gehalveerde goudmunten

DeletedUser

Guest
ik vind het een goed idee om dit te doen;)

maar dan moet er goed gekeken worden naar de hoeveelheid oda per goudmunt 5000 is al bij lange na niet rendalbel. dit omdat ik(christa89) nmr 1 ben oda al 2966766 Goudmunten heb geslagen en volgens de 5000 per munt zou ik der maar 82586 kunnen slaan;)
 

DeletedUser58575

Guest
Punt is dat bij edelhalveringen, ook de benodigde hoeveelheid ODA zou halveren. Dat maakt natuurlijk enorme verschillen, dus helemaal juist is je beredenatie niet. Maar je conclusie klopt zeker, er zal goed naar gekeken moeten worden.
 

DeletedUser43720

Guest
Klinkt als een grappig/leuk idee, alleen de uitwerking waarvoor het is, zal denk ik minder zijn.
Ongeacht hoeveel oda je nodig zal hebben om munten te slaan, per BB dorp krijg je normaal ook een x aantal oda gratis.
Ten tweede, wat als de halve wereld op delete is, of in ieder geval grote delen en je hebt amper front. Om vooruit te gaan moet toch die dorpen weg voordat de vijand ze pakt, of je nu agressief speelt of niet.
 

DeletedUser

Guest
Even een vraagje van mijn kant uit. Jullie hebben nu al een tijdje ervaring met edelmunthalveringen.
Aangezien ik jullie over het algemeen niet al te nuchtere mening uiteraard altijd op prijs stel, vroeg ik me af wat jullie als spelers van W14 vinden van deze post van mijzelf een tijdje terug.

Het betreft een idee voor een alternatieve wereld, waarbij je om edels te maken niet enkel muntjes nodig hebt, maar ook ODA. Dit om interners tegen te gaan en actie te stimuleren.
Nu vroeg ik mij zo af wat men van dit idee denkt, en in hoeverre dit aan zou slaan bij de toch wat meer ervaren spelers.

Naar mijn mening gaat het enkel de wereld vertragen.
En een edelhalvering is er volgens mij toch om de wereld weer wat sneller te laten verlopen.

Het heeft wel iets, maar is volgens mij niet echt haalbaar.
 

DeletedUser

Guest
Klinkt als een grappig/leuk idee, alleen de uitwerking waarvoor het is, zal denk ik minder zijn.
Ongeacht hoeveel oda je nodig zal hebben om munten te slaan, per BB dorp krijg je normaal ook een x aantal oda gratis.
Ten tweede, wat als de halve wereld op delete is, of in ieder geval grote delen en je hebt amper front. Om vooruit te gaan moet toch die dorpen weg voordat de vijand ze pakt, of je nu agressief speelt of niet.

Je hoeft tog niet een front te hebben om spelers aan te vallen? Desondanks verwacht ik wel dat je ODA minder snel zal stijgen. Dit leid dan ongeacht weer in het internen van een stamgenoot(paar dorpen dan uiteraard). Dan nog kunnen defensieve spelers vooruit komen, enkel zal er meer in het stamverband gedaan moeten worden.

Het idee is erg leuk, enkel zal het niet het gewenste resultaat hebben wat ik denk dat je voor ogen hebt: een volledig offensive wereld.
 

Deleted User - 44652

Guest
hoelang hebben jullie hier al last van / doet 't het alweer normaal?
 

DeletedUser

Guest
Nee, nog steeds niet, de edelhalvering is er uurtje geleden doorgekomen, zever niet over de bugabusers, los het gewoon op:p
 

DeletedUser

Guest
De goudmunten zijn gratis op dit moment, alleen moet je 100'den keren klikken in je adelshoeve -.- , dus afvoeren. Je kan dus geen paketten meer selecteren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
harrisfreak op 07.09.2012 om 23:47 uurCitaat Bewerken Verwijderen
Ben hollander en zou gratis dus te gek moeten vinden, maar dit vind ik waardeloos


Deze post is allesomschrijvend....
 

Deleted User - 44652

Guest
Ik heb een sms gestuurd naar coma, mocht er niet snel antwoord komen ga ik bellen, dus dan weten jullie het ;)
 

DeletedUser

Guest
We hebben trouwens minder dan 500 spelers, kom maar op met die 2e halvering:D
 

DeletedUser

Guest
Heb je het dan over de nieuwe halvering of de bug?

En bedankt c0al:D
 

Deleted User - 44652

Guest
Als 't goed is zou het probleem verholpen moeten zijn. Iemand die het even kan testen?
 
Bovenaan