Gebruik scripts bij aankoop gs premium beurs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
0
Goedemorgen vrienden,

TW doet helemaal niks aan het gebruik van scripts t.b.v. gs aankopen via de premium beurs tenzij je met naam en toenaam aangeeft welke speler je verdacht van het gebruik hiervan.
Dus kortom, je kunt doen en laten wat je wil op dit vlak zolang je het maar niemand vertelt !!!!!!!

Schijnbaar zijn ze bij TW te lui om controles uit te voeren op eigen initiatief dus dat is wel lekker voor de misbruikers.

Gr Aragorn16
 
Reactiescore
1.278
Die controles voeren ze zeker wel uit. Kijk een aantal werelden geleden dat de halve top banned was doordat ze teveel keer op de enter drukte op de markt. Zitten zeker wel controles op.

Buiten dit moet ik bekennen dat ik zelf al een tijd geen scripts meer op de markt gezien heb. Zie wel af en toe vriendjes aankopen -> dat het vriendje al met copy-paste met het aantal gs zit.

Maar je kan gelijk hebben hoor en ander zul je toch wat sneller moeten worden.
 

DeletedUser69389

Guest
Die controles voeren ze zeker wel uit. Kijk een aantal werelden geleden dat de halve top banned was doordat ze teveel keer op de enter drukte op de markt. Zitten zeker wel controles op.

Buiten dit moet ik bekennen dat ik zelf al een tijd geen scripts meer op de markt gezien heb. Zie wel af en toe vriendjes aankopen -> dat het vriendje al met copy-paste met het aantal gs zit.

Maar je kan gelijk hebben hoor en ander zul je toch wat sneller moeten worden.
Nja hij heeft wel gelijk hoor. Jij bent dan misschien behoorlijk snel. Maar soms zijn ze zo snel dat het amper waar te nemen valt en alles in 1x.
 
Reactiescore
0
De enige aanbiedingen die bij mij in het scherm komen zijn 26 25 25 of zo iets dergelijks en ik vernieuw m`n scherm constant. Dus niet eens de volledig aangeboden hoeveelheid komt zichtbaar in het scherm want je kunt niet 25 gs verkopen.
Dus iets klopt er niet en het heeft niets te maken met de snelheid van knoppen bediening.
 
Reactiescore
1.278
Nja hij heeft wel gelijk hoor. Jij bent dan misschien behoorlijk snel. Maar soms zijn ze zo snel dat het amper waar te nemen valt en alles in 1x.

Iedereen zit aan die beurs lag van 5 seconden lijkt me onmogelijk om die met scripts te ontwijken. Dus dat zijn dan gewoon meerdere spelers tegelijk.
 
Reactiescore
581
Ik ben gewoon te langzaam... zit continue te refreshen met F5, maar ben vrijwel kansloos. Daar geef ik echter geen script de schuld van, ik faal zelf en verder, zou -maar dat is mijn mening- TW daar zelf op moeten checken --> actief zoeken naar scripts die niet legaal zijn.

De enige aanbiedingen die bij mij in het scherm komen zijn 26 25 25 of zo iets dergelijks en ik vernieuw m`n scherm constant. Dus niet eens de volledig aangeboden hoeveelheid komt zichtbaar in het scherm want je kunt niet 25 gs verkopen.
Dus iets klopt er niet en het heeft niets te maken met de snelheid van knoppen bediening.
Dat zijn de drops van InnoGames... die de beurs -in tegenstelling tot vroeger- klein houden. Vaker GS, wel zeer kleine hoeveelheden. Wie zo achterlijk is om die te kopen, die spekt de kassa van InnoGames en doet zichzelf tekort (mijn mening).
 
Reactiescore
1.278
De enige aanbiedingen die bij mij in het scherm komen zijn 26 25 25 of zo iets dergelijks en ik vernieuw m`n scherm constant. Dus niet eens de volledig aangeboden hoeveelheid komt zichtbaar in het scherm want je kunt niet 25 gs verkopen.
Dus iets klopt er niet en het heeft niets te maken met de snelheid van knoppen bediening.

Veel pakken die 24 24 24 van de markt dus krijgen ze voor 1 pp 24 gs. Erg duur, maar voor sommige is het waard. Je kan zo 60 x 24 gs = 1,2k van elke gs pakken. Die 24 24 24 wordt er door TW zelf op de markt gezet rond de 52 seconden, dit is gewoon een constante toevoer op de markt. De GS die nu door spelers op de markt gezet worden zijn razendsnel weg doordat hier veel spelers op aan het snipen zijn.
 
Reactiescore
0
Iedereen zit aan die beurs lag van 5 seconden lijkt me onmogelijk om die met scripts te ontwijken. Dus dat zijn dan gewoon meerdere spelers tegelijk.

Dat zou waar zijn als de aangeboden aantallen ook daadwerkelijk in beeld komen maar dat komen ze niet. Alleen gs onder de 50 komen in beeld.
 
Reactiescore
1.278
Dat zou waar zijn als de aangeboden aantallen ook daadwerkelijk in beeld komen maar dat komen ze niet. Alleen gs onder de 50 komen in beeld.

Met alle respect, maar dan is je pc of je internet denk niet snel genoeg. Nu komt er nog weinig GS op de markt die er door spelers op wordt gezet.(w73). Gewoon hardcore om die eraf te halen, maar niet onmogelijk. Maar lig zelf in continent 44 misschien is het elders anders.
 

DeletedUser69389

Guest
Met alle respect, maar dan is je pc of je internet denk niet snel genoeg. Nu komt er nog weinig GS op de markt die er door spelers op wordt gezet.(w73). Gewoon hardcore om die eraf te halen, maar niet onmogelijk. Maar lig zelf in continent 44 misschien is het elders anders.
Nja ook bij ons in het continent is het soms amper te zien hoor.
 
Reactiescore
1.278
Reactiescore
1.468
Maar wel grappig dat na een discussie met support de situatie bij mij ineens is veranderd .
Ehh, je begrijpt dat niet alle mods script detectie uit kunnen voeren? Daarnaast moet een bepaald type script eerst gedetecteerd kunnen worden. Het ligt allemaal ietsje complexer. Ik ben geen gamemod dus ik weet niet alle details maar ik weet zeker dat er wel zo veel mogelijk tegen op word getreden omdat dit net zo goed nadelig is voor Inno :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Die controles voeren ze zeker wel uit. Kijk een aantal werelden geleden dat de halve top banned was doordat ze teveel keer op de enter drukte op de markt. Zitten zeker wel controles op.

Buiten dit moet ik bekennen dat ik zelf al een tijd geen scripts meer op de markt gezien heb. Zie wel af en toe vriendjes aankopen -> dat het vriendje al met copy-paste met het aantal gs zit.

Maar je kan gelijk hebben hoor en ander zul je toch wat sneller moeten worden.

Je hebt nog traumas van je ban daar :p
Dat zou waar zijn als de aangeboden aantallen ook daadwerkelijk in beeld komen maar dat komen ze niet. Alleen gs onder de 50 komen in beeld.
Haast niet verkoopt nu al gs voor pp. Als je net wat langer uitbouwd kan je veel meer pp verdienen doordat je productie expotioneel toeneemt.
 
Reactiescore
1.278

DeletedUser17472

Guest
Maar wel grappig dat na een discussie met support de situatie bij mij ineens is veranderd .
Dit is echt toeval.

Maar wij voeren wel degelijk controles uit hoor. En ik ben blij dat een aantal hier heeft bevestigd dat een lege beurs niet altijd aan scripts ligt. Thnx.
 
Reactiescore
2.490
Mocht je het willen proberen, voel je vrij...
Als je nadien gebanned wordt raad ik je ook meteen aan niet te komen huilen.

Elk script dat inwerkt op de beurs is illegaal en we monitoren dit wel degelijk. Om onze onderzoeksmethoden geheim te houden kan ik niet zeggen hoe, wat, waar en binnen welke frequentie er bans uitgedeeld worden.

Dit topic gaat dicht, dit lijkt me niet de plaats om illegale methoden te bespreken.
Om je #Complottheorie tegen te gaan. Vroeger kwamen er op vaste tijdstippen (X keer per dag) aantal grondstoffen bij in de beurs, om zo de beurs niet volledig te stagneren. Echter gingen spelers zich hier op voorbereiden en sindsdien komen er nu elke X minuten grondstoffen bij (lage aantallen). Dit verklaart je lage aantallen in de beurs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan