Gefeliciteerd Pi!

Reactiescore
0
Al duurt het nog een paar dagen voordat de wereld officieel sluit lijkt het me niet dat er nog veranderingen zullen plaatsvinden en feliciteer ik jullie.

Erg mooi om te zien dat Pi W9 heeft gewonnen, nogmaals gefeliciteerd oud stamgenootjes!

Een oude strijder die ooit eens op de zelfmoord knop drukte.

Groeten,
Den
 

DeletedUser

Guest
Nog twee weken edelen en dan nog een week vrede en dan is het echt over.
Begon het hier een beetje beu worden, net op tijd dus.


** hetje13(niet spelend) aka The Undercat(W41) aka exp?zworp(W9) **
 

DeletedUser23694

Guest
Ja, helemaal. Alweer ruim een jaar geleden gestopt, eind 2013 heb ik de button ingedrukt.
 

DeletedUser33425

Guest
Gefeliciteerd Pi!!!

Leuk om te zien dat mijn mb-stam het zo goed heeft gedaan! :p

Maar serieus nu: De wereld was wat mij betreft al gespeeld toen ik wegging. Pi bestaat en bestond uit baasjes en baasjes ownen nu eenmaal.

@Satans dragon: Ik weet niet of ik je moet bedanken of haten. :D Jij leerde me TW spelen ipv me weg te edelen. Nu speel ik nog steeds en lukt het me steeds niet om definitief op delete te drukken. :p

Geniet van jullie zegetocht, w9 heeft lang genoeg geduurd.
 
Reactiescore
1.367
Gefeliciteerd Pi'tjes

Duidelijk verdiend nadat jullie zo lang hebben mogen internen ;)
 

DeletedUser72568

Guest
Gefeliciteerd Pi'tjes

Duidelijk verdiend nadat jullie zo lang hebben mogen internen ;)

Er zijn tot op de laatste dag vijanden geweest die bleven verdedigen. Niet iedereen heeft lopen internen... Anders waren we nu niet de winnaars. ;)
 

DeletedUser

Guest
Zo, dat was het dan, W9 was m'n eerste wereld, hier heb ik TW leren spelen, ik weet nog goed dat ik erg graag 2(!) dorpen wilde hebben, om er dan met 8600 á 8700 te eindigen is mooi! :)

Gefeliciteerd stammies!:D

Ik denk dat ik trouwens nog wel door wil gaan op een wat oudere wereld, heb al een team bij elkaar. Heeft iemand een mooi account:D?

J.
 
Reactiescore
1.367
Is w37 oud genoeg ? XD
 

DeletedUser37875

Guest
congratz stammaatjes dat jullie 't nog zo lang hebben vol gehouden!^^
:D
 

DeletedUser42783

Guest
AW: Gefeliciteerd Pi!

Ich gratuliere hier mal allen die durchgehalten haben. Es war eine schöne Zeit, wo ich noch aktiv war. Ich werde auch nie das Treffen in Eindhoven vergessen. Es gab ja auch traurige Zeiten, wenn ich einen die Verstorbenen denke. Ich habe auch viele gute Kontakte gehabt und auch noch welche. Ich wünsche euch alles Gute.

Eure Fee aka Christa
 

DeletedUser45617

Guest
Verdiende overwinning!

Gefeliciteerd en ik hoop jullie mss nog eens op een andere wereld tegen te komen!
 
Bovenaan