Gefeliciteerd Pi!

DeletedUser25412

Guest
Beetje laat maar nog Gefeliciteerd Pi.
En vooral ook DePipi!! :)
 
Reactiescore
0

Beste TheDutch!

Je vriend Yveskes wil Tribal Wars spelen met je! Ga in het gevecht en help je stam en verover je vijanden en creëer een gigantisch rijk!



Hebben we je interesse gewekt? Als je de uitnodiging wil accepteren druk dan op de onderstaande knop en registreer je gratis account.

Yveskes en het Tribal Wars team wensen je veel plezier en een succesvolle campagne!




Een gigantisch rijk creëren :p Leuke uitnodiging van TW.. kan er alleen niet op reageren dus maar via deze weg :)

Momenteel geen zin in TW.. misschien volgend jaar of het jaar der op als het nog niet is afgebroken ten gunste van TW2.
 

DeletedUser75792

Guest
Re: Gefeliciteerd Pi

Zo, dat was het dan, W9 was m'n eerste wereld, hier heb ik TW leren spelen, ik weet nog goed dat ik erg graag 2(!) dorpen wilde hebben, om er dan met 8600 á 8700 te eindigen is mooi! :)

Gefeliciteerd stammies!:D

Ik denk dat ik trouwens nog wel door wil gaan op een wat oudere wereld, heb al een team bij elkaar. Heeft iemand een mooi account:D?

J.

bedank ook aan Tower rust RIP
 

DeletedUser11726

Guest
pi is dat vroeger pg dan of was dat altijd al pi en spelen er hier nog volk dat yes exit kennen was begin had 2 m ong
 
Reactiescore
0
Meeste spelers uit Pi hebben in EXiRE & *PG* gezeten, Yes Exit herinner ik me wel :) Volgens mij stopte je op W9 toen je aan het fuseren was met dwaq?
 

DeletedUser45617

Guest
Als mensen overigens weer zin krijgen in TW, pm me :), mss dat ik wel een uitdaging heb klaarstaan :).
 

DeletedUser11726

Guest
Meeste spelers uit Pi hebben in EXiRE & *PG* gezeten, Yes Exit herinner ik me wel :) Volgens mij stopte je op W9 toen je aan het fuseren was met dwaq?
ja dat is juist en jou ken ook nog natuurlijk
haha nog maar eens spelen maar laat begonnen op w43
 
Reactiescore
0
Als mensen overigens weer zin krijgen in TW, pm me :), mss dat ik wel een uitdaging heb klaarstaan :).

Probeer je mensen weer verslaafd te krijgen :p

ja dat is juist en jou ken ook nog natuurlijk
haha nog maar eens spelen maar laat begonnen op w43

Mwha.. ik ga geen TW meer spelen. Het is een leuk spel ook al is het grafisch zwaar gedateerd.

Probleem in dit spel is de tijd die het van jouw vraagt, je moet echt no life zijn en 24/7 actief als je in de top wilt komen en blijven.
Ook met een medespeler blijft het veel van je vragen.

Sleutel om een wereld te winnen en hoog te eindigen is simpel, zorg dat je in de stam komt met de beste spelers en steek belachelijk veel tijd in het spel. Beetje diplomatie hier en daar doen met je buurtjes en win win.
 

DeletedUser23133

Guest
Toen ik speelde was het inderdaad tijdrovend :D nu kan het met veel minder tijd maar met veel meer geld en dat vind ik persoonlijk dus niet leuk.
Heel jammer want heb wel heel veel lol gehad hier :D
 
Reactiescore
1.367
Rip
 
Bovenaan