[Geen Spam] Nieuwe co gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
5.604
Beste lezers,

Ik heb spijtig nieuws…
Helaas ben ik genoodzaakt afstand te nemen van mijn trouwe co Elias. Na enkele werelden samen gespeeld te hebben, bleek deze “vriend” toch anders te zijn dan ik had verwacht.

Ik neem jullie graag mee met de situatie, maar pas op, het zijn confronterende beelden.
19C2E226-393B-4688-943B-2785BADFB283.jpeg

U begrijpt wel, dat na deze openbaring gaan plek meer is voor Elias op mijn mooie account Lord-Toms.
Zelfs na een nieuwe tinder aanwinst getoond te hebben (bloedje mooi, kan ik je vertellen) bleef Elias bij zijn standpunt. Iemand met zulke wansmaak zal geen plek hebben op een account van deze status. Om deze reden ben ik op zoek naar een nieuwe trouwe co speler.

Wat heeft mijn account te bieden?
-Een mooie ligging met rim toegang.
-Spionnen en mollen in de stam van de tegenstander (ik kan niet zeggen wie, Luc is het niet hoor jongens, echt)
-Leuke stamgenoten die niet vies zijn van mollen
-De grootste legend van tribalwars in de stam (@Sevii , redengeving mag gevraagd worden bij hemzelf)
-Je mag met mij samen spelen, die eer is maar voor weinig mensen voorgelegd.

Wat zoek ik?
- Je valt op brunettes (Vrouwen wel te verstaan), must!!
Dat was het.

Mijn HR manager is @Rob. , sollicitaties mogen naar zijn AF inbox.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
903
Origine brunette of geverfd?
 
Reactiescore
5.604
Origine
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
tom jij moet w81 focussen.

topic mag gesloten worden
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
- Je valt op brunettes (Vrouwen wel te verstaan), must!!
ik heb zonet tientallen vrouwen moeten afwijzen omdat ze niet op brunette vrouwkes vielen?
 
Reactiescore
5.604
ik heb zonet tientallen vrouwen moeten afwijzen omdat ze niet op brunette vrouwkes vielen?
Als ze op blonde mannen vallen, mag je ze naar mij doorsturen, dank.
 
Reactiescore
338
Dit topic hoort bij ''vragen en aanbiedingen'' al zou ik daar ook een iets andere omschrijving kiezen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan