gelijkspel in 'oorlog' van Lux en ViB

DeletedUser

Guest
Al die post bij elkaar zit je al gauw op een Harry Potter boek!

het is posts en niet post. Doe eerst wat aan je spelling en kom dan terug. Ja ik geloof best dat je op harry potter lijkt, je komt ook zo lomp uit de hoek en die bril heb je daadwerkelijk nodig om je spellings fouten in te zien.

DeletedUser

Guest
het is posts en niet post. Doe eerst wat aan je spelling en kom dan terug. Ja ik geloof best dat je op harry potter lijkt, je komt ook zo lomp uit de hoek en die bril heb je daadwerkelijk nodig om je spellings fouten in te zien.

Jij bent de kruising tussen Hagrid en Perkamentus!

DeletedUser

Guest
Jij bent de kruising tussen Hagrid en Perkamentus!

Eerlijk gezegd slaat deze post weer nergens op maar ik kan je hier wel in gelijk geven.

Hagrid klopt omdat ik groot en sterk ben, en perkamentus klopt omdat ik de wijsheid heb. Ik kan met mijn wijsheid posts (ja met een extra s) creëren die beargumenteert zijn.

DeletedUser

Guest
Eerlijk gezegd slaat deze post weer nergens op maar ik kan je hier wel in gelijk geven.

Hagrid klopt omdat ik groot en sterk ben, en perkamentus klopt omdat ik de wijsheid heb. Ik kan met mijn wijsheid posts (ja met een extra s) creëren die beargumenteert zijn.

Je komt er nog voor uit ook:)

Hagrid is h*m*
So are you:)
En Perkamentus is oud en harig.
So Are You:)
Dus ster(f)kte:)

DeletedUser

Guest
Ja:) Dat je het hier nog gaat neerzetten vind ik echt geweldig:) Mag iedereen het weten:D

Nu, mijn spamhumeur is wat weggevallen. Ik vind het niet leuk meer dat we hier met een laag niveau beginnen te spammen.

Bucky, kan je ook eens gedragen zoals mij, en jezelf toekennen dat jij ook kan stoppen met een laag niveau te komen?

DeletedUser

Guest
Nu, mijn spamhumeur is wat weggevallen. Ik vind het niet leuk meer dat we hier met een laag niveau beginnen te spammen.

Bucky, kan je ook eens gedragen zoals mij, en jezelf toekennen dat jij ook kan stoppen met een laag niveau te komen?

Hmmm:)
Als ViB leden aardig gaan doen:(

DeletedUser

Guest
Als ViB een aanval niet serieus kan doen..
Zijn het f*cking Adicts. is addict noob
Dan neem je dit spel TE SERIEUS dat jij zo praat op een spel zegt ook wel iets over hoe serieus jij dit spel neemt:rolleyes:
Zit je TE VAAK ACHTER TW. ja idd en jij zit er ook net zoveel achter want op elke post van hun heb jij een antwoord wat er op wijst dat jij ook achter TW zit:confused:
Zit je TE HUILEN ALS IETS MISGAAT. zozo en hoe moet jij dat weten dat mensen huilen:confused: zie je dat aan hun schrijfstijl?iedereen heeft een andere schrijfstijl, of zie jij dat aan hun accountnaam:cool:
En een dikke scheitleier in het dagelijks leven.. kan jij weeral niet weten "pannekoek"

Misschien moeten spelers ViB zo aankijken. ja onderschat ViB het slimste wat je kan doen:p
Wat bijna 33% is een TW Leiding member:) Dat zegt ook al veel:)over dat hun sociaal met mensen kunnen omgaan.

Mensen met geen dagelijks leven:D:cool: die mensen doen het denk wel beter dan jou als je iedereen aanspreekt met pannekoek:eek:
;)

DeletedUser22017

Guest
Robin, had jij maar beter nog een paar maand verlaten, maar helaas kennen ik en Bart de leden van Lux ook. Deze maand zullen jullie slagen, maar volgende maand? Dan zal het weer lachen worden voor ViB.

Wil je het eerste deel van je eerste zin nog eens verduidelijken? Ik met m’n lage lux-niveau begrijp hem niet.

Ik zit ten eerste op een hoger niveau dan jou. Qua spelling (het is niveau en niet nivo) Hier uit blijkt maar weer dat je nooit een degelijke school hebt gehad. Spellings fouten worden altijd gemaakt. Maar dat je het verschil tussen nivo en niveau niet weet is wel een grote. Hieruit blijkt ook maar weer dat je nog op school zit. Ik denk niet eens nog de middelbare want dit had je daar moeten leren.

Toon, gaan we beginnen over spellingfouten en daaruit de leeftijd van de posters afleiden? Dan heb ik al een eerste voor jou: Spellingfouten heb je fout geschreven, dat is in je tweede regel.
Dan je syntaxis? Lees jij je laatste zin nog eens grondig door ;)

Ten derde zet ik mijn stam niet voor paal met mijn posts. Jij dus wel, je haalt je stam erg naar beneden hier mee. Dat de lux leiding hier niets tegen doet snap ik ook niet. Ik kijk toch wel degelijk na wat ViB leden posten en probeer hier en daar wat bij te springen als het klopt. Lux laat jou gewoon je gang gaan en het AF verzieken met posts die nergens op slaan.
@ leiding van lux
aanval plannen op vib is niet het enigste wat je moet kunnen als leiding, ook communicatie en op dezelfde lijn zitten is iets wat je moet kunnen. Kortom, spreek dat jong van jullie aan en doe hier iets aan want ook hij doet jullie naam niet ten goede.

Moest je het niet gemerkt hebben, ben ik hier dan om m’n stamgenoten een handje toe te steken, en zowaar ViB nog wat te plagen.
Daarnaast: ieder diertje zijn pleziertje, Bucky houdt ervan om jullie uit je schelp te lokken, wie zijn wij om het dat te verbieden?

En welke andere lux leden lachen hier nog meer om? kan ik hun niveau ook al invullen en weet ik met wie wel en met wie niet te praten is.

Count me in! Ik heb er niks op tegen en vind het wel grappig hoe jullie Vibbers ( en jij in het bijzonder ) geïrriteerd raken.

DeletedUser15937

Guest
Wat Bucky doet vinden wij helemaal niet erg... Doormiddel van die zever wat hij hier verkoopt zal jullie aanzien en status alleen maar dalen zonder dat wij iets te hoeven doen. Go Bucky Go Bucky Go

DeletedUser

Guest
Wil je het eerste deel van je eerste zin nog eens verduidelijken? Ik met m’n lage lux-niveau begrijp hem niet.

Dat Lux er veel slechter zou staan moest jij nog enkele maanden afwezig zijn :p. Nuja, heeft niets te maken met jouw niveau, maar met mijn foutieve uitspraak ;).

DeletedUser32994

Guest
Edel 0:49:30
OS Lux-Land 0:49:31
Edel 0:49:32
Edel 0:49:35

Is dit het time niveau van ViB?:cool:

Bovenaan