Geen kata actie van hood. enkel smerig spel van ram

DeletedUser79687

Guest
Hermich belooft marco een plek in ram2 dus ging hij uit zijn oude stam. Nadat dit gebeurde begon hij aanvallen te krijgen van Xyphon. Dit duidt op een stab van team Rammen.

Na dit event kreeg .hood de vv van marco’s account. Tijdens het beheer van de vv werd de vv teruggetrokken van marco zelf. Hierbij stuurde marco kata’s naar hermich(rammen), waarschijnlijk uit frustratie en boosheid(wat volkomen te begrijpen is).

De kataactie is door marco zelf geleverd en .Hood heeft duidelijke bewijzen getoond, dat zij het niet waren.

Voor de mensen die het nog niet begrepen hebben, log off the internet.




ow alles links van dit dorp( dit dorp inbegrepen) zijn wel echte clears.

Sorry ben nog wat dronken van gisteren. Maar die dorpen zal ik toch moeten nemen vrees ik. Anders kan ik geen cluster langs boven opbouwen. Al je andere dorpen kan je wel houden[/spoiler]

laat hem uit zijn stam leaven, en beloofd hem een plek in ram 2.


Hallo iedereen,

Met deze afbeeldingen wil ik iedereen laten zien dat het versturen van die aanval met de kata's erin, niet door een speler van .Hood is gedaan. Wij kwamen er pas achter op het moment van de aankomst dat de aanval met kata's op de boerderij waren.

Zelf ben ik erg tegen het gebruik van kata's en heb ze alleen op de verzamelplaats gericht staan. Erik en ik opperen ook steeds dat wij niet willen dat er kata's gebruikt worden op andere gebouwen dan muur en verzamelplaats. Hierom hebben wij het verdrag met IV:XX ook ondertekend.

Zelf vind ik het vervelend dat dit gebeurd wanneer .Hood veel VV doet en dat onze naam hier op een slechte manier in voorkomt.

Om nog even in te gaan waarom wij de VV doen, lijkt mij vrij eenvoudig. Ze hadden zelf geen zin meer en wij zagen een kans om het jullie moeilijk te maken en wat edels te killen. Ik weet zeker dat wanneer er een VV bij jullie gedumpt word en je ziet edels komen van je vijandige stam dat jij ze ook gaat snippen.[/QUOTE][/spoiler]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
typerend dat je niet op de inhoud in gaat.
Hij staat er compleet buiten he, dus dat moet je aan iemand anders vragen. Post is super onduidelijk inderdaad en je moet echt je best doen om het te begrijpen, misschien volgende keer door een ander laten doen. :p
 
Reactiescore
24
Ik heb hier niet echt een mening over ; want ; ik speel niet. Maar als vv's bij jou terecht komen meneer geluk, dan ben je altijd met een laf spelletje bezig om de tegenstand zwart te maken. Weer lekker aan het stoken dus.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80024

Guest
Hermich belooft marco een plek in ram2 dus ging hij uit zijn oude stam. Nadat dit gebeurde begon hij aanvallen te krijgen van Xyphon. Dit duidt op een stab van team Rammen.

Na dit event kreeg .hood de vv van marco’s account. Tijdens het beheer van de vv werd de vv teruggetrokken van marco zelf. Hierbij stuurde marco kata’s naar hermich(rammen), waarschijnlijk uit frustratie en boosheid(wat volkomen te begrijpen is).

De kataactie is door marco zelf geleverd en .Hood heeft duidelijke bewijzen getoond, dat zij het niet waren.

Voor de mensen die het nog niet begrepen hebben, log off the internet.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het is uiteindelijk wel te begrijpen, maar iets netter en met iets minder spelvouten zou heel vein seyn.
 

DeletedUser80088

Guest
Oke dames en heren,

Eerste keer dat ik hier op het forum kom om hier maar even een mening over te geven.
Neem hem voor lief en geen haat aub.

Here we go:
Allereerst wil ik even duidelijk maken dat deze post met de tijden van de berichten etc. heel onduidelijk zijn en er geen duidelijk beeld wordt geschetst wat er precies gebeurd is tussen de tijd van deze berichten.
Marco is inderdaad gevraagd om DU te worden door hermich. Hij heeft dat aangenomen. Vervolgens heeft hermich within de stam appgroep niet meteen duidelijk gemaakt dat marco een DU zou worden, so be it can happen. Xyphon dus niet wetende dat marco een DU is valt marco aan. Xyphon excuseert zich vervolgens aan marco en geeft netjes aan wat de aanvallen precies zijn (fakes en clears).
Marco in groot stress voelt zich stabbed geeft zijn vv vervolgens aan doctor brightside, wat ik snap. Wat er vervolgens niet aangekaart wordt is dat doctor brightside hier extreme misbruik van maak en via t acc van marco aan ons gaat vragen of er plannen zijn om hun aan te vallen.
Er valt simpelweg niet te checken wie de kata gestuurd heeft, dus hier kan niks over gezegd worden. Maar houd wel in t achterhoofd dat doctor brightside de vv al flink heeft lopen misbruiken.

Hoe ik het zie loopt hood weer lekker te liegen en alles te misbruiken in deze wereld.

Conclusie: Nooit meer zulke rare posts aub! En stop de waarheid te verdraaien!

Xxx
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79687

Guest
Oke dames en heren,

Eerste keer dat ik hier op het forum kom om hier maar even een mening over te geven.
Neem hem voor lief en geen haat aub.

Here we go:
Allereerst wil ik even duidelijk maken dat deze post met de tijden van de berichten etc. heel onduidelijk zijn en er geen duidelijk beeld wordt geschetst wat er precies gebeurd is tussen de tijd van deze berichten.
Marco is inderdaad gevraagd om DU te worden door hermich. Hij heeft dat aangenomen. Vervolgens heeft hermich within de stam appgroep niet meteen duidelijk gemaakt dat marco een DU zou worden, so be it can happen. Xyphon dus niet wetende dat marco een DU is valt marco aan. Xyphon excuseert zich vervolgens aan marco en geeft netjes aan wat de aanvallen precies zijn (fakes en clears).
Marco in groot stress voelt zich stabbed geeft zijn vv vervolgens aan doctor brightside, wat ik snap. Wat er vervolgens niet aangekaart wordt is dat doctor brightside hier extreme misbruik van maak en via t acc van marco aan ons gaat vragen of er plannen zijn om hun aan te vallen.
Er valt simpelweg niet te checken wie de kata gestuurd heeft, dus hier kan niks over gezegd worden. Maar houd wel in t achterhoofd dat doctor brightside de vv al flink heeft lopen misbruiken.

Hoe ik het zie loopt hood weer lekker te liegen en alles te misbruiken in deze wereld.

Conclusie: Nooit meer zulke rare posts aub! En stop de waarheid te verdraaien!

Xxx




idd, ik kan dit ook echt hebben gedaan!
je hebt een 24 uurs regeling, en de katas zijn vandaag gestuurt.



peter heeft bewezen dat marko het zelf was.


citaat:

Hallo iedereen,

Met deze afbeeldingen wil ik iedereen laten zien dat het versturen van die aanval met de kata's erin, niet door een speler van .Hood is gedaan. Wij kwamen er pas achter op het moment van de aankomst dat de aanval met kata's op de boerderij waren.

Zelf ben ik erg tegen het gebruik van kata's en heb ze alleen op de verzamelplaats gericht staan. Erik en ik opperen ook steeds dat wij niet willen dat er kata's gebruikt worden op andere gebouwen dan muur en verzamelplaats. Hierom hebben wij het verdrag met IV:XX ook ondertekend.

Zelf vind ik het vervelend dat dit gebeurd wanneer .Hood veel VV doet en dat onze naam hier op een slechte manier in voorkomt.

Om nog even in te gaan waarom wij de VV doen, lijkt mij vrij eenvoudig. Ze hadden zelf geen zin meer en wij zagen een kans om het jullie moeilijk te maken en wat edels te killen. Ik weet zeker dat wanneer er een VV bij jullie gedumpt word en je ziet edels komen van je vijandige stam dat jij ze ook gaat snippen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80088

Guest
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/6ab2de38b2dcd0c5f6ba07f6402ab331

idd, ik kan dit ook echt hebben gedaan!
je hebt een 24 uurs regeling, en de katas zijn vandaag gestuurt.



peter heeft bewezen dat marko het zelf was.


citaat:
Bekijk bijlage 13731 Bekijk bijlage 13732
17:44:41 aankomst
3:15:45 looptijd
14:28:56 verzendtijd

Hallo iedereen,

Met deze afbeeldingen wil ik iedereen laten zien dat het versturen van die aanval met de kata's erin, niet door een speler van .Hood is gedaan. Wij kwamen er pas achter op het moment van de aankomst dat de aanval met kata's op de boerderij waren.

Zelf ben ik erg tegen het gebruik van kata's en heb ze alleen op de verzamelplaats gericht staan. Erik en ik opperen ook steeds dat wij niet willen dat er kata's gebruikt worden op andere gebouwen dan muur en verzamelplaats. Hierom hebben wij het verdrag met IV:XX ook ondertekend.

Zelf vind ik het vervelend dat dit gebeurd wanneer .Hood veel VV doet en dat onze naam hier op een slechte manier in voorkomt.

Om nog even in te gaan waarom wij de VV doen, lijkt mij vrij eenvoudig. Ze hadden zelf geen zin meer en wij zagen een kans om het jullie moeilijk te maken en wat edels te killen. Ik weet zeker dat wanneer er een VV bij jullie gedumpt word en je ziet edels komen van je vijandige stam dat jij ze ook gaat snippen.

Top! Goed bewezen van de kata’s! Hood speelt een keer niet vies.
Waarom ga je niet in op het stukje info uit rammen trekken via een vv van marco?
 

DeletedUser80088

Guest
kwam volledig uit zichzelf, wij hebben echt nergens om gevraagd


Marcowoso op 30.11. om 14:04 uur
Wanneer gaan we op hood.?

vv is verstuurt om 14.09



30.11. om 14:08 uur
het gaat niet meer lang duren. precieze tijd zegt ie niet
7.jpg
op 30.11. om 14:04 uur
maar wil jullie helpen, ze gaan ook op jullie aanvallen, heb nu gevraagd wanneer dus ben benieuwd
7.jpg
Mop 30.11. om 14:04 uur
ik kreeg de mogelijkheid om Ram2 te joinen haha
122883_thumb
op 30.11. om 14:03 uur
opus hoort ook bij hun:p en waarom ben jij de stam uit/.

Oke mag ik nu screen zien van de chat in tw. Ik kan dit ook uit typen met plaatsjes erbij!
 

DeletedUser80088

Guest
kan het na je doorsturen moet je ff de block eraf halen.

Nee bedankt man... ik vind je niet zo’n toffe gast al moet ik zeggen dat dit wel een heel normaal gesprek is zonder dat we elkaar verot schelden, dus vooruit ik zal je ff unblocken, maar geen random rare pm’s meer please!
 
Bovenaan