Gamen

Reactiescore
112
Sony heeft een State of Play-uitzending voor vanavond aangekondigd. Ze gaan onder meer 'nieuwe onthullingen doen' voor de PlayStation-consoles. De uitzending begint om elf uur via YouTube en Twitch voor ongeveer 20 minuten. Het is ook nog niet bekend wat Sony precies wil laten zien en welke spellen voor de PlayStation 4 en PlayStation 5 updates krijgen. Eerder heeft Square Enix al bekendgemaakt dat zijn nieuwe PS5-game Forspoken is uitgesteld naar dit najaar. Zou normaal eerst eind mei uitkomen.
 
Reactiescore
2.490
Overwatch 2 zal ook ooit wel eens uitkomen ....
 
Reactiescore
2.490
Reactiescore
397
Wordt ook tijd. De 'pro's' spelen al een tijdje op de Overwatch 2 versie. Wat gaat er veranderen Duckje? Wellicht dat ik het dat weer download.
 
Reactiescore
1.804
zijn jullie niet te oud om hele dagen spelletjes te spelen?
 
Reactiescore
3.582
LMAO Jannes. Je hebt eens je Warzone stats gegeven op skype. Komop man...

Gallo ipv Hauer is wel een interessante keuze.

Kan ik mij niet herinneren tbh wij elkaar ooit op Skype gesproken hebben of dat ik ooit men stats gegeven heb.

Heb een positieve KD op Warzone alvast. Op Verdansk dik negatief nog. Caldera alleen zou redelijk goed positief zijn denk ik. Samen gemiddeld net positief maar in stijgende lijn.


Maar iedereen mag Jokersbrain- met streepje toevoegen. Kunnen we keer samenspelen !
 
Reactiescore
1.729
Kan ik mij niet herinneren tbh wij elkaar ooit op Skype gesproken hebben of dat ik ooit men stats gegeven heb.

Heb een positieve KD op Warzone alvast. Op Verdansk dik negatief nog. Caldera alleen zou redelijk goed positief zijn denk ik. Samen gemiddeld net positief maar in stijgende lijn.


Maar iedereen mag Jokersbrain- met streepje toevoegen. Kunnen we keer samenspelen !
Ik heb die fout gemaakt en het enige wat jij doet is mij uitschelden voor noob via psn
 
Reactiescore
3.582
Ik heb die fout gemaakt en het enige wat jij doet is mij uitschelden voor noob via psn

Dat is een grote verdraaiing van de feiten en geeft een verkeerd beeld van de context.

Wie wilt warzone, toevoegen dus !
jannes zou ban moeten krijgen

Ik wil best tot de verantwoording geroepen worden waarin ik tot in details uitleg geef over deze valse beschuldigingen. Dit weliswaar in een gepast topic met een Vrijforum raad als volksjury.
 
Reactiescore
397
LMAO Jannes. Je hebt eens je Warzone stats gegeven op skype. Komop man...

Kan ik mij niet herinneren tbh wij elkaar ooit op Skype gesproken hebben of dat ik ooit men stats gegeven heb.

Heb een positieve KD op Warzone alvast. Op Verdansk dik negatief nog. Caldera alleen zou redelijk goed positief zijn denk ik. Samen gemiddeld net positief maar in stijgende lijn.


Maar iedereen mag Jokersbrain- met streepje toevoegen. Kunnen we keer samenspelen !
 
Bovenaan