Gamen

Reactiescore
1.383
lekker arbeitman! wat een werk moet daar in zitten zeg haha dat kan bijna alleen maar als je geen leven hebt? ik sinds vrijdagavond niet meer kunnen spelen helaas.
 
Reactiescore
1.015
lekker arbeitman! wat een werk moet daar in zitten zeg haha dat kan bijna alleen maar als je geen leven hebt? ik sinds vrijdagavond niet meer kunnen spelen helaas.

Vooral frustrerende tijd. Ik ben qua multi xp nr. 21 nu (gisterennacht toch) van de wereld en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ooit een launcher te gebruiken, maar qua tijd valt dat goed mee. Met de nuketown 24/7 en double weapon xp kan je weapons gewoon zodanig vlug levellen
 
Reactiescore
770
Vooral frustrerende tijd. Ik ben qua multi xp nr. 21 nu (gisterennacht toch) van de wereld en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ooit een launcher te gebruiken, maar qua tijd valt dat goed mee. Met de nuketown 24/7 en double weapon xp kan je weapons gewoon zodanig vlug levellen

hahaha lalala grappug xddd
 
Reactiescore
3.539
@JokersBrain @anthraxxol & @Duckje hebben zonet in hun allereerste warezone potje samen, het tot een victorie gebracht en de glorie van tribalwars ten toon gespreid.

Leuke anekdote, ik vroeg Duckje of ik 20k pp kon krijgen als we het potje zouden winnen, hij antwoorde dat het niet kon en we het potje toch niet gingen winnen. Ik zeg, als we toch niet gaan winnen kan je wel op mijn aanbod ingaan? Alsnog weigerde hij helaas,....

Als team hadden we 15 kills samen, Stefan en mezelf waren erg tevreden met Duckje zijn bijdrage van 0 kills :s Maar wil onze prestatie toch vooral als een teamprestatie afdoen!
 
Reactiescore
2.489
TLDR: Call of duty gespeeld, Joker & Hond Carried, Duckje was afleiding, 20K pp zal niet overgemaakt worden
 
Reactiescore
1.777
Vooral frustrerende tijd. Ik ben qua multi xp nr. 21 nu (gisterennacht toch) van de wereld en geen haar op mijn hoofd die eraan denkt ooit een launcher te gebruiken, maar qua tijd valt dat goed mee. Met de nuketown 24/7 en double weapon xp kan je weapons gewoon zodanig vlug levellen
en ben je de top 20 al binnen gekomen als ware het ik bij jouw mamaake??
 
Bovenaan