- Reactiescore
- 47
Wat bedoel je ? Aan het spel ?
Ja wat dacht jij dan?
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Wat bedoel je ? Aan het spel ?
Geen ideeJa wat dacht jij dan?
miauwkesNou als ik besloten heb of ik deze wil gaan spelen en gekocht heb dan mag je gerust een keer komen.
idd, serieus noobkehaha wat chanant en ambetant voor diegene dat ie zo wereldberoemd wordt.
LMAO Jannes. Je hebt eens je Warzone stats gegeven op skype. Komop man...
Gallo ipv Hauer is wel een interessante keuze.
Ik heb die fout gemaakt en het enige wat jij doet is mij uitschelden voor noob via psnKan ik mij niet herinneren tbh wij elkaar ooit op Skype gesproken hebben of dat ik ooit men stats gegeven heb.
Heb een positieve KD op Warzone alvast. Op Verdansk dik negatief nog. Caldera alleen zou redelijk goed positief zijn denk ik. Samen gemiddeld net positief maar in stijgende lijn.
Maar iedereen mag Jokersbrain- met streepje toevoegen. Kunnen we keer samenspelen !
jannes zou ban moeten krijgenIk heb die fout gemaakt en het enige wat jij doet is mij uitschelden voor noob via psn
Ik heb die fout gemaakt en het enige wat jij doet is mij uitschelden voor noob via psn
jannes zou ban moeten krijgen
LMAO Jannes. Je hebt eens je Warzone stats gegeven op skype. Komop man...
Kan ik mij niet herinneren tbh wij elkaar ooit op Skype gesproken hebben of dat ik ooit men stats gegeven heb.
Heb een positieve KD op Warzone alvast. Op Verdansk dik negatief nog. Caldera alleen zou redelijk goed positief zijn denk ik. Samen gemiddeld net positief maar in stijgende lijn.
Maar iedereen mag Jokersbrain- met streepje toevoegen. Kunnen we keer samenspelen !