geldt nodig voor mij stam pls

Reactiescore
770
hey ik zoek subsidies van de staat (Nederlandse) voor mijn stam te kunnen financieren

mijn stam is opgericht voornamelijk om zo mensen aan het spelen te zetten; hiermee blazen ze stoom af van nare dingen in hun directe omgeving en kunnen ze gewoon lekker potje TribalWars(tm) spelen.

heb zelf al meerdere keren brief gestuurd naar den haag maar ze sturen niets terug, mailen bellen graffiti op gebouw

niets helpt helaas; maar ben nog steeds op zoek heb dat geld echt nodig anders krijg ik last van mijn dealer (mijn dealer in PA punten he haha ;) )

kan je mj helpen?
dankje aub
 
Reactiescore
770
bij ING is mijn kaart geblokkeerd ze hadden mijn lenign ook geweigerd heb geld nodig
 
Reactiescore
770
crodwfunding hielp nie kwam nie rtoe kreeg iets van 27 eyro uiteindelijk maar heb daar maar fles drank me egekocht dus helaas

ik wou het beter spenderen maar het was zo weinig geld en had het nodig.. aleja die drank he maar geld ook heb die ook nodig
 

Deleted User - 487871837

Guest
crodwfunding hielp nie kwam nie rtoe kreeg iets van 27 eyro uiteindelijk maar heb daar maar fles drank me egekocht dus helaas

ik wou het beter spenderen maar het was zo weinig geld en had het nodig.. aleja die drank he maar geld ook heb die ook nodig

ik koop wel pa voor je
 
Reactiescore
770
enkel als cheynne meehelpt
 

DeletedUser61134

Guest
De buurman van mijn ouders heeft een stel llama's die in al die jaren nog geen kinderen maken.
Als jij de mannetjes llama leert hoe je vrouwtjes moet versieren en dekken krijg je vast wel een 100 euro :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Kan wel foto maken?
Woon niet midden in de stad zoals jullie volk!

Hier zijn tenminste nog diertjes :eek:

Dit doet me btw denken aan dat in het nieuws een hert losliep in Rotterdam en mensen allemaal doodsbang waren xd
Ik zie dagelijks wel een hert als ik in donker naar huis rij :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Jamaar bij jullie zijn ze dan weer bang als er een grote bus met snelheid langs ze zoeft.
 

DeletedUser61134

Guest
Jamaar bij jullie zijn ze dan weer bang als er een grote bus met snelheid langs ze zoeft.

Er is in augustus hier nog een moord gepleegd enzo :p


@Stalov

Vertel de mensen hier eens dat je je verontschuldigd voor te zeggen dat ik loog!
Voel me zwaar beschuldigd en moest bijna huilen :(
 
Bovenaan