Gelukkig nieuwjaar aan allen.

DeletedUser

Guest
In dit topic kan iedereen zijn nieuwjaarswensen en voornemens doen.

Dit topic zal maar paar dagen aanwezig zijn, daarom graag laten staan aub.


Ik wens alle spelers van W8, een goede jaarovergang en een gezond en wel 2011. Dat het een jaar mag zijn, dat zowel ingame maar zeker ook privé alles mag verlopen zoals je het wil.

Aan de mensen die vuurwerk ontsteken, wees voorzichtig, menig ongevallen zijn in het verleden gebeurd, van kleine brandwonden tot ergere gevolgen. Ik kom jullie graag allemaal in 1 stuk tegen in het nieuwjaar.

Aan mijn stamgenoten van B2B, bedankt voor het mooie half jaar in onze nieuwe stam, het was een leuke periode en we geraken nog meer en meer op elkaar ingespeeld. Op naar een fantastisch 2011.

Aan alle spelers die ik een warm hart toedraag: Thx voor het mooie jaar.

Aan alle andere stammen van w8, het ga jullie goed. Speel het spel met plezier, maar vergeet nooit, het blijft maar een spel. Dat vergeten sommige mensen. Hou de pm conversatie's netjes. Zo blijft het leuker spelen voor iedereen.

Ook aan alle mods (ingame en forum), bedankt voor jullie inzit... Het is wss niet altijd even makkelijk, maar toch bedankt.

Mijn voornemen van vorige jaar om proberen te stoppen met roken is goed gelukt, ik ben sinds midden oktober gestopt en geen last ervan.

Mijn privé voornemen van dit jaar: aan mijn conditie werken :D
Mijn ingame voornemen: Nr 1 blijven en verder werken aan de groei van onze stam.

Nogmaals allemaal een gelukkig nieuwjaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35177

Guest
ik wens dat iedereen goed vuurwerk heeft :D

(ja ik ben nl;))
 

DeletedUser

Guest
Ik wens dat ik me vingers niet kwijt raak

Door die shit aansteker zijn me vingers helemaal vol met blaren
En ik krijg me vuurwerk niet eens op :O



Maar iedereen gelukkig nieuwjaar!!!!
 

DeletedUser25273

Guest
Machielina en ik wensen iedereen een heel gelukkig, gezond, voorspoedig en liefdevol 2011 toe!

Groetjes,

Machielina en Sergej
 

DeletedUser

Guest
Hetzelfde Sergej en Machielina, hier zien we het goed doorgekomen, zonder brandwonden of andere wonden... al blijven ze hier wel knallen. Dus hebben we wel nog een tijdje mooi uitzicht
 

DeletedUser

Guest
Nice post DF

Verder idd Beste Wensen allemaal, en veel geluk met dit jaar ingame en RL:D
zelf is een stukje van mijn jas vebrand en wat kleine zwarte vlekjes op me duim :p
 

DeletedUser43714

Guest
beetje laat maar toch

een gelukkig & gezond 2011 aan allen toegewenst !
 

DeletedUser51619

Guest
Bij mij ook wat laat, maar toch een gelukkig nieuwjaar in zowel privé als TW!:D
 
Reactiescore
14
Nu pas terug van vaklantie, maar toch nog even zeggen he :D

Gelukkig nieuwjaar allen!
 

DeletedUser44415

Guest
Ook een prettige nieuwjaar aan dit favoriete ex-wereld gewenst!
 
Bovenaan