Gamen

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

Tijd geleden deed ik toernooitjes met dit spel met mijn stam. :D
Ik speel dit spel al zo'n 8 jaar redelijk vaak en wil het graag tegen iemand opnemen. Helaas het afgelopen half jaar niet gespeeld, dus moet mijn tactieken weer even uitschrijven. Hoe dan ook, count me in. :D
 

DeletedUser6603

Guest
Re: Age of Empires II

Hier is al een topic over games, anders kan ik voor elk spel een topic openen...
 

DeletedUser42134

Guest
Re: Age of Empires II

ik zit in de veilige modus en kan geen games spelen :(
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

Hier is al een topic over games, anders kan ik voor elk spel een topic openen...

die topic gaat over welke spellen je speelt ;) hij wilt hiermee meer mensen het laten spelen en tegen elkaar laten spelen. dat moet je niet in dat topic doen, want dan heeft dat topic niet meer zijn doel ;)
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

heb beide dingen gedownload maar hoe kom je nu online? ik snap niet erg veel van dat hamaci :p.
 

DeletedUser27011

Guest
Re: Age of Empires II

Heb problemen met Hamachi, jammer genoeg.

Had graag eens gespeeld tegen sommige mensen hier :D
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

ooh w8 ik zie het al alleen wat is het AoE netwerk want op het forum zie ik er wel 1 staan alleen daar klopt het wachtwoord niet van.
 

DeletedUser47779

Guest
Re: Age of Empires II

kunnen we niet AoE III doen? die is nog leuker :)
 

DeletedUser34078

Guest
Re: Age of Empires II

Het gaat hier over AoE II. Mensen die AoE III willen spelen en daar games rond organiseren moeten daar maar hun topics voor openen. :)

die topic gaat over welke spellen je speelt ;) hij wilt hiermee meer mensen het laten spelen en tegen elkaar laten spelen. dat moet je niet in dat topic doen, want dan heeft dat topic niet meer zijn doel ;)

Dankjewel!
 

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

Haha ;D
Net Quality.Q, De Kleine Barbaar & ik in één map. Was wel leuk, gelukkig weet niemand dat Quality.Q gewonnen heeft.

Mar goed, als er nog meer mensen dat downloaden kunnen we misschien TW Maps van 8 personen gaan spelen!

Mooie post btw Thibaud!
 

DeletedUser34078

Guest
Re: Age of Empires II

Haha ;D
Net Quality.Q, De Kleine Barbaar & ik in één map. Was wel leuk, gelukkig weet niemand dat Quality.Q gewonnen heeft.

Mar goed, als er nog meer mensen dat downloaden kunnen we misschien TW Maps van 8 personen gaan spelen!

Mooie post btw Thibaud!

Zijn overwinning was éénmalig. ;) Die 2 jongens wouden beiden op snelheid 'normal' spelen. Ik ben een 'slow' dude. :D

Bij mij staat het nu op 10 wins, 1 lose. Proficiat Michael. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: Age of Empires II

Zijn overwinning was éénmalig. ;) Die 2 jongens wouden beiden op snelheid 'normal' spelen. Ik ben een 'slow' dude. :D

Bij mij staat het nu op 10 wins, 1 lose. :p Proficiat Michael. :)

Bij mij op 1 win (een beetje een laffe xD Wonder bouwen tegen Othiana) en heel veel loses. 3x van DKB, 3x van Quality.Q en 1x van Othiana.
 

DeletedUser6603

Guest
Re: Age of Empires II

die topic gaat over welke spellen je speelt ;) hij wilt hiermee meer mensen het laten spelen en tegen elkaar laten spelen. dat moet je niet in dat topic doen, want dan heeft dat topic niet meer zijn doel ;)


Dat is nu het algemene games topic, daar kun je het ook afspreken, of zal ik voor elk spel een topic openen?
 
Bovenaan