Gefeliciteerd -DR- !!

DeletedUser

Guest
Het is toch wel uiterst triest dat sommige mensen ons dit jubileum niet gunnen en wederom een kans zien om de boel af te zeiken.
Een beetje beschaafd iemand zou eerst ons gefeliciteerd hebben en dan gevraagd hebben of we het misschien niet beter in een ander topic hadden moeten plaatsen...
Gewoon beschaafde en normale manieren en een beetje respect....

Ik wil iedereen bedanken voor de felicitaties,deze mensen verdienen mijn respect.

En wie de schoen past....:cool:
 

DeletedUser

Guest
ik speel amper op tw xDDD
heb alleen een account dat ik niet kan verlaten.

Mensen irriteren doe ik graag (L)

Meeh, dan ben jij vast totapa ofso. Ik zie niet echt een andere speler die nog speeld op W25 die echt zoveel problemen met -DR- zou hebben. (afgezien van famous maar dat is een detaill.)
 

DeletedUser60178

Guest
Achja Rawr, kunnen we nog eens lachen als ik die kerel een kopje kleiner maak.

De overwinning is dan alleen nog zoeter als anders HAHAHA.

GreetZ
Team EastSide
 

DeletedUser

Guest
@ Rafinator

Ik snap dat je hebt uitgelegd waarom jij jezelf dus verdedigd en dergelijke en dat is goed, maar waarom moest je op dit topic reageren. Officieel gezien hoort dit topic inderdaad hier niet thuis, maar je kunt ook eens een keer denken van: Weet je wat ik besteed er gewoon geen aandacht aan. Laat die lui van -DR- maar lekker hun feestje bouwen. Ik speel toch niet weer op wereld 25, dus het boeit me niet. Nu jij had gereageerd kon je verwachten dat er een discussie volgde (met wie dan ook). Maar de manier waarop jij reageert is net alsof jij gewoon gelijk wilt hebben i.p.v. van je mening te vertellen. Ten minste zo lees ik het nu.

Het P&P niveau op dit forum heeft al bijna het absolute nulpunt bereikt, ik ga daar niet aan mee doen (en dat doe ik door niet tegen dit soort onzintopics in te gaan).
 

DeletedUser

Guest
ik denk sowieso dat het AF nu steeds minder actief is voor wereld 25 door dit soort lui die altijd overal kritiek op hebben en overal negatief op zijn. ik heb nu wel gezien dat het niet uit maakt wat je typt altijd moet er wel weer gezeik komen.
 

DeletedUser

Guest
ik denk sowieso dat het AF nu steeds minder actief is voor wereld 25 door dit soort lui die altijd overal kritiek op hebben en overal negatief op zijn. ik heb nu wel gezien dat het niet uit maakt wat je typt altijd moet er wel weer gezeik komen.

Het forum is een enorm stuk actiever de afgelopen paar dagen, juist door discussies en kritiek.
 

DeletedUser

Guest
Maar zonder jou kritiek zou het hier een stuk gezelliger zijn :)

Het AF is niet bedoeld om gezellig te zijn, het AF is bedoeld om te propageren en je tegenstanders af te kraken, slecht te laten lijken en de moed in de schoenen te drukken. Als je een gezelligheidsspel wilt spelen moet je geen TribalWars spelen, daar staat oorlog namelijk centraal.
 

DeletedUser

Guest
Het AF is niet bedoeld om gezellig te zijn, het AF is bedoeld om te propageren en je tegenstanders af te kraken, slecht te laten lijken en de moed in de schoenen te drukken. Als je een gezelligheidsspel wilt spelen moet je geen TribalWars spelen, daar staat oorlog namelijk centraal.

Hmm oorlog voeren met the Rafinator... Da's appeltje eitje.. Als hij ziet dat hij verliest, neemt hij de benen en kan je barbarenzee zo overnemen..
Dank je Raf, voor dit inkoppertje/

Toch deel ik deze mening niet want in dit spel red je het niet met vijanden alleen.. Je zal toch ook bondgenoten moeten zoeken om een target die je alleen niet aankan, door samen uit te voeren wel succesvol kan worden.
 

DeletedUser

Guest
zo maak je niet snel vrienden he haha.


pot met bot betekent daat dan een lesbische met pit? gewoon nieuwsgierig^^
Snap echt niet waarom iedereen denkt dat ik een vrouw ben? xD
mocht ik het maar zijn.. Zou ik zo even met men borsten spelen

ik denk sowieso dat het AF nu steeds minder actief is voor wereld 25 door dit soort lui die altijd overal kritiek op hebben en overal negatief op zijn. ik heb nu wel gezien dat het niet uit maakt wat je typt altijd moet er wel weer gezeik komen.
daar dit een AF toch voor '..'
 

DeletedUser

Guest
Hmm oorlog voeren met the Rafinator... Da's appeltje eitje.. Als hij ziet dat hij verliest, neemt hij de benen en kan je barbarenzee zo overnemen..
Dank je Raf, voor dit inkoppertje/

Toch deel ik deze mening niet want in dit spel red je het niet met vijanden alleen.. Je zal toch ook bondgenoten moeten zoeken om een target die je alleen niet aankan, door samen uit te voeren wel succesvol kan worden.

Ik had niet anders verwacht van je. Stom dat ik niet eerder heb geraden wie je was.
 

DeletedUser

Guest
Laten we op het af eens wat meer motiverende gesprekken houden aub!! Daarvoor zou ik 2 personen overduidelijk gaan negeren vanaf nu.
 
Bovenaan