Gelimiteerd farmen

DeletedUser36420

Guest
Hallo,

na enkele jaren weg geweest te zijn ben ik hier terug, ik stam af van een tijd zonder alle fancy stuff op de werelden. Om het spel nog eens een kans te geven ben ik gestart op de classic wereld. Hier komt ook iets nieuw aan bod waar ik nog geen ervaring mee heb genaamd gelimiteerd farmen.

In de wiki vind ik terug hoe het limiet berekend word maar hoe zit het nu eigenlijk als je je limiet bereikt word?

Gisteren avond zat ik dus aan mijn limiet van 169000, deze morgen kon ik terug een 10000 gaan farmen. Ik had veracht dat dit wel meer gezakt was. Iemand die me hier wat meer uitleg over kan geven?
 
Reactiescore
603
Limited_haul.png

Als ik het goed heb ben je dit al tegengekomen?
Als je je limiet bereikt hebt kan je geen grondstoffen meer veroveren, Moet je dus gewoon wachten tot je weer grondstoffen kan roven :)
 

DeletedUser36420

Guest
Limited_haul.png

Als ik het goed heb ben je dit al tegengekomen?
Als je je limiet bereikt hebt kan je geen grondstoffen meer veroveren, Moet je dus gewoon wachten tot je weer grondstoffen kan roven :)

Mijn vraag is echter hoe lang het duurt voor de teller weer op 0 staat? Of hoeveel gs er weer vrij komt voor te farmen per uur?

Of blijft de teller gewoon staan en komt er enkel extra plaats vrij door de uren die je speelt en de grote van je dorp?
 
Reactiescore
1.167
Stel jij edelt om 12:00 uur 2 miljoen grondstoffen precies, dan zal de teller de volgende dag om 12:00 (denk sws 1 min later) weer op nul.
 
Bovenaan