[Afgekeurd] Gebouwplaatjes op map

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    8
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
382
Hi,

Ik zit momenteel mijn groepen even duidelijk te markeren op de kaart, alleen kan dit dus alleen met behulp van troepen plaatjes. Graag zou ik ook zien dat je een gebouw in het vakje kan zetten, om makkelijk aan te geven waar de uitkijktorens en kerken zich bevinden. Evenals je het kan gebruiken om een bonusdorp effect aan te kaarten.
 
Reactiescore
1.278
Best makkelijk zelf te fixen door de plaatjes bij de snellijst vandaan te plukken, daar kan je namelijk wel gebouwen plaatjes kiezen. Rechtermuisknop -> adress van de afbeelding kopieren en deze bij de "symbool-url" plakken bij je kaart groep.

e50dad9cfc4f63f0473458be2a214738.png
 

DeletedUser79785

Guest
Sterker nog, je kan hier pretty much oneindig veel verschillende plaatjes voor gebruiken.

Het enige wat je nodig hebt is de url van een afbeelding die online staat, en dus eindigt op een afbeelding formaat. .JPG .png enz. Als je deze url plakt in het kadertje waar je de kaartmarkeringen in aanpast, dan zal TW dit plaatje gebruiken, zolang de online locatie toegankelijk blijft.

Google is your best friend ^_^. Via tools kan je desgewenst nog zoeken naar transparante plaatjes, maar verder kan je dus heel veel verschillende kaartmarkeringen creëren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan