Gehackt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25044

Guest
...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.489
En er zijn ook co-spelers op alle accounts ;)

Either way gaan we dit topic sluiten, je hebt je verhaal kunnen doen en het is nu geweten vanuit welke hoek er wat gebeurd is. Hoe vervelend het is wat er gebeurd is is het verknoeien van een account via een vakantievervanging tot op heden niet tegen de regels op TribalWars.nl. Hoe not-fair het ook is, helaas is het ook niet regelovertredend en zullen op dat aspect dus ook geen bans vallen.

Laat ik er wel bijvertellen dat het team altijd op zoek zal gaan naar mogelijke fouten die tijdens dit proces gebeurd zijn.

Over de specifieke regel op zich: Ik ben zelf voorstander van de regel en stel dan ook voor dat je een topic opent op het discussieforum met daarin een peiling naar de mening van de community. Op basis daarvan kan ik het opnieuw bekijken en kunnen we verdergaan naar een stadium waarin vakantievervangingen slecht gebruiken (leegzetten etc) tegen de regels is.

Bedenk echter dat dat niet op 1-2-3 zal gebeuren, Regelwijzigingen dienen door InnoGames goedgekeurd te worden. Ook al bestaat een regel op een andere community betekent dat niet dat deze regel ook effectief doorgevoerd (kan/zal) worden. Soms is dat namelijk geen pretje.

Bijvoorbeeld de volgende gevallen:
Vb1. Als je vakantievervanging in ene een aanval uit gaat voeren op een andere account, al je off aan de haal maar geen gewonnen dorp... Jij dient klacht in dat hij al je off gedood heeft.

Vb2. Je krijgt aanvallen binnen en je verliest al je dorpen De dorpen stonden leeg / bijna leeg bij aankomst, goed aangevallen, of dorpen goed leeggezet door je vervanger... de feiten zijn niet altijd duidelijk


Definiëring en uitvoering is altijd het tricky part, zeker voor dit soort spelregels.

Ik zie jullie dus graag terug voor een vurige discussie @ discussieforum, over de regel op zich, niet over de eerdere cases ;)

Wat je met je account op wereld 29 doet moet je uiteindelijk zelf weten. Het mooiste aspect aan TribalWars is dat het wereldverloop door de spelers zelf bepaald wordt, dat is dan ook geen proces waarin we tussen zullen komen. (in het kort: Als je hiervoor op delete wil gaan is dat je eigen vrijwillige keuze).

Slotje dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan