Gamen

DeletedUser

Guest
Het k-woord! Heerlijk toch dat 12-jarige moraalriddertjes even mijn posts gaan aangeven!

Nee maar serieus blijf hier anders gewoon weg als je niet wilt dat we schelden want dat gebeurt toch wel.
 
Reactiescore
770
Hoe voel je je nu dat je dit post?
hier ook nog een beetje neig doen
Wat een laag topic is dit hier door jullie --'

Ga maar plaatjes gaan maken of tekeningen inkleuren.

Ja Kunjack, hoe voel je je.

Sinds die dag was Kunjack niet meer dezelfde :(

Aangezien ik je niet ken en je ook niet wil kennen weet ik daar niks van en wil ik er niks van weten, zo iemand als jou moet iedereen het zwijgen opleggen ;)

Waarom reageer jij dan eigenlijk in godsnaam als je al je moraalflikkerij zelf teniet doet met woorden?
 

DeletedUser

Guest
Echt niet normaal. Ik krijg twee berichten in mijn inbox, eerst mijn berisping en dan daarbij een ander bericht van meneer ik ben 12 en ik trol tribalwars hier.
 
Reactiescore
770
ik ben 12 en ik trol tribalwars hier.

1359007160847.jpg


AWPAIC TRALL XDDDD skoontje xdd



Tis zomer, nietwaar Kunjack?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Het is idd volop zomer en het lijkt nog een lange hete zomer te worden. We hebben echt al acht debielen gehad afgelopen week, van nou harry bedankt tot deze kleuterklaskleiende kluns
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.175
Waarom is koenfighter gebanned voor de waarheid te zeggen.
 

DeletedUser13801

Guest
Het spel is natuurlijk al meer dan zes jaar oud, mogelijk zijn de graphics wel teleurstellend dus.
 

DeletedUser5312

Guest
ah graphics maken niet uit toch, het gaat om de belevenis van het spel. ik kan nu nogsteeds genieten van super mario 64 :)
 

DeletedUser

Guest
Maar super mario 64 was ook niet lelijk.

Ik geef wel wat om graphics in de zin dat het niet pijnlijk moet zijn om die dingen te bekijken.

Borderlands 2 heeft een lage resolutie en niet al te veel polygons, maar ze hebben het wel prettig voor het oog gemaakt.
Minecraft is een zeer bekend voorbeeld van een lelijk maar toch mooi spel.

Maar the elder scrolls 2? Al die bruine troep op je scherm waarbij je het verschil niet kunt zien tussen een object en de omgeving.
Black ops? Al die grijze troep is ook niet om aan te zien. Firing range was nog mooi en nuketown ook wel, maar grid was echt om te kotsen. En het was wel HD.

Maarja, iets anders. Over LOL
Hoe dafuq carry je een team met mensen van level 1 die het spel duidelijk spelen als call of duty ofzo?
"Oh, pak die aap hij rent weg, laat onze toren maar neervallen."
"Waarom komen er ineens die grote beesten in onze basis?" *executed* "WTF MAN!!"
"Oh, mijn oma is op bezoek en ik besluit dan maar bij haar te zitten terwijl ze er al was toen ik begon met spelen."
etc.

Ik begin er behoorlijk de pest in te krijgen.

[video=youtube;uMSr7qmWlgE]http://www.youtube.com/watch?v=uMSr7qmWlgE[/video]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
770
[video=youtube;-Ei4PF5r4a0]http://www.youtube.com/watch?v=-Ei4PF5r4a0[/video]

Bazenspel.
 

DeletedUser

Guest
Moet heb hebben. Farm simulator een kijkje in het leven van de provincialen.
 
Bovenaan