Geheimen van de macht

DeletedUser

Guest
Kunnen we niet aan tw team poll laten maken voor wijziging ervan...?
 

DeletedUser61042

Guest
Zeker doen dit gaat veel te snel zeg denk dat we amper de 2mil halen zo.
 

DeletedUser40384

Guest
Het spel is nog niet gespeeld he. Nu komen de geheimen er, de bedoeling is dat er dan een stammenoorlog komt om de geheimen. Dat kan nog wel effe duren. Tenzij er een boycot stam komt verwacht ik niet dat het heel snel gespeeld is. Of de concurrentie mod slecht zijn.
 

DeletedUser61042

Guest
Het spel is nog niet gespeeld he. Nu komen de geheimen er, de bedoeling is dat er dan een stammenoorlog komt om de geheimen. Dat kan nog wel effe duren. Tenzij er een boycot stam komt verwacht ik niet dat het heel snel gespeeld is. Of de concurrentie mod slecht zijn.

Stammenoorlogen terwel er nog niet echt stammen zijn en we amper rond de 300k zitten?
 

DeletedUser61042

Guest
Daarom, iedereen gaat eerst clusteren en proberen wat geheimen in het cluster te krijgen en daarna gaat het pas echt gebeuren.

sorry ik snap je punt sommige clusters zijn nog niet eens klaar en spawnen allemaal geheimen rond iedereen gaat op die geheimen af en daarna is het closed dag wereld.

Wat mij betreft waren die geheimen later gekomen toen de cluster klaar waren en je fatsoenlijk kan deffen.
 

DeletedUser

Guest
Als je kijkt naar wereld 27 zijn er 6/12 in bezit van de nr 1, en een paar liggen letterlijk aan de andere kant van de wereld. Super lang duurt deze wereld niet duren, maar zeker meer dan een jaar ;)
 
Reactiescore
1.411
Hmm, en toch verwacht ik ooit nog (ookal wil ik het niet) een boycot. En daar zit ik echt niet op te wachten. Laat mij maar lekker knallen totdat een stam 75% van de dorpen bezit!
 

DeletedUser

Guest
Die boycot komt er vroeg of laat als sommigen met toevallig een geheim zich gaan vervelen.
Akkoord met speeder en die wereldominantie.. Deze wereld is net dat tikkeltje anders dan anderen, gewoon zonde als men het met geheimen wil uitspelen. Laat hem maar 5 jaar + duren ...
 
Bovenaan