Gaybar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser25273

Guest
Speciaal praathoekje voor careless en Jappe. Gelieve de twee in alle rust hier hun gang te laten gaan.

DeletedUser

Guest
maar demo, dit zal geen succes hebben...
hou ff op wil je?

DeletedUser

Guest
oe mijn buurman is bi :0, en jaja sorry jappe dat ik jouw kluster niet op kaart gezet heb :(

DeletedUser

Guest
Carlos, mss eens nagedacht dat ik je buurman zou kunnen zijn!
stiekem ben ik dat ook een beetje

en tis niet erg carlosje! je bent soms een debiel, maar wel een leuke debiel. Jij kijkt ten minste toe terwijl ik lekker zit te eten.

Voor mensen die over dat vorige hier willen uitwijden; gelieve me er over aan te spreken

&@chips. Ben ik dan een mens? Ik dacht dat ik een beest was

DeletedUser

Guest

en tis niet erg carlosje! je bent soms een debiel, maar wel een leuke debiel. Jij kijkt ten minste toe terwijl ik lekker zit te eten.

Voor mensen die over dat vorige hier willen uitwijden; gelieve me er over aan te spreken

ligt eraan als een aap een beest is ben je beide indien niet dan ben je een mensdier ^^
(mensaap)

DeletedUser

Guest
hihi, mja wat moet ik dan :p als het etenstijd is en ik nog moet wachten op het eten, kan ik beter kijken hoe iemand eet of niet :p beter dan niks

DeletedUser

Guest
hihi, mja wat moet ik dan :p als het etenstijd is en ik nog moet wachten op het eten, kan ik beter kijken hoe iemand eet of niet :p beter dan niks

Ghehe toch de max?
Ik ga er een abonnement op maken.
Je was 1 van de 38 mensen die meekeek hoe ik mijn eigen potje maakte en zelfs verorberde, hilarisch verzekerd!

DeletedUser

Guest

+ carlos heeft zichzelf laatst volgevreten en moet wel een pauze nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan