Gedeeld Internet

DeletedUser32020

Guest
Ik zit met een raar probleem. Ik had een tijdje met een vriend gedeeld internet (samen vakantie etc. etc.)
We hebben intussen weer allebei ons eigen internet, dit is meer dan 24 uur geleden gedaan. Ik kan hem nu wel aanvallen/ondersteunen/GS sturen e.d. maar andersom kan dit niet, hoe komt dit?
 

DeletedUser

Guest
De regel luidt: 'Spelers op éénzelfde internetverbinding moeten minimum 3 weken wachten voor het versturen van aanvallen, ondersteuning of grondstoffen naar dezelfde speler weer toegestaan is. (Deze tijd gaat in na aankomst van de laatste aanval/ondersteuning/grondstoffen)'
 

DeletedUser70959

Guest
De regel luidt: 'Spelers op éénzelfde internetverbinding moeten minimum 3 weken wachten voor het versturen van aanvallen, ondersteuning of grondstoffen naar dezelfde speler weer toegestaan is. (Deze tijd gaat in na aankomst van de laatste aanval/ondersteuning/grondstoffen)'

Hoe kan het dan dat Big Bear wel naar hem kan verzenden ?
 

DeletedUser

Guest
Omdat ze vinden dat spelers daar zelf maar aan moeten denken.
Daar is met de invoering daarvan volgens mij nog eens een hele discussie over geweest.
 

DeletedUser

Guest
Het systeem blokkeert niet alles, maar dat betekent niet dat als het systeem het niet blokkeert het toegestaan is.

Overigens, waarschijnlijk heb jij hem al aangevallen. Jij mag hem dan blijven aanvallen, maar die andere gozer kan het niet omdat jij al had aangevallen.
 
Bovenaan