. Geheim werd verstuurd door Michi.. ;)
 
Reactiescore
3.540
Gelukkig nieuwjaar iedereen :)

WRM THE FUCK IS DEZE NOG NIET GESLOTEN ALTIJD MAAR MIJN TOPICS SLUITEN MAAR EENTJE DIE AL EEN MAAND VERVALLEN IS LATEN WE STAAN :mad::mad::mad::mad:
 
Bovenaan